Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z kierunkowskazami <za szybkie wy


Rekomendowane odpowiedzi

Problem dotyczy kierunków. tzn gdy wlaczam kierunek np przy wyprzedzaniu i skręcam kierownica w te storne w ktora jest wlączony kierunek to po bardzo małym skrecie kierownica gałka kierukowskazu wraca do wyjsciowej pozycji. tak samo jest gdy np chce zjechac z ronda, kierunkowskaz wylacza sie po bardzo malym ruchu (oczywiscie w te storne w ktora wksazuje kierunkowskaz). tak samo jest na skrzyzowaniu gdzie powinno sie sygnalizowac skret do samego konca, a kierynkowskaz wylacza sie juz po okolo 30 stopniach obrotu.

jest to bardzo uziazliwe gdyz trzeba kierunkowskaz trzymac caly czas by sie nie wylaczal. czy jest na to jakas rada by sie tak sam nie wylaczal. powinien sie wylaczac po ruchu kierownica w przeciwna strone a on sie wylacza jak krece kierownica w te sama strone co wlaczam kierunek. wydaje mi sie ze jest tu cos nie tak. czy jest jakas rada na to. bardzo prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

dobre pytanko - mam to samo - generalnie trzeba trzymać kierunek aż do wyprostowania kierownicy. U mnie problem ten występuje przy skręcie w lewo , bo w prawo jest zdecydowanie lepiej . Czy to jakaś ''wada wrodzona'' czy trzeba wymienić przełącznik ?? ?? ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam z innego auta pod kierownicą jest krzywka, którą należy ustawić jednakowo aby w obie strony było odbijanie jednakowe. Trzeba zdjąć kierownicę i ustawić krzywkę. Nie pamiętam ale muszą być tam są jakieś sprężynki, które są zwalniane przez krzywki i dlatego kierunek wraca. Może wystarczy je troszkę rozciągnąć? To parę minut roboty. Spróbujcie bo u mnie jest wsio OK.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbujcie bo u mnie jest wsio OK.

Z Twoich postów wynika ze masz starszą megankę niż M II więc Ciebie ten problem raczej nie dotyczy. W starszych jedynie występuje problem z przełączaniem z prawego na lewy przy bardziej energicznym odpuszczeniem kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!