Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka SERV i spryskiwaczy.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam problem z kontrolka serwisu i spryskiwaczy. Około 3 tygodnie temu miałem stłuczkę i wyrwało mi przedni zderzak z lewej strony, przy okazji urwało przewód od spryskiwaczy (prawdopodobnie spryskiwaczy lamp) i wyciekła większość płynu. Nie naprawiałem tego, gdyż nie bardzo wiem jak się za to zabrać i jako jestem biednym studentem, nie mam funduszy. :P Kontrolka spryskiwaczy nie bardzo mnie martwi, bardziej mnie martwi kontrolka SERV. Jakieś pomysły dlaczego ona się pali?

Jeśli masz pytania odnosnie tematu, pisz. :)

Pozdrawiam.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komputer nic nie pokaże ;)

serv świeci zawsze w połączeniu z kontrolką spryskiwaczy, nawet jak jest niski poziom płynu w spryskiwaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

Dzięki za pomoc, trochę się przestraszyłem z tym podłączaniem pod komputer bo nigdy tego nie robiłem. :)

Doleję płynu i dam znać czy wszystko ok.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 – cytowani Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak nie zgaśnie to wypnij kostkę od czujnika płynu spryskiwaczy i też nie będzie świecić. Serv zawsze sie pali ze spryskiem, a w lagunach to byś sie przestraszył service duże, ikona płynu i jeszcze gada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dolałem płynu w obydwa zbiorniczki, i niestety dalej mi się świecą.

 

Dodam jeszcze, że przy wypadku, gdy przedni zderzak wyrwało z lewej strony, urwany został wężyk prawdopodobnie od spryskiwaczy na reflektory.

Może to dlatego, że wszystko wyciekło wężykiem, świecą się kontrolki? Może da się to wykasować?

 

Edit: Możliwe, że gdy zakupiłem auto to ten czujnik był już zepsuty tylko po prostu odłączony. Wiele razy skończył mi się płyn od spryskiwaczy i ani razu żadna kontrolka sie nie zaświeciła. Przy składaniu samochodu do "kupy" mogłem ją wpiąć z powrotem i dlatego mi świeci.

 

Dodano: 26 kwi 2015 - 10:44

Przepraszam za długą przerwę, miałem praktyki za granicą i nie miałem jak zając się samochodem.

Pomyślałem, że dobrze by było zajrzeć do zbiornika z prawej strony. Okazało się, że przewód podający płyn na tylną szybę był po prostu odczepiony i dlatego ubywało płynu. Nie sądzę, że dlatego świecą mi się kontrolki Service i spryskiwaczy.

Teraz wszystko działa ale kontrolki dalej nie gasną. Próbowałem odłączyć akumulator i odczekać z przekręconym kluczem w stacyjce. Jest jakiś sposób żeby pozbyć się tego błędu, czy może nadal jest coś nie tak?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam odpowiednich narzędzi, żeby samemu sprawdzić co go boli. Jednak samochód trzeba będzie zabrać do serwisu.

Sądziłem że kontrolki zgasną jak naleje płynu. Może da sie wykasować błąd manualnie?

Edytowane przez Warsmith
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam sądzę ,że znam odpowiedź na twoje pytanie ale nie wiem jak to jest w megane bo mam scenica ale miałem to samo co Ty a więc tak ja w scenicu zbiornik na płyn do spryskiwaczy mam z lewej strony stojąc przed autem,była opcja też spryskiwaczy reflektorów i był montowany zbiornik po prawej.Jeżeli masz tak jak ja to stojąc przed autem w prawym nadkolu(po jego ściągnięciu znajdziesz wtyczkę która idzie właśnie do zbiorniczka płynu od reflektorówna wysokości poduchy amortyzatora) musisz teraz ją oczyścić,bo pewnie kupa syfu się nazbierała i zrobiło się przejście stąd ten komunikat.Jak nie będziesz potrzebował tej funkcji w przyszłości to obetnij wtyczkę i zaizoluj kable albo wypnij jeden pin i go zaizoluj,co wybierzesz to twoja sprawa.Jeżeli się okaże,że u ciebie zbiornik na płyn do szyb jest po prawej stronie to wtyczki szukaj z lewej.Pozdro i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!