Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rozrząd 2.0 16v 135 KM


Kriss.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Sprowadziłem sobie własnie Renault Megane II 2007 2.0 16v. Mam przebieg 168 tyś. km.

Na wiosnę chciałbym zmienić rozrząd (niestety nie mam dokumentacji kiedy ostatnio był wymieniany i przy jakim przebiegu).

 

Teraz nie wiem jakiej "firmy" wybrać ten kompletny rozrząd + pompa wody?

I co ile powienno się przy tym silniku zmieniać rozrząd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po zakupie samochodu wymieniłem rozrząd od razu. Wtedy wybrałem oryginał. Marki pompy wody nie pamiętam. Przejechałem na tym zestawie prawie 90tys km. Absolutnie żadnych niespodzianek. Wszystko działało ok. Teraz przy przebiegu 154tys wymieniłem ponownie. Tym razem cały komplet SKF. Póki co brak spostrzeżeń. Za każdym razem wymieniłem też kzfr. Profilaktycznie. Przy drugiej wymianie doszło też koło pasowe. Ponoć chciało się już rozlecieć co powoduje wkrecenie jego części w rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A duża była różnica w cenie między oryginałem a tym SKF ?

 

Dodano: 03 mar 2014 - 11:38

No to właśnie wracam z warsztatu (serwis pogwarancyjny Renault ) Dobrzy fachowcy, którzy pracowali kiedyś w serwisie Renault u Zdunka w Gdańsku.

Koszt wymiany rozrządu i pompy z oryginalnymi częściami to 1000 zł, plus 600 za koło zmiennych faz rorządu.

Wydaje mi się, że jest to akceptowalna suma. Tym bardziej, że nie jest to byle jaki warsztat.

Na rozrządzie lepiej nie przekraczać 100- 110 tyś. km lub 5 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BlackRaven

narazie "zbieram" informację

Wczoraj takiego zbieracza właśnie sholowałem (strzelił pasek),kupił auto i od miesiąca konsultował się w sprawie cen.

Jak się kupuje auto i nie ma pewności co do historii to pasek zmienia się natychmiast.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie wymieniłem na zestaw BOSCHa. Zobaczymy.

Wymiana rozrządu z pompą, odmy (walnięta była), oleju z filtrem, płynu chłodniczego i filtra kabinowego kosztowała mnie 1448zł.

Edytowane przez speedy9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70 tyś (km) się zbliża nieubłaganie jak czołg sowiecki, trzeba pomyśleć o wymianie rozrządu.

Znam dokładnie procedurę w silniku 16 16v ale nie wiem na ile silnik 2.0 się różni od mniejszego brata.

Czy:

- potrzebne są blokady i jak one wyglądają (najlepiej jakieś zdjęcie poglądowe na silniku a nie w walizeczce)

- czy jest jakiś bolec/trzepień do blokowania wału korbowego i gdzie się go wkręca? Czy działa on w obie strony czy tylko w jedną?

- czy na kole zębatym wału korbowego jest klin czy jest "na luźno" tak jak w mniejszej wersji?

- jak sobie poradzić z ciasnotą w scenicu 2ph2?

 

W warsztacie wołają sobie £400 więc trochę dużo.

 

Grzebałem w szukajce, ale to jedyny temat, który się wyświetlił; więc się uzewnętrzniam tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!