Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane ph1 2.0 lub ph2 1.6


cookie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Szukam meganki w rocznikach 2005-2007 w benzynie (planuję zamontować gaz). Zainteresowały mnie dwie oferty:

PH1 2.0T 156KM, 2005r.

http://otomoto.pl/renault-megane-2-0turbo-solar-xenon-serwis-C32377689.html

PH2 1.6T 112KM, 2006R.

http://otomoto.pl/renault-megane-1-616vbezwypadkowy100-orginal-C32416410.html

Mam duży dylemat, sercem jestem po stronie 2.0T we względu na dużo koników, ksenony, wyposażenie i kolor. Tylko felgi będą do wymiany, gdyż są za duże na PL drogi (za mały profil). PhII ma jedynie 112km, co po zagazowaniu może okazać się trochę za mało (przyzwyczajony jestem do momentów obrotowych diesli i ciężko będzie się przestawić na kręcenie benzyny na wysokie obroty - zresztą to może mieć gorszy wpływ na duże spalanie niż po prostu większy silnik używany delikatnie)

Z drugiej strony naczytałem się że phII ma poprawione najczęstsze upierdliwe usterki phI. Chciałbym kupić samochód w miarę niezawodny, dlatego to też ma duże znaczenie.

Proszę o opinię :) i z góry dziękuję :)

Pozdrawiam

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarnów.Auto od handlarza,więc ma robić dobre wrażenie i nic ponadto.Auto po wielokrotnych przejściach,wygląda,że ostatnio był robiony prawy przód.Poduszka kierowcy była wymieniona a co do deski-tu trzeba sprawdzić specyfikację fabryczną.Niewiele prawdy jest w opisie,więc ów serwis i przebieg raczej są niewiarygodne.

2.0 T do gazu - raczej nie.I jeszcze jedno-szukaj czegoś bliżej.

Zduńska Wola.Ogłoszenie niby po polsku,ale nie do końca.Dziwny sposób pisania.Przód i tył niedokładnie spasowane,nie widzę naklejki z prawej strony.Auto bez tablic,więc jazdy próbnej nie będzie.Przy tym przebiegu oponu powinny być orginalne-więc to też do sprawdzenia.Ani słowa o opłatach-czyżby umowa na Niemca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PhII ma jedynie 112km, co po zagazowaniu może okazać się trochę za mało

Po zagazowaniu (oczywiście dobrze wystrojona IV generacja) nie odczujesz różnicy, czy jedziesz na pb czy lpg.

2.0 T do gazu - raczej nie

Dlaczego nie? Rozwiń proszę. Bardzo przyjemny silniczek do gazowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cookie pisał,że chce kupić samochód w miarę niezawodny.A jak wiadomo gaz do turbo jest możliwy,ale niestety będzie to droższa instalacja,do tego dojdzie strojenie instalacji.Niestety,albo montażem zajmie się dobrej klasy spec,albo będą ciągłe kłopoty.Reguła jest prosta- im mniej skomplikowana konstrukcja silnika,tym mniej problemów z gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witajcie, ostatnio przeglądając otomoto i allegro zacząłem się zastanawiać czy jednak nie przepłaciłem za swój samochód. Jak kupowałem i porównywałem oferty to wydawało mi się że cena jest w miarę ok. Teraz zauważyłem że albo na wiosnę meganki dostały strasznie w po tyłku z wartością, albo ja byłem ślepy (chociaż wątpię, bo dość dobrze przejrzałem serwisy ogłoszeniowe).

Auto kupiłem na początku marca tego roku - meganę phII z końca 2005r (listopad). w wersji 2.0 16V Luxe Expression (+ Gaz sekwencja) 3-drzwiową w charakterystycznym niebiesko-granatowym kolorze z ksenonami, panoramicznym dachem, tempomatem, audio cd ze zmieniarką, navi, dodatkowym subooferem, czujnikami parkowania, czujnikami ciśnienia, generalnie oprócz skóry i dużego wyświetlacza navi to chyba jedna z wyższych wersji. Oprócz tego dwa komplety kół alu 17'' i 16'' stalowe na zimę z prawie nowymi (1 sezon) oponami. Poprzedni właściciel sprowadził auto w 2012r z Francji i dwa lata sam użytkował.

 

Zapłaciłem 19k zł po utargowaniu z 20k. Teraz jak patrze że podobne roczniki 2006 (bo 2005 po lifcie drugiej nie znalazłem) to widzę że można dostać podobną konfigurację w granicach 13-16k rocznikowo o rok młodszą. Gdy w marcu kupowałem to za te pieniądze można było dostać (przynajmniej to co było w ogłoszeniach) 1.6 i bez gazu i bez drugiego kompletu kół, zatem po założeniu gazu i zakupie opon pieniądze wyszły by podobne. Ale teraz jak patrze - przepaść - czy to normalne że Meganki tak tracą na wiosnę, czy ja dałem się "zfrajerować"?

 

Jasne, samochód już kupiony, już nim jeżdzę, więc czasu nie cofnę, ale chciałbym poznać Waszą opinię, bo ostatnio nie daje mi to spokoju. Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Fakt faktem Meganki tracą na wartości , ale myślę że jak doliczysz to wszystko co opisujesz to różnica nie będzie za wielka.Musisz wziąć pod uwagę że jak kupisz tanie auto to zaraz się okaże że masz dużo do wkładu, a to właśnie opony kupić, a to rozrząd zrobić i jeszcze inne duperele a i wyposażenie też się liczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety i tak trzeba trochę doinwestować - jeden reflektor anglik, drążek kierowniczy, zaraz hamulce i dach otwierany trzeba wyregulować. Oprócz tego auto jest po małej stłuczce - wymieniony reflektor, przedni błotnik i przednia szyba. Ta ostatnia rzekomo była ukrychnięta pod błotnikiem stąd wymiana, sprawdziłem w stacji diagnostycznej pod spodem wsio podobno ok, lakier tez wszędzie ok, jedynie na tylnej klapie 1.5, tak to wszędzie w granicach 1.0 stąd dałem wiarę. Aczkolwiek ta szyba może być potem kulą u nogi przy sprzedaży, bo ludzie w Polsce przyzwyczajeni do handlarzy reanimujących rozbitki patrzą na wymienioną szybę że zawsze musi oznaczać dzwon :) wiec suma sumarum, chyba przepłaciłem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!