Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uszczelnienie pokrywy zaworoów


wilk884

Rekomendowane odpowiedzi

W zasadzie nie, przykręcaj ją tak jak głowicę od środka i etapami, żeby dobrze siadła.

Nie wiem czy będziesz odkręcał pokrywę odstojnika oleju, ale zasada jest taka sama.

 

Pokrywę odstojnika muszę odkręcić bo pod nią znajdują się śruby mocowania pokrywy zaworów, niestety:/ a to dodatkowe czyszczenie i klejenie:) Jedyna obawa jest taka by przy zakładaniu pokrywy nie spadł mi jakiś konik z zaworu itp:/ ale jakoś dam radę.. Jutro się za to biorę zaraz po pracy by usunąć to usterkę:)

 

Dodano: 11 maj 2014 - 21:20

Przepraszam, ale jeżeli coś robisz i zrobisz to źle to jest Twoja wina i koszt usunięcia usterki jest po Twojej stronie. Więc jako mechanik idziesz na łatwiznę zakładając drugi raz ten sam pasek.

Dla kogoś niby jest to pójście na łatwiznę ale wieluuu mechaników tak postępuję bo dzisiejsza klientela jest wymagająca a zresztą ustawienie napięcia w ten sam sposób paska nie jest ciężką sprawą ale każdy ma swoją szkołę naprawy, ale mnie już doświadczenie wiele nauczyło....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli przejechałeś faktycznie 100 km na nowym pasku , to dopiero po 100 km mechanior / ty zauważyłeś wyciek ?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

napinaj nic się nie stanie , a te forumowe opowieści , że musi być każdorazowo nowy pasek można między bajki włożyć.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

każdemu kto nie wierzy proponuję , po założeniu paska obrócić 1 raz wałem , widać wtedy jak napinacz się zluzuje.

pasek jak ma pęknąć to ze starości lub zużycia/działania oleju itp. ale nigdy po zdjęciu i założeniu jeszcze raz.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ile razy w serwisach są takie sytuacje że trzeba zdjąć rozrząd bo puściła śrubka uszczelniająca pompę wody etc.

 

Regulamin pkt. 5.9 - Enter

Kolego, klawisza Enter używamy z umiarem. Wystarczy raz kliknąć.Nowe zdania piszemy wielką literą. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami gdy robisz coś już po godzinach nocnych nie jesteś w stanie zauważyć a dopiero przy innej okazji:/ Tak to było i u mnie niestety:/

Jak sam widziałeś są osoby na tym forum które uważają się za idealnych i nigdy nie popełnili błędu i zawsze wszystko im wychodzi, a jeśli nie tak jak w przypadku rozrządu i konieczności powtórnego rozbierania tego ów układu są na tyle lojalni że kupują nowy pasek....życzę im tylko by przyjechał do nic klient z oryginalnym zestawem rozrządu np, do jakiegoś lexusa V8 bądź coś bardziej przyziemnego jak peugeot 406 coupe V6 i popełnili jakiś błąd i musieli wówczas lecieć do ASO w celu zakupienie takiego paska który sam kosztuje więcej niż cały zestaw rozrządu....Może się wymądrzam ale takie jest moje zdanie że pasek, tak jak to też potwierdziłeś, pęka ze np. ze starości. Dzisiejsze paski rozrządu maja inna budowę i zastosowanie materiały niż te stosowane np. w Polonezie FSO.... Pozdrawiam i życzę twardych kluczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!