Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Poduszki silnika - zuzyte stukaja


macwolf1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z ktorym borykam sie juz ładnych pare miesiescy. Mainowicie cos stuka jak jade po dziurawym asfalcie, i gdy podjezdzam pod kraweznik lub z niego zjezdzam to czuje dosc silne stukniecie.

 

W zawieszeniu wszystko, ale to dosłownie wszystko juz wymineilem. Całe zawieszenie jest nowe, stabilizator sprawdzony - nie jest wypukany.

 

I tu moje pytanie, skoro zawieszenie odpada, to czy moga stukac poduszki silnika???

I jesli tak to ile ich jest łacznie z poduszka skrzyni biegow i jaki przypuszczalny koszt wymiany.

 

Mam Megane 96' 1,4e 8V wersja RT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łacznik elastyczny jest ok. Czyli jak jest poduszka zuzyta to silnik tak tlucze?? I nawet jak auto jedzie po dziurawym asfalcie to tez jest mozliwe zeby to wlasnie poduszki stukaly???

 

Przyznam ze mam nadzieje ze to to i ze jak je wymienie to stukanie ucichnie bo juz nie mam sil ani nerwow, nie chodzi juz o kase tylko o ten czas jaki spedzam u mechnika w poszukiwaniu owego pukania.

 

A ile jest tych poduszek - chodzi mi o wszystkie mozliwe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduszka przy zmianie obciążenia układu napędowego daje stuk, ale na dziurach nie powinno stukać, chyba ze na jakiś mega dziurach :?: a poduszki amortyzatorów wymieniałeś? może wymieniłeś jakąś część na tani zamiennik i on puka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszki amorkow wymienilem na SASICa, a co do tanich zamiennikow to raczej patrzylem aby to byla dobra firma, nie jakas tania.

 

Czyli jak jade po dziurawym asfalcie to poduszki silnika (mowimy o zuzytych) nie stukaja, tylko przy dodawaniu lub puszczeniu gazu??

 

[ Dodano: 2008-01-30, 22:25 ]

A co w zwiazku z tym do stukniecia przy zjezdzie z kraweznika??

 

Zapomnialem dodac ze maglownice tez sparwdzalem i jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

u mnie cos stukalo z przodu jak jechalem powoli (5-10km/h) przez prog zwalniajace, dzwiek byl jakby dwuczlonowy puk ... puk.

Zle wchodzila mi 1ka podczas pelzania autka wiec pojechalem do mechanika zeby sprawdzil poduszke silnika bo podejrzewalem, ze skrzynia jest przesunieta wzgledem silnika troche.

Okazalo sie, ze jedna z poduszek jest zerwana (nie pamietam ktora) i po wymianie stuki ustapily.

 

PS: kiedys wozilem gasnice zapieta w bagazniku "za swiatlem" na ta gume i tez mi na wybojach gasnica stukala, i stukala tak, ze slychac bylo to z przodu ( sam nie wiem dlaczego ! =) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem parę razy na szarpakach, całe zawieszenie mi przejrzeli, potem zostało ono rozebrane i szczegółowo przejrzane, amorek po wyjęciu i ściskaniu go we dwóch ludzi dawał delikatne puk, ale był nowy więc to olałem :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedzialek wymienie wszystkie poduszki pod silnikiem i pod skrzynia i dam znac.

 

[ Dodano: 2008-02-01, 18:38 ]

Jeszcze co do stukania to nurtuje mnie sworzeń wahacza, mialem wymieniany lewy o prawym mowili ze jest jeszcze dobry. Czy to moze stukac sworzeń i czy moze byc tak ze nie widac ze jest uszkodzony a puka???

 

[ Dodano: 2008-02-05, 19:09 ]

No i jestem po wymianie poduszek pod silnikiem i prawego sworznia wahacza. NIc to nie dało dalej stuka, ale wydaje mi sie ze znalazlem przyczyne- wlasciwie mechanik- powiedział mi ze pod sankami, czyli ramą mam zuzyta tuleje metalowo gumowa. Wydaje mi sie ze to jest to przyczyna gdyz jak podjezdzam pod kraweznik to slychac i czuc pukniecie pod nogami. Tak samo jak jade po zalatanym safalcie i sa lekkie tylko wyboje to slychac takie szybkie stuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie po wymianie rozrządu przy skręcie w prawo coś ocierało-tłukło sie oraz na nierównościach słyszałem uderzenia. dziwny trudny do określenia dziek -( gdzieś ze środka samochodu później przodu i diagnoza prawe przednie koło) sprawdzane poduchy wydech osłony nadkoli itp

okazało sie ze silnik był minimalnie przesunięty na lewej poduszce do przodu (mimo braku regulacji na poduszce) i coś od dołu wpadało w wibracje dotykając san) po kilku godzinach usunięto. Nerwów trochę było ;-)

A u ciebie faktycznie może to być tuleja sań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!