Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

odpala z pychu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Przejrzałam forum i nie znalazłam przypadku takiego jak mój.

Mam magankę I po liftcie z 2000 roku 1.6 benzyna i następujący problem : czasami odpala a czasami nie, a jeśli nie odpala z to jedynym sposobem, żeby odpaliła jest pych i wtedy odpala od razu, wystarczy jej 2 metry i już pracuje. Później po takim odpaleniu odpala za każdym razem tego samego dnia, a na drugi dzień albo zapali albo trzeba popchnąć.

Dodam informację, że w styczniu wymieniane były wtryskiwacze i listwa ( poprzednia była posklejana na poxipol;/ a wtryskiwacze były nie od niej) a w kwietniu był robiony rozrusznik - wysiadł bendiks. Po naprawie rozrusznika przez miesiąc był spokój a teraz jest loteria - odpali albo nie odpali.

Bardzo proszę o pomoc - co może być przyczyną takiego zachowania ? Zapomniałam napisać, że kontrolka immo miga cały czas tak spokojnie, przy odpaleniu miga szybko i później jak odpali to dalej miga spokojnie i podczas jazdy również ( podobno to dlatego, że alarm jest rozłączony), kluczyk jest jeden bez pilota, ale zamyka wszystkie drzwi.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też o tym myślałam, lecz wydawało mi się, że jak padnie ten czujnik to nie zapali za chińskiego, też była dziwna sprawa, bo była podłączona pod komputer i łączyła się, ale nie chciała pokazać błędów ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następnym razem jak nie będzie Ci odpalał to poruszaj tym czujnikiem, dociśnij kostkę i spróbuj ponownie. Jak uda Ci się wtedy zapalić to możesz spróbować go wyczyścić, a jak problem będzie wracał to pewnie do wymiany. A z tym immo to normalnie tak masz że Ci miga podczas jazdy, bo standardowo jak miga to zapłon odcięty i możesz sobie kręcić do ostatniego tchu akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie proszę o wskazówkę, gdzie ten czujnik się znajduje, bo wiem jak wygląda, ale znaleźć go nie mogłam ;/ a immo miga cały czas tak samo ;/ tylko przy kręceniu teraz miga szybciej, a jak już odpali to miga spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat też się w tej chwili interesowałem tym czujnikiem bo natrafiłem na niego w czasie diagnozy innej usterki dzisiaj i to będzie chyba ten tuż przy głowicy silnika od strony kierowcy. Widać tam wał właśnie, przy łączeniu skrzyni z silnikiem. Czyli jak patrzysz z góry na silnik to między blokiem silnika, filtrem powietrza i obudową termostatu, na pewno zobaczysz kabel dochodzący do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać tam wał właśnie

Jaki wał? Lokomotywą jeździsz? To koło zamachowe.

Zacznij od sprawdzenia czujnika. Wyjmij i sprawdź rezystancję czujnika w różnych temperaturach. Powinna być praktycznie stała, może się zmieniać jedynie o kilka , kilkanaście Ohmów.

Jak sprawdzić poczytaj sobie na forum, nie chce mi się tego przepisywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!