Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Awaria kierunkowskazu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Moje kierunkowskazy zaczely najpierw wariowac ,czyli raz sie zapalaly raz nie czasami zapalily sie i tak im zostalo, potem znowu nierównomiernie sie zapalaly(oczywiscie jak je wlaczalem)Na drógi dzie wszystko bylo w porzadku.A na trzeci dzien wszystko w porzadku do wieczora.Jade chcem wlaczyc kierunek a tu nic.Slychac tykanie ale na desce rozdzielczej nic sie nie wyswietla i kierunki nie dzialaja ,tylko te tykanie jak zawsze przy kierunkach.No i teraz nie wiem co to moze byc :-( Moze pomozecie :?: Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne swiatla dzialaja.A dzis bylem u elektryka i sprawdzil wszystko i powiedzial mi trzeba komputer przeprogramowac bo cos z elektronika jest nie tak,a pan w servisie renault powiedzial mi ze spojrzy ale to bedzie kosztowac 75 funtów .To ciekawy jestem ile bedzie kosztowac przeprogramowanie.Slyszalem gdzies ze podobno mozna zresetowac albo zrestartowc komuter.Czy to prawda?

 

[ Dodano: 2008-01-25, 23:46 ]

A jeszcze chcialem wspomniec ze awaryjne tez nie dzialaja ale tak samo jak przy kierunkowskazach slychac klikanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Mam podobny problem z kierunkowskazami, a dokładnie tylko z lewą stropną kierunkowskazów. Podczas hamowania na desce podświetla mi sie kierunkowskaz i na zewnątrz też sie świeci. Gdy skręcam w lewo i włacze kierunek , to działa , ale gdy wcisne hamulec to przestaje działać pulsująco i świeci ciągłym sygnałem. Co to może być??? Pomocy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi chyba jednak nikt nie pomoze .Postanowilem ze nie uwierze temu elektrykowi i pójde do jeszcze jednego.Zobacze czy mi potwierdzi to samo co powiedzial tamnten.Pan w Renault byl troche zdziwiony jak mu powiedzialem to co mi ten elektryk powiedzial wiec mam maly powód nie dowierzac mu :?: .

 

[ Dodano: 2008-02-07, 21:52 ]

Bylem w servisie Renault i panowie sprawdzili samochód i powiedzieli ze UCH jest do wymiany i do tego skasowali mie jak za zboze za sprawdzenie.A wymiana UCH kosztuje £520 no i chyba sie pozegnam z tym autkiem niestety :cry: I powiem wam ze nie wieze w to, ze brak kierunkowskazów oznacza wymiane UCH. Niestety znalezc tu jakiegos cwanego elektryka jest trudno wiec tak jak wyzej pozegnam sie z samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

mi ostatnio przytrafia się coś dziwnego ma to zwiazek z hamulcem i kierunkowskazem ale tylko tym po porawej stronie jesli hamulec jest wcisniety to na desce rozdzielczej symbol kierunkowskazu swieci z połową mocy... na zewnatrz kierunkowskaz wogóle nie swieci.... a gdy hamulec nie jest wcisniety wszystko dziala bez zarzutu... o co chodzi tej reni??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kozi, poszukaj postów a nawet tematów o problemach z masą w tylnej lampie.

na szybko: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=498&a...light=dyskoteka

jest jeszcze wiele więc kłania się opcja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

mam ten sam problem. wyczyściłam styki, poprzeglądałam bezpieczniki. czasem wszystko działa ok, czasem znów coś się pitoli /naciskam hamulec- kierunek prawy swieci stalym swiatlem, ale nie odbija, puszczam hamulec- mruga/

Piszecie coś o masie: opiszcie proszę dokładnie co z nią zrobić? Jak podpiąć osobny przewód? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Przeniesiona i scalono z już istniejącym tematem.

WItam, otóż w mojej megane po włączeniu kierunkowskazu w prawo działa, bez zarzutu lecz gdy wcisnę pedał hamulca to od razu rzaży żarzy się tylko lampka i kierunkowskaz nie działa.

CO to może być?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie każda żarówka ma 2 wyprowadzenia - zasilanie i masę. W praktyce wszystkie żarówki w lampie mają wspólną masę. Jeżeli połączenie z masą zostanie zaburzone - np przez zanieczyszczone/przerywające styki - obwód zamknie się przez wspólną masę, a potem przez żarnik innej żarówki i jej linię zasilającą - w tym przypadku kierunkowskazu. Kiedy hamujesz razem ze światłami stopu lekko żarzą się wszystkie kierunki z prawej. Prawdopodobnie na awaryjnych z tyłu zamiast kierunku może pozycja mrugać.

 

Solucja:

Bierzesz kawałek przewodu jednożyłowego i zakładasz zakończenia oczkowe - o takiej średnicy, żeby przeszła śruba M6. Jeden koniec przykręcasz do najbliższego punktu masowego w aucie (blisko tylnej lampy), a drugi koniec do ścieżki masy w lampie. Ta ścieżka będzie miała otwór o średnicy ok 6mm, także możesz w tym miejscu przewiercić taki sam otwór przez plastik i śrubą przykręcić drugie zakończenie oczkowe. To samo najlepiej zrobić z drugą lampą. W ten sposób problemy z masą z tyłu nigdy nie wrócą, a nie będziesz musiał walczyć z drobnymi/delikatnymi pinami w kostce. Przypomnij za dnia na PW, postaram się zrobić zdjęcia jak to u mnie wygląda i podpiąć do tematu ;)

 

Kilka zdjęć wykonanego obejścia z oznaczonymi kluczowymi punktami:

thumb_hosting_zdjec_1400428668__2014-05-15_134805.jpg thumb_hosting_zdjec_1400428719__2014-05-15_134816.jpg thumb_hosting_zdjec_1400428751__2014-05-15_134900.jpg thumb_hosting_zdjec_1400428763__2014-05-15_134927.jpg

Edytowane przez masakrator1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!