Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwny wyciek- prośba o opinię co to może być


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Prośba o opinię. Dzisiaj schylając się pod auto zobaczyłem w okolicach skrzyni biegów pod spodem auta dziwny wyciek. Załączam zdjęcie- wydaje mi się, że sączy się gdzieś w okolicach łączenia tego przewodu z tą okrągłą rurką (czy to jest jakiś filtr- nie znam się i nie mam pojęcia co to jest dokładniej), w każdym razie wygląda mi to na wyciek oleju ze skrzyni- cały dół poniżej korka wlewu oleju do skrzyni jest zababrany. Co prawda dwa razy robili mi już łożysko uszczelniające z mieszkiem na łączeniu skrzyni z ośką- dalej się to trochę poci- ale nie na tyle aby tak zapaprać dół skrzyni, a poza tym jednak to łączenie ośki ze skrzynią jest dalej w kierunku tyłu auta, niż ten wyciek. Ma ktoś pomysł co to może cieknąć i co to za część w tym miejscu pod skrzynią podobna do filtra paliwa z wyglądu?:notacrook:

 

thumb_hosting_zdjec_1396618457__20140404_145304.jpg

 

Odwiedziłem Norauto, patrzyliśmy z mechanikiem- sprawa okazała się prosta. Jako, że dziś podkusiło mnie dolać do skrzynii biegów 150ml oleju- jakoś wydawało mi się, że go mało, bo nie wypływał z miejsca wlewu, okazało się, że pociekło na dół auta (wyraźne zacieki z miejsca korka wlewu oleju) i zatrzymało się na tej półeczce pod skrzynią. Tak że alarm okazał się fałszywy, reszta skrzyni sucha bez wycieków. Za to przy okazji okazało się, że poluzowała się opaska na mieszku przegubu przy kole. Oczywiście wymieniona na nową w 5 minut.Tak że nie ma tego złego...

Temat można zamknąć.

Edytowane przez onifer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji