Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki samochod wybrać ...


impio

Rekomendowane odpowiedzi

cześć,

przymierzam się pomału do zmiany samochodu na coś nowszego, mam na oku:

- opel insignia 2011-2012 2,0 160KM cosmo-kombi

- peugot 508sw,2012 2,0 hdi 163KM (z dachem panoramicznym xd)

- audi a4 2,0 tdi 2010

- bmw 3 2010

co sądzicie o tych wyborach ? jakieś uwagi techniczne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na renówkowym forum szukasz inforamcji o takich autach?

Ja powiem tak:

Insignia 2.0 160KM Cosmo - ładna z zewnątrz, w środku ładnie, ale fotele to dla babci 80-90 lat, nie ma tam czegoś takiego jak trzymanie boczne. Osiągi - porażka, ciasno w środku, jak jesteś wysoki to będziesz głową zahaczał o podsufitkę i uchwyty na ręce. Konsola bardzo fajna, ale jak siedziałem w środku, to miałem wrażenie, że siedzę w jakimś bunkrze.

 

508 - nie siedziałem, ale miałem okazję jechać 2.0 HDI z hybrydą niby 200KM. Miałem wrażenie, że swoją meganą 160KM zrobiłbym z tego wiatrak, przyspieszenie przykre, automat bym ocenił na 4/6 pkt.

 

BMW 3 kombi - porównywałem ze swoją meganą 3 kombi - właściciel BMW był zaskoczony, że tak dużo miejsca jest w meganie, a ja byłem zaskoczony, że BWM z 2008 roku ma wnętrze jak polonez z 1995.

 

Rozejrzyj się za megane III/Laguną III z dieslem 2.0 dCi co najmniej 150KM - myślę, że będziesz bardzo zadowolony bo wybór jest duży, auta zazwyczaj fajnie wyposażone, silnik bezawaryjny, no i tanie w zakupie w porównaniu do wskazanej konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie! to nie tak ze wszystko byleby nie renault :( po prostu nowe renówki nie podobają mi się tak jak ww modele. To nie jest forum fanatyków meganki :P więc jestem spokojny, że nikt mnie nie ukrzyżuje :D

Laguna GT - wolałbym jednak coś popularniejszego z prostego powodu, łatwiej wybrzydzać wśród dostępnych modeli.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lagun jest bardzo dużo z pakietami GT, czasami można trafić pięknie wyposażone sztuki, ale z 1,5 co dla mnie jest dyskwalifikacją.

Sam się rozglądam za L3 ale póki co nic ciekawego nie spotkałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

superB ładny ale nie podobaja mi się: tylna klapa bez lamp i przednie lampy :/

 

coś więcej o e60? rocznik? cena ? ale mam wrażenie, że to samochód znacznie droższy niż te które podałem wyżej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co się pchać w jakieś e60 które będzie mieć przebieg zbliżony do autobusu. Jeżeli superb nie odpowiada to osobiście szukałbym Insigni w wersji cosmo. Miałem cosmo co prawda VC - wypas, klapa elektrycznie podnoszona i zamykana z pilota, podgrzewane, wentylowane fotele, elektrycznie wysuwany hak, jest dosłownie wszystko, tylko pamiętaj że polskie cosmo to bidota, które równa się niemieckiemu elegance :mrgreen:. W tym budżecie na pewno upolujesz coś pewnego i zadbanego (chyba że chcesz kupić 2011 za 30tyś :mrgreen:)

Insignia 2.0 160KM Cosmo - ładna z zewnątrz, w środku ładnie, ale fotele to dla babci 80-90 lat, nie ma tam czegoś takiego jak trzymanie boczne. Osiągi - porażka

tylko to jest auto o klase wyższą wiec inna kategoriwa wagowa, po programie będzie sobie na pewno radzić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 35ty zł :P zdaję sobie sprawę, że zadbany egzemplarz jest droższy od ściąganego szrotu i nie mam złudzeń, że ktoś odda dobry wóz za darmo, a przed sprzedażą wymieni wszystko .. pewnie skończy się na insigni cosmo + chip do 190KM, teraz czas poszukiwań :(

Spike96 - w moim świecie tak to nie działa, chyba wiesz za ile chcesz sprzedać samochód? :)

PS

posiada/posiadał ktoś bmw z3? jakie wrażenia ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie kombi, ta klapa ma dobre 20 cm. (co prawda tylko na oko) szerokości i dość mocno wchodzi w bagażnik.

 

Dodano: 02 sty 2015 - 13:23

wrażenie z zewnątrz, że bagażnik pochłonie wszystko, co będe chciał. Po otwarciu bagażnika, tak nie jest klapa bagażnika wnika z 10 cm do środka, a drugie 10 cm to zderzak. Ale cóż, to służbowe więc i tak dobre :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!