Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z mocą megane po ssaniu


MichMegane

Rekomendowane odpowiedzi

Rano zapalam auto bez problemu, jedzie bardzo ładnie na ssaniu, nawet mial przyspieszenia na ssaniu, a potem po 2 minutach stracil moc, przyspieszenie słabe i musialem dodawac całkowiecie gazu :(, i tak zauwazyłem , a po nagrzaniu bardzo słabo jedzie i nie ma mocy. na wolnych obrotach sa za niskie. prosze o pomoc

wymienilem przewody, swiece, filtry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewka powinna mieć odpowiednią impedancję najlepiej pożycz cewkę z innego samochodu tzn z megane i sprawdź w ten sposób bo innej usterki bym nie widział w opisywanym przez ciebie przypadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spotkałem się dziś z MichMegane, kilka wniosków:

- silnik ciepły ma moc, przyspiesza równomiernie, na jałowych obrotach pracuje bardzo równiutko

- cewka dobrze działa

- reakcja na gaz jest prawidłowa

- był spory luz na lince gazu, skasowałem go ile mogłem i pedał stoi wyżej więc i mocniej można otworzyć przepustnicę - nie wiem może to było przyczyną, że nie miał mocy bo luźna linka gdzieś się blokowała??

 

MichMegane, co masz do poprawki: ;-)

- dolać płynu chłodzącego (bo zbiorniczek był pusty)

- przednie prawe łożysko mocno się grzeje i bardzo szumi

- trochę zawory stukają (kwestia regulacji)

 

Oglądałem i jechałem tą meganką po rozgrzaniu. Naprawdę nie mogłem się przyczepić do pracy silnika. Przyspieszał równo w każdym zakresie obrotów. Nie dławił się itp.

 

Może to kwestia tego, że po dłuższej jeździe silnik słabł bo się przegrzewał na skutek braku płynu chłodzącego?

 

btw. ta meganka na prawdę ma tylko 53 tyś km przebiegu! :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MichMegane, po wnikliwej rozmowie z broniusiem, sytuacja twojego autka została wyklarowana:

1. regulacja luzu zaworowego

2. uzupełnienie lub całkowita wymiana płynów eksploatacyjnych tj. Chłodzący, Hamulcowy

3. wymiana łożyska

4.(jest to zapewne powód twoich problemów) wymiana klocków hamulcowych i przede wszystkim wyczyszczenie zacisków bo wg relacji broniusa koła ci się gotują w czasie jazdy

 

Jeżeli po tych zabiegach fura nadal będzie pokazywała fochy to zwróć uwagę na czujnik temperatury silnika

pozdrawiam i miłej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem co napisali ale to napewno nie powod z hamulcem, bo ja rano nigdy nie naciskalem hamulca, zapalalem auto i normalne jechal a jak dodaje gazu i mial przyspieszanie a zaraz przestal i mułowate, musialem całkowicie dodawac gazu i mulone auto,( tak dobrze zauwazylem jak byl bardzo duzy mroz), po nagrzanu troche lepiej ale tez mulowate , ale na wolnych obrotach ( bieg jalowy) silnik troche inaczej pracuje niz wczesniej kupilem, nawet jak jechalem na 120 km/h to silnik strasznie halasliwe pod maska, napewno to nie wydech. wczesniej jak kupilem i byl BARDZO dobry i tak lekko jechalem normalne 150 km/h bez halasu. Jeszcze jak jechalismy czworo osoby do Lublina moim samochodem, w czasie dlugi jazdy na tylnym siedzeniu mówili ze cos puka pod siedzeniem.

 

2 miesiace temu byla calkowice uszkodzona cewka, caly czas szarpałem az 80 km do warsztatu, i zalozyl nowa cewke i dobrze jechal i mial troche mulowate, mysle ze bylo moja wina z tak mocno szarpanie az 80 km, i dlatego cos jeszcze popsulo w silniku, moze pompka paliwa spadła w czasie szarpanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry, szukalem w silniku E7J ( wstrysk jednopunktowy) i nie ma czujnika temperatury zasysanego powietrza? Potem pojechalem do serwisu ASO Reanult i pytalem czy u Mnie w samochodzie taka wersje ma czujnik zasysanego powietrza a pan mowil ze nie ma takiego czujnika w moim silniku. Chce upewnic czy ktos wie, czy maja?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temp. zasysanego powietrza znajduje się w obudowie przepustnicy i jest elementem wtryskiwacza, taki mały opornik u góry obudowy wtryskiwacza, przekazuje sygnał do komp. wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aniewa, ale to nie jest czujnik temperatury tylko podgrzewacz powietrza i to on jest sterowany przez urządzenie wtryskowe, na postawie informacji o temperaturze silnika.

Jedynym czujnikiem od powietrza jest czujnik ciśnienia zasysanego powietrza zamontowany na przegrodzie silnika marki GM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robak, Co innego podgrzewacz powietrza który znajduje się pod przepustnicą a co innego czujnik temp. zassanego powietrza który jest częścią wtryskiwacza oznaczony nr. 4

post-4670-1203702907_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!