Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z szybami przy otwieraniu dachu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Mianowicie wszystkie szyby w aucie działają gdy auto jest odpalone bez problemu, jednak przy otwieraniu dachu opuszcza się tylko prawa przednia szyba i lewa tylna. Tak samo reagują szyby przy użyciu przycisku obok sterowania dachem, czytałem, że przyciski w drzwiach kierowcy i te na środku tunelu mają inny układ elektryczny (nie są ze sobą powiązane), gdzie szukać problemu aby przy składaniu dachu wszystkie szyby opuszczały się a nie tylko dwie??

 

Dodano: 11 cze 2015 - 16:28

ktoś mniał taki nietypowy problem?, dzisiaj sprawdziłem kostki R2 pod siedzeniem wszystkie suche poczyściłem dla pewności sprawdziłem połączenia i są ok, rozebrałem też skrzynke z bezpiecznikami w komorze silnika wszystkie bezpieczniki jak i połaczenia posprawdzane jak i bezpiecznik w środku auta, już kończa mi sie pomysły co jeszcze moze byc, awarie silniczków wykluczone. Jeszcze raz może nakreśle problem i ktoś z fachowców od francuskiej elektryki pomoże:), przy włożonej karcie działa tylko szyba prawa przednia i lewa tylna czy to z przycisków przy kierowcy czy przy szybach( działaja normalnie po jednym kliknieciu schodza całe w dół przy przytrzymaniu można zatrzymac), po włączeniu zapłonu/silnika działają wszystkie szyby zarówno z przycisków przy szybach jak i przy kierowcy ale lewa przednia i prawa tylna( te co nie działają bez zapłonu) nie opuszczają sie same po jednym kliknieciu tylko trzeba trzymać przycisk przy kierowcy albo przy szybie przyuczenie tych szyb tez nie daje żadnego efektu. Przy zgaszeniu silnika(silnik bez zapłonu) a karta dalej w srodku znowu działaja tylko prawa przednia i lewa tylna. taki sam problem wystepuje używając przycisku sterowaniem dachu lub przycisku sterowaniem wszystkimi szybami, klikając raz przycisk otwieraja sie tylko przednia prawa i tylna lewa, lewa przednia i prawa tylna bez jakiejkolwiek reakcji. reasumując aby sterować wszystkimi szybami z panela przy kierowcy/ przyciskami przy szybach, auto musi byc odpalone albo na zaplonie lecz nie działa automatycnze opuszczanie lewej przedniej i prawej tylnej, przy rozkaldnaniu/skladaniu dachu lub używajać przycisku sterujacego wszytskimi szybami działaja tylko szyba prawa przednia i lewa tylna. Czy możliwe jest takie zachowanie jesli modul przy silniczku był by zepsuty bo wydaje mi sie że jak moduł jest niesprawny to szyba w ogóle nie działa bo nie daje sygnału do silniczka, a tym bardziej ze problem podobny z przyciskiem od dachu i przyciskiem przy szybie a te 2 uklady podobno nie maja ze soba nic wspólnego bo działają na innej zasadzie.

Prosze o pomoc bo walka z szybami ciągle trwa:):)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Ja mam podobny problem, tyle że u mnie jedna tylna nie schodzi w dół w ogóle. Nie wiem jak się do tego dobrać, co sprawdzać. Do tej pory miałem niemieckie auto i tu w ogóle jestem zielony. Auto mam Angielskie ale to chyba to samo :) Będę wdzięczny za pomoc w ustaleniu awarii. Powiem Ci tylko tyle że w momencie zakupu działała dosłownie na drugi dzień chciałem opuścić i już nie mogłem. Tu w Anglii serwis jest bardzo drogi dlatego chciałbym to jakoś zrobić we własnym zakresie, o ile będę umiał.

Edytowane przez epaweld
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmienia to faktu, że Renault nie ma montowni w Anglii, czy generalnie w GB lub Irlandii, tylko wypuszcza na ten rynek auta w kierownicą po prawej stronie.

Wtyczki R2 szukaj pod fotelem pasażera ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, jutro tam zajrzę. A czy może Wiesz co może być przyczyną że ta szyba nie działa. W momencie zakupu działało. Nie mam pojęcia co mogło się stać. Gość mi powiedział że problem z tylną półka to tylko bezpiecznik, ale te w środku są OK. Nie wiem jak się dobrać do tych przy silniku, a czytałem tu że mogą z tym wyjść problemy nie umiejętnie grzebiąc tam. Teraz doszła jeszcze ta tylna szyba. Nie wiedziałem że tyle z tym będzie problemu :( Autko nie było drogie, ale też nie okazja. Kurcze boje się że będę musiał w to wsadzić jeszcze kupę kasy.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia, poczekaj, są tu koledzy którzy mają cario, pewnie coś podpowiedzą.

Musiał bym przerzucić kilaka dokumentów opisujących działanie składania dachu w cabrio(są na Downloadzie) i na ich podstawie coś podpowiedzieć, ale bez sprawdzenia w tej wersji nadwozia będzie to dla mnie dość uciążliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, dziękuję za chęci. :)

 

Do tej pory miałem Golfa 3 :) chciałem go zrobić ale kasy zawsze brak, posypał się tak że nie wart jest już roboty. Miałem go 7 lat, dbałem, ale pójdzie na zasłużoną emeryturę w inne ręce. Nigdy nie miałem z nim problemów, dojechał do UK :) i tu jeździł (jeździ nadal) 4 lata.

 

Mam nadzieję że ktoś mi pomoże. Rozumiesz, kupujesz nowe autko i chciałbyś żeby wszystko działało dobrze. Ja jestem taką osobą że dbam o auto, nie jest to tylko maszyna która wozi mi dupsko :) Chciałbym je zrobić by wyglądało fajnie i było sprawne. W końcu ma dopiero 8 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!