Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kombi, proszę o pomoc


keybi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Jest to mój pierwszy post tutaj dlatego chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Mam nadzieje stać się niedługo posiadaczem meganki. Dlatego też proszę o pomoc fachowców czyli Was w wyborze najlepszej opcji. Wybrałem dwie. Oto one:

 

Typ 1. Zleciłem już inspekcję na otomoto, powinna niedługo dojść.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4041143

 

Typ 2.

 

http://moto.gratka.pl/tresc/renault-megane...abc3ddc&s=7

 

Mam dylemat, który samochód wybrać. Typ 1 mi sie podoba ale zadziwia mnie niski przebieg a przy tym tak atrakcyjna cena i jestem nieufny. Typ2 jest w moim województwie i się umówię aby go obejrzeć w tygodniu.

 

Zakupu chcę dokonać na dniach dlatego proszę o odpowiedzi i sugestie. Będę bardzo wdzięczny.

 

Z góry dziękuję i życzę miłego dnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tam stawiał na tego dieselka ,tylko ten opis ,,16 zaworowy "tak troche na wyrost.Co do przebiegu ,to ja w mojej Megi mam obecnie 58000 (a mam ja od nowości)i też jest z 2003 roku .Jeśli jest to 1.9 dTi to polecam z czystym sumieniem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kisand za odpowiedź. Czemu ten opis "16 zaworowy" jest na wyrost?

-----------------------------------

Ten dieselek to jest DCi, czy to coś gorszego?

-----------------------------------

Przepraszam może za głupie pytania, ale jestem zielony w tej dziedzinie.

-----------------------------------

Samochód będzie używany głownie do jazdy rodzinnej.

-----------------------------------

Pozdrawiam

 

Proszę nie nadużywać klawisza "Enter". Takie praktyki niepotrzebnie rozciągają posta na stronie. :?:- gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o ewentualną "gorszość: DCi to w wersjach z turbiną o zmiennej geometrii dość często zacierają się podobno łopatki turbiny, poza tym podobno (podobno bo z własnych doświadczeń nie wiem, jedynie z opinii kolegów którzy mają na codzień do czynienia z tymi silnikami) jeden z bardziej awaryjnych silników.

Dlatego ja osobiście wybrałem dTi i ten silnik mogę z czystym sumieniem polecić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta 1,4 wygląda dosyc zdrowo-tzn wygląda na zadbaną, ma ładnie spasowane elementy (bezwypadkowośc-ale nalezy oczywiscie sprawdzic np poprzez mierzenie grubości lakieru), mało zużyte wnętrze (tzn adekwatnie do przebiegu) podobnie jak zuzycie kołpaków (naturlanie poobcierane, o ile nie są wymienione a 2 są nieseryjne), relingi dachowe :?: a co do przebiegu to się nie przejmój- zobacz inspekcje/ksiązkę itp. 1,4 16v to nie diesel z "kratkę" żeby robił duże przebiegi.... do kupienie pozostaje radio (najlepiej seryjne philipsa z płytą ze zintegrowanym wyświetlaczem-o ile istnieje taka możliwośc; koszt od ok 250zł w góre).osobiście nie mam zastrzezeń do tego auta a silniczek 1,4 zupełnie ci wystarczy

 

diesel; widac że autko jest odpicowane-kolor deski rozdzielczej jest nienaturalny (czytaj-jest czyms posmarowana dla lepszego efektu wizualnego), kołpaki nieseryjne od Vw, co do rozrdzadu 9podobno wymienioney) to niech się ktoś wypowie bo nie wiem co ile się wymienia w tym silniku rozrząd (w beznynkach do 90tysiecy-zalecane) i jak auto ma 154 to raczej bez rewelacji że był rozrzad robiony, bo niedługo czeka nastepna wymiana. autko ma pokrowce z allegro (komplek w okolicach 100zł) przez co będzie trudniej ocenic rzeczywisty przebieg auta (np poprzez wytarcie/zurzycie) foteli

 

bierz auta na inspekcje i powodzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, bardzo przydatne informacje. Okazuje sie, że dieselek nie ma książki serwisowej i w ogóle sie jakoś zniechęciłem na te dCi. Znowu do otomoto nie doszła moja płatność za inspekcję więc nie mam jeszcze szczegółów na temat tego benzyniaka. Wpadło mi w oko jeszcze taki ogłoszenie. Co myślicie o cenie? Czy jest zbyt wygórowana i czy warto dać tyle za ten samochód. Pozdrawiam

 

http://otomoto.pl/renault-megane-C4628346.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście poleciłbym Ci rozejrzeć za megane II. W przedziale od 25 do 30 tysiecy mozna znalezc sensowny egzemplarz, krajowe pochodzenie serwisowany.

Wykonczenie i wyposazenie w megane II sa duzo lepsze niz w I, wrażenia z jazdy sa tez duzo pozytywniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazuje się, że ten benzyniak został już sprzedany, ale okazało się, że miał robioną przednią klapę, więc na szczęście dobrze się skończyło. 26 kwietnia wylatuje służbowo na 2 tygodnie do Chin, więc do tego czasu daruje sobie poszukiwana, wrócę do tematu w połowie kwietnia po powrocie z Chin. Jeszcze raz chciałbym wszystkim podziękować za pomoc. Natomiast jeżeli chodzi o MII to fakt można kupić, ale dołożyć 5-10 tysięcy w tym momencie dla mnie jest nieosiągalne, więc odpada, może za kilka lat, dlatego teraz wolę MI zadbaną i sprawną. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mam 1.4 16V w kombi z 2003 jakieś 2 miechy i autko jest naprawdę fajne.

Zimą w mieście pali mi jakieś 9l, na trasie niecałe 7 w zalezności od jazdy, szybko się nagrzewa i ku mojemu zaskoczeniu jest dość żwawe.

Nie sugeruj się tym czy auto jest krajowe czy sprowadzane bo to tak naprawdę obie opcje mają swoich przeciwników jak i zwolenników. Jak będziesz zdecydowany na jakieś autko weź kogoś sensownego kto zna się na autkach i jedź oglądaj. Ze zdjęć niewiele czasem widać nawet dla znawców tematyki. Trochę cierpliwości i znajdziesz coś fajnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimą w mieście pali mi jakieś 9l, na trasie niecałe 7 w zalezności od jazdy

 

Coś dużo, mnie zimą w mieście (a nie jeżdżę wcale po dziadkowemu) pali 7,5, a na trasie (tak do 130 km/h) da radę zejsc poniżej 6 :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Easy to też zależy ile masz tych km do przejechania po mieście. U mnie np. jazda po mieście wygląda tak: na uczelnię 6km, znów silnik się studzi, po kilku godzinach znów 6km do domu, znów silnik się studzi, potem 3km do narzeczonej, silnik się studzi, potem z powrotem 3km, więc nawet silnik się nie rozgrzeje do odpowiedniej temp. i pali więcej. Dlatego wydaje mi się, że np u mnie spalanie w zimie w granicach 9/9.5l w mieście to normalna sprawa.

[przypominam o nie robieniu OT - bronius]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!