Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki samochod wybrać ...


impio

Rekomendowane odpowiedzi

Mam już za sobą pierwszą przejażdżkę insignia i jest ok, ale ciężko wydać opinie po 10km, jedno co można powiedzieć to to, że jest ładna i miejsca jest OK.

 

Kolejny dylemat: laguna vs insignia ? czy warto dopłacić do insigni ? w czym laguna jest lepsza? nie jest łatwo kupić samochód :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie osobiście laguna jest brzydka. Może i prezentuje sobą odmienny styl, ale nadal uważam, że żadne auta nie są w stanie dorównać jakością wykończenia audi i bmw a już na pewno nie renault. Wolałbym kupić np. takie BMW z 2007 r. http://otomoto.pl/bmw-520-d-07r-lift-xenon-aso-bmw-C34179309.html niż lagunę z 2010.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to, że jakości wykonania audi i BMW w prównaniu do renówki nie ma co porównywać to się zgodzę, ale jak porównamy te auta w momencie gdy są nowe to już inaczej wygląda. Gdy nowa laguna kosztuje ok 100tys zł, to BMW kosztuje pewnie ok 260-300 tys zł. Jak dla mnie spora różnica :) Cena zakupu nie jest jedyną różnicą, bo koszty serwisowania i eksploatacji też są odpowiednio wyższe.

Brat miał 530d z 2005 roku. Jak kupował, to chyba miała 4 lata. Cieszył się dwa razy - dopóki jeździła w miarę bezproblemowo, a drugi raz jak sprzedał. Jak się zaczęły problemy z elektryką, dpfem i resztą, to żeby ją doprowadzić do znośnego stanu wywalił tyle kasy, co ja na swoje wszystkie renówki od 2007 roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiadomo auto najwięcej traci na wartości w pierwszych 3-5 latach. Co do samego serwisu to niekoniecznie się zgodzę bo wszystkie obecnie produkowane auta posiadają masę elektroniki, dpfy, fapy, wielowahaczowe zawieszenia, dwumasy na sprzęgłach, paskach i bóg wie jakie jeszcze udogodnienia w celu pozyskania zysków na produkcji części. Wiele zależy od zaufanego mechanika, który zna się na rzeczy i specjalizuje się w danej marce. Jeżeli chodzi o elektronikę to jak wiadomo renault zawsze miało problemy z elektroniką, a od kilku lat mają ją także inne marki. Mam znajomego na ASO opla i ostatnio opowiadał jakie te nowe auta to shit. Największym problemem jest gnijąca elektryka, przez co później zaczynają się problemy. Patrząc jednak nawet pod kątem zwykłego użytkownika laika na grubość przewodów w renault to faktycznie producenci szukają oszczędności na wszystkim na czym się tylko da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo teraz Panie i Panowie wszytko już na etapie projektowania ma określony czas użytkowania. Kiedyś światła mijania miały zasilanie przewodami minimum 1,5mm2, a teraz w megance są ok 0,5-0,8mm2. A napięcie wcale się nie zmienia i prądy pozostają te same. Instalacje są na skraju wytrzymałości elektrycznej robione, bez żadnego zapasu. Więc z biegiem czasu zaczynają się przepalać, wypalać, łamać przewody (słynny gumowy peszel). I wszystko jest projektowane aby wytrzymało gwarancję, a potem niech się właściciel martwi. Dla tych co jeszcze nie widzieli polecam ten

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakością wykończenia audi i bmw

Faktycznie "super" jakość, kierownica masakrycznie wytarta po "200kkm". Aż przykro patrzeć na to auto, szczególnie na słabe wnętrze, ale jak wiadomo każdy ma inny gust :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol: Uwielbiam porównanie jakości, samochodu za 100 tys. A samochodem za 350 tys. To ja też porównam, bmw ma gówniane wykończenie, w porównaniu do bentleya hehehe. Tak można wieki :D

A co do tematu, kolego teraz czas przejechać się laguną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby nie patrzeć to BMW5 to juz wyższy segment ... http://pl.wikipedia.org/wiki/Klasa_samochodu inna bajka

 

jak tylko będę mieć okazję przejadę się laguną, niestety patrząc po ogłoszeniach, ciężko będzie coś znaleźć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!