Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic 1,9 Dci 2000 Jakie sa objawy uciekaja


jawos

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie sa objawy uciekajacego oleju przez uszczelke od głowicy. Czy jest to tylko pojawiajace sie wyplywy oleju czy moze cos wiecej.

Prosilbym o zorientowanych jaki jest koszt wymiany uszczelki pod glowica i co jeszcze trzeba wymieniac?

Rowniez mnie interesuje wasza opinia w sprawie, czy mozna dolewac olej mimo ze ucieka przez glowica i nic sie wiecej nie stanie. Pisze to dlatego ze jestem poza granica kraju a wracam dopiero w lipcu. Dlatego inetresuje mnie czy nic wiecej powaznego sie nie stanie.

z gory dzieki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz padniętą uszczelkę pod głowicą - to uciekałby Ci płyn chłodniczy i w nim, mógłby się pojawić olej.

Natomiast z tego co wiem to diesle generalnie lubią trochę oleju wziąć i jest to normalne ale niech się wypowiedzą użytkownicy diesli.,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak miałem padniętą uszczelkę pod głowicą to miałem problemy z płynem...Raz go ubywalo a raz przybywało...Naprawa kosztowała mnie nie całe tysiąc złotych (nie pamiętam co jeszcze,ale wiem,że poza uszczelką coś jeszcze trzeba wymienić)...Jeżeli po przejechaniu 6000 kilometrów ubyło Ci TYLKO 2,5l oleju to według mnie nic się nie dzieje....Diesle mogą troszkę "połknąć"...A masz jakieś widoczne wycieki????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

)...Jeżeli po przejechaniu 6000 kilometrów ubyło Ci TYLKO 2,5l oleju to według mnie nic się nie dzieje.
no nie wiemk czy TYLKO???Dolac zawsze troszke trzeba ale 2,5 l wydaje mi sie za duzo.Sprawdz tak jak radzil
bronius
stan turbo,pewnie tamtedy Ci olej wychodzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Gacor powiedz mi dlaczego jak jest walnieta uszczelka pod głowicą to raz płynu przybywa a raz ubywa. ???????? bo ja mam taki sam przypadek ze raz jest płyn na min. a raz na max. i ciekaw jestem czego tak sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarnas, dlatego raz ubywa a raz przybywa bo wzrasta ciśnienie w układzie chłodzenia, który się "zapowietrza" i wtedy przy pracującym silniku masz pełny zbiornik, a po wyłączeniu silnika płyn znika ze zbiorniczka wyrównawczego.

gacor napisał/a:

)...Jeżeli po przejechaniu 6000 kilometrów ubyło Ci TYLKO 2,5l oleju to według mnie nic się nie dzieje.

no nie wiemk czy TYLKO???Dolac zawsze troszke trzeba ale 2,5 l wydaje mi sie za duzo.Sprawdz tak jak radzil

u mnie od wymiany do wymiany oleju (średnio co 10 kkm) ubywa nie więcej niż 0,5 litra oleju. Jeśli jest walnięta uszczelka pod głowicą to rzadko zdarza się tak, że występuje jedynie ubytek oleju, są jeszcze inne dodatkowe objawy najczęściej dlatego w tym przypadku też bym się skłaniał w kierunku sprawdzenia turbiny.

 

jawos, powiedz jak wygląda IC, bardzo jest zaolejony ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC intercooler to chłodnica schładzająca powietrze sprężone w turbosprężarce przed dostarczeniem go do silnika, ...zobacz czy masz zaolejone przewody od IC. Bez urazy-sadzac po Twoich postach to jestes za bardzo nie zorientowany w temacie dlatego kolezenska rada,podjedz gdzies do mechanika.Pamietaj,ze lepiej zapobiegac niz leczyc :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po pracy uruchomilem silnik a z tlumika buchnelo masa dymu. Silnik wydawal mi sie juz tracic moc przed jada do pracy. Podczas jazdy porwotniej, caly czas walilo mi z tlumika wielkim dymem i jak wyzej po zmianie biegu silnik nie rwal tylko bardzo wolno przyspieszal. Po dejechaniu 15 km chce zapalic ponownie ale nawet nie drgnie silnik, sprawdzam olej a tu pusto:(

PO odczekaniu 1 h odalem pomalu olej ale juz nie palilem samochodu.

 

Prosze Was o pomoc bo samochodem jest w UK a nie mam doswiadczenia w samochodach.

Jaka moze byc przyczyna, jakie moga byc konsekwencje niskiego poziomu oleju i dziwnie buczacego silnika?:?:

 

Z góry dzieki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jawos, powinieneś dostać medal zajechałeś diesla widocznie miałeś mało oleju wcześniej przez co zajechałeś turbinę, jak zajechałes turbo to to wessało oleum razem z powietrzem się spaliło, do tego na bank ci złapał na pierścieniach i panewkach. rada szukać takiego silnika i wkładać ale koszta będą wielkie zwłaszcza że jesteś w UK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niemozliwe ze bylo malo oleju jeszcze 250 km wczesniej dolewalem olej a abgnet byl prawie na najwyzjesz kresce. Dlaczego tyle oleju poszlo mi...?

 

[ Dodano: 2008-03-19, 03:36 ]

Po przejechaniu 7000 km zauwazylem ze poziom oleju jest na przed ostatniej kresce bagneta wiec dolalem oleju ponad litre. Po przejechaniu kolejnych 250 km stalo sie to co na poczatku. Oleju bylo duzo ale dlaczego nagle w jeden dzien zostalo wszysto wessane?

 

[ Dodano: 2008-03-19, 09:11 ]

Ufff...

Wstaje dzisiaj rano i samochod pali jak palil bez zadnych oglosow, bez problemow.

Jest tylko jedna niepokojaca wada to ogromne kleby dymy przy zapalaniu no jakimkolwiek gazowaniu.

Jakas rada...dzisaj jade do mechanika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!