Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

odpala z pychu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Przejrzałam forum i nie znalazłam przypadku takiego jak mój.

Mam magankę I po liftcie z 2000 roku 1.6 benzyna i następujący problem : czasami odpala a czasami nie, a jeśli nie odpala z to jedynym sposobem, żeby odpaliła jest pych i wtedy odpala od razu, wystarczy jej 2 metry i już pracuje. Później po takim odpaleniu odpala za każdym razem tego samego dnia, a na drugi dzień albo zapali albo trzeba popchnąć.

Dodam informację, że w styczniu wymieniane były wtryskiwacze i listwa ( poprzednia była posklejana na poxipol;/ a wtryskiwacze były nie od niej) a w kwietniu był robiony rozrusznik - wysiadł bendiks. Po naprawie rozrusznika przez miesiąc był spokój a teraz jest loteria - odpali albo nie odpali.

Bardzo proszę o pomoc - co może być przyczyną takiego zachowania ? Zapomniałam napisać, że kontrolka immo miga cały czas tak spokojnie, przy odpaleniu miga szybko i później jak odpali to dalej miga spokojnie i podczas jazdy również ( podobno to dlatego, że alarm jest rozłączony), kluczyk jest jeden bez pilota, ale zamyka wszystkie drzwi.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też o tym myślałam, lecz wydawało mi się, że jak padnie ten czujnik to nie zapali za chińskiego, też była dziwna sprawa, bo była podłączona pod komputer i łączyła się, ale nie chciała pokazać błędów ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następnym razem jak nie będzie Ci odpalał to poruszaj tym czujnikiem, dociśnij kostkę i spróbuj ponownie. Jak uda Ci się wtedy zapalić to możesz spróbować go wyczyścić, a jak problem będzie wracał to pewnie do wymiany. A z tym immo to normalnie tak masz że Ci miga podczas jazdy, bo standardowo jak miga to zapłon odcięty i możesz sobie kręcić do ostatniego tchu akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie proszę o wskazówkę, gdzie ten czujnik się znajduje, bo wiem jak wygląda, ale znaleźć go nie mogłam ;/ a immo miga cały czas tak samo ;/ tylko przy kręceniu teraz miga szybciej, a jak już odpali to miga spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat też się w tej chwili interesowałem tym czujnikiem bo natrafiłem na niego w czasie diagnozy innej usterki dzisiaj i to będzie chyba ten tuż przy głowicy silnika od strony kierowcy. Widać tam wał właśnie, przy łączeniu skrzyni z silnikiem. Czyli jak patrzysz z góry na silnik to między blokiem silnika, filtrem powietrza i obudową termostatu, na pewno zobaczysz kabel dochodzący do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać tam wał właśnie

Jaki wał? Lokomotywą jeździsz? To koło zamachowe.

Zacznij od sprawdzenia czujnika. Wyjmij i sprawdź rezystancję czujnika w różnych temperaturach. Powinna być praktycznie stała, może się zmieniać jedynie o kilka , kilkanaście Ohmów.

Jak sprawdzić poczytaj sobie na forum, nie chce mi się tego przepisywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!