Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z mocą megane po ssaniu


MichMegane

Rekomendowane odpowiedzi

Rano zapalam auto bez problemu, jedzie bardzo ładnie na ssaniu, nawet mial przyspieszenia na ssaniu, a potem po 2 minutach stracil moc, przyspieszenie słabe i musialem dodawac całkowiecie gazu :(, i tak zauwazyłem , a po nagrzaniu bardzo słabo jedzie i nie ma mocy. na wolnych obrotach sa za niskie. prosze o pomoc

wymienilem przewody, swiece, filtry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewka powinna mieć odpowiednią impedancję najlepiej pożycz cewkę z innego samochodu tzn z megane i sprawdź w ten sposób bo innej usterki bym nie widział w opisywanym przez ciebie przypadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spotkałem się dziś z MichMegane, kilka wniosków:

- silnik ciepły ma moc, przyspiesza równomiernie, na jałowych obrotach pracuje bardzo równiutko

- cewka dobrze działa

- reakcja na gaz jest prawidłowa

- był spory luz na lince gazu, skasowałem go ile mogłem i pedał stoi wyżej więc i mocniej można otworzyć przepustnicę - nie wiem może to było przyczyną, że nie miał mocy bo luźna linka gdzieś się blokowała??

 

MichMegane, co masz do poprawki: ;-)

- dolać płynu chłodzącego (bo zbiorniczek był pusty)

- przednie prawe łożysko mocno się grzeje i bardzo szumi

- trochę zawory stukają (kwestia regulacji)

 

Oglądałem i jechałem tą meganką po rozgrzaniu. Naprawdę nie mogłem się przyczepić do pracy silnika. Przyspieszał równo w każdym zakresie obrotów. Nie dławił się itp.

 

Może to kwestia tego, że po dłuższej jeździe silnik słabł bo się przegrzewał na skutek braku płynu chłodzącego?

 

btw. ta meganka na prawdę ma tylko 53 tyś km przebiegu! :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MichMegane, po wnikliwej rozmowie z broniusiem, sytuacja twojego autka została wyklarowana:

1. regulacja luzu zaworowego

2. uzupełnienie lub całkowita wymiana płynów eksploatacyjnych tj. Chłodzący, Hamulcowy

3. wymiana łożyska

4.(jest to zapewne powód twoich problemów) wymiana klocków hamulcowych i przede wszystkim wyczyszczenie zacisków bo wg relacji broniusa koła ci się gotują w czasie jazdy

 

Jeżeli po tych zabiegach fura nadal będzie pokazywała fochy to zwróć uwagę na czujnik temperatury silnika

pozdrawiam i miłej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem co napisali ale to napewno nie powod z hamulcem, bo ja rano nigdy nie naciskalem hamulca, zapalalem auto i normalne jechal a jak dodaje gazu i mial przyspieszanie a zaraz przestal i mułowate, musialem całkowicie dodawac gazu i mulone auto,( tak dobrze zauwazylem jak byl bardzo duzy mroz), po nagrzanu troche lepiej ale tez mulowate , ale na wolnych obrotach ( bieg jalowy) silnik troche inaczej pracuje niz wczesniej kupilem, nawet jak jechalem na 120 km/h to silnik strasznie halasliwe pod maska, napewno to nie wydech. wczesniej jak kupilem i byl BARDZO dobry i tak lekko jechalem normalne 150 km/h bez halasu. Jeszcze jak jechalismy czworo osoby do Lublina moim samochodem, w czasie dlugi jazdy na tylnym siedzeniu mówili ze cos puka pod siedzeniem.

 

2 miesiace temu byla calkowice uszkodzona cewka, caly czas szarpałem az 80 km do warsztatu, i zalozyl nowa cewke i dobrze jechal i mial troche mulowate, mysle ze bylo moja wina z tak mocno szarpanie az 80 km, i dlatego cos jeszcze popsulo w silniku, moze pompka paliwa spadła w czasie szarpanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzien dobry, szukalem w silniku E7J ( wstrysk jednopunktowy) i nie ma czujnika temperatury zasysanego powietrza? Potem pojechalem do serwisu ASO Reanult i pytalem czy u Mnie w samochodzie taka wersje ma czujnik zasysanego powietrza a pan mowil ze nie ma takiego czujnika w moim silniku. Chce upewnic czy ktos wie, czy maja?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temp. zasysanego powietrza znajduje się w obudowie przepustnicy i jest elementem wtryskiwacza, taki mały opornik u góry obudowy wtryskiwacza, przekazuje sygnał do komp. wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aniewa, ale to nie jest czujnik temperatury tylko podgrzewacz powietrza i to on jest sterowany przez urządzenie wtryskowe, na postawie informacji o temperaturze silnika.

Jedynym czujnikiem od powietrza jest czujnik ciśnienia zasysanego powietrza zamontowany na przegrodzie silnika marki GM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robak, Co innego podgrzewacz powietrza który znajduje się pod przepustnicą a co innego czujnik temp. zassanego powietrza który jest częścią wtryskiwacza oznaczony nr. 4

post-4670-1203702907_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!