Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak zdjąć tapicerkę drzwi przednich Scenic II


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jako, że ostatnio prawie wyrwałem uchwyt regulacji lesterek zewnętrznych w Scenicu II postanowiłem Wam w expresowym tempie podać jak to zrobić. Szkoda, że nie robiłem zdjęć ale było późno i nie miałem czasu.

1) uchwyt regulacji lusterek nie da się wyciągnąć (przynajmniej mi się to nie udało

2) odkręcamy 2 śruby na dole drzwi pod kieszenią (lewa przykręcana jest do mechanizmu szyby trzeba na to zwrócić uwagę skręcając)

3) w uchwycie drzwi tym na tapicerce są wie śruby więc trzeba ściągnąć ozdobny dekielek trzeba go delikatnie podważyć (jeden zatrzask można podważyć od drugiej strony tzn można palcem odszukać otwór z tyłu uchwytu drzwi i zwolnić zatrzask)

4) następnie wyciągamy ten plastikowy element w którym są przyciski elektryki szyb wyjdzie bardzo łatwo jeżeli delikatnie podważymy go od przodu czyli od strony uchwytu drzwi ja targałem z drugiej strony ( od schowka drzwi) to mało zaczepów nie pourywałem

5) po wyjęciu el. szyb mam piękny otworek aby wsadzić rękę i wyciągnąć do góry schowek lecz uprzednio należy w nim wyciągnąć taki platikowy trzpień widać go w środku schowka w przeciwnym razie zrobicie tak jak ja i urwiecie go (to jest jedyna strata jaką poniosłem w czasie ich rozbierania)

6) w klamce też jest śruba tak, że ściagamy dekielek będący we wnęce klamki i odręcamy ją

7) po zdjęciu el. szyb i wyjęciu schowka spokojnie ściągamy ozdobną część tapicerki -uchyty trzymają mocno, że hej

7) po ściągnięciu tego elementu mam część drzwi na wierzchu tam odkręcamy jeszcze jedną śrubkę widać ją na wprost pod ściągniętą ozdobną tapicerką jest i luzik można prawie rozebrać drzwi tylko jeszcze sprawa głośnika ja go odkręciłem i wypiąłem kable

8) tu uwaga ja nie ściągałem klamki gdyż nie było to potrzebne

Złapałem całą pozostałą osłonę drzwi i wystarczy ją unieść do góry pięknie wychodzi z zaczepów. Po wyjęciu tego elementu mamy regulator lusterek pod ręką można go wypiąc i dokładnie sprawdzić co go boli lub wymienić. Ja miałem przepaloną scieżkę (ten element można fajnie rozebrać) ten bajer do wersji ze składanymi lusterkami kosztuje w ASO 150 zł.

 

Mam nadzieję , że komuś się to przyda w razie pytań piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelolsztyn

witam. a jak sie ma tapicerka tylna ? musze wymienic zlamany zaczep rolety tj. cala boczna rolete przeciwsloneczna. dodatkowe pytanie: czy sa to oddzielne elementy (roleta i tapicerka) czy jest to calosc ? i czy jest jakas roznica w lewej i prawej rolecie ? moze inne cenne wskazowki ? troszke z innej beczki ale dzieki za pomoc :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roleta jest osobno, odkrec srubke w plastiku /raczce/ pod spodem masz jeszcze jedna odkrecamy lekko calosc w gore i schodzi .ale tapicerka sklada sie z 2 czesci materialowa osobno mozna ja yez zdjac i jest to lepsze rozwiazanie zeby dostac sie do rolety ,musisz ciagnac do siebie bo ona jest na spinkach ale ostroznie bo sie lubia wygiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie zrozumieliście jeżeli ci chodzi czy można ją kupić to nie jest to całość. Chore co ja swoją naprawiałem.

A ściągałem jak wyżej śrubka w rączce i klamce chyba jak dobrze pamiętam. Koszanka te rolety.

 

[ Komentarz dodany przez: gojgien: 2008-03-08, 12:36 ]

Kol. tacim- patrząc na Twój profil, to WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA KOBIET :?: Nie mogę tylko załapać, dlaczego wypowiadasz się jak facet :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelolsztyn,

 

Czy mógłbyś zrobić kilka fotek rolety i tapicerki, szczególnie interesuje mnie miejsce w którym roleta chowa się w drzwiach....mam zamiar zainstalować rolety w swoim aucie, ale nie wiem czy będę musiał również wymienić poszycie (tapicerkę) drzwi.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi gojgien a chciałbyś aby Ci to wszysko opisała moja żona? Przeca nie będziemy się logować osobno bo po co mamy jeden nick i nam to pasuje. A życzenia dzięki przekażę :?: . Swoją drogą chyba dzisiaj kupie Lagunę to już mnie chyba wywalita z forum bo Scenic sprzedany :?: :?: :)

 

[ Komentarz dodany przez: gojgien: 2008-03-10, 11:11 ]

Dzięki za objaśnienie :?: A co do wywalania, to nie przypominam sobie przypadku by ktoś został z forum wywalony z powodu zmiany auta. Nawet tacy, którzy użytkują inne marki są zarejestrowani i działają na tym forum. Zapraszamy więc do dalszego odwiedzania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!