Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 3


Gość gophfer

Rekomendowane odpowiedzi

Co do różnicy między 105 a 110 KM to potwierdzam, że różnica nie jest odczuwalna, a przynajmniej FAPa nie masz. Mi również podpadł prawy bo w tym egzemplarzu, do tego kierownica wygląda na bardzo wytartą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wieliczki średnio chce mi się jechać, ale jak kolega z katowic poprosi to podjadę :) Jak Ci zależy to możemy pojechać razem, zawsze co dwie pary oczu to nie jedna :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wieliczki średnio chce mi się jechać, ale jak kolega z katowic poprosi to podjadę :) Jak Ci zależy to możemy pojechać razem, zawsze co dwie pary oczu to nie jedna :)

ja dzisiaj widziałem to auto, i jak dla mnie jest ok, ale ja się kompletnie nie znam:(. Ma 4 drzwi i koła, przejechałem się nic ni stukało, żona mówi bierz (cena dobra) Jedyne co to, że auto nie odpaliło padnięty akumulator. Ostatni wpis w ASO 119tys w kwietniu 2014. Hah nawet nie zauważyłem że brakuje gumu na sprzęgle. Kierownica faktycznie dość mocno wytarta zlewej strony ale nie wiem czy norma przy takim przebiegu czy bardziej zużyta, osłona ręcznego pęknieta. Fotele w dobrym stanie, tylna kanapa tak jakby nikt z tyłu nie jeżdził. auto ma homologacje na ciężarowe (nie wiem co to dla mnie do końca znaczy) Sprzedający twierdzi że tylko wymienianay przedni zderzak, lampa i błotnik jakaś stłuczka, ja niec nie zauważyłem, robione w ASO.Dlatego zależałoby mi na ocenie kogoś kto się nzna toroche na autach....No nic zarezerwowałem to autko do piatku i jak nie będę miał z kim sprawdzić to zrezygnuje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gophfer

ja jak coś mogę z Tobą podjechać ale:

Niespełna miesiąc temu kupiłem Megi III z listopada 2012 z salonowych używanych z 12 miesięczną rękojmią i sprawdzoną (w miarę pewną - puki co jestem bardzo zadowolony) ale nie w tym rzecz.... chodzi o to, że przed zakupem byłem mocno zainteresowany Megi 1,9 dCi z 2010 z przebiegiem 180k (krajową) I właściciel itp. Wystawiona była niecałe 29k więc w sumie całkiem, całkiem.... przejechałem się nią i wszystko wyglądało ok. Jednak skoro miałem wydać tyle kasy to postanowiłem wydać 250 złociszy i podjechać do ASO w Krk dla świętego spokoju.... Co się okazało:

1. wyciek z intercoolera - kamyk uderzył więc ok może być

2. mocny wyciek z wału skrzyni biegów - powiedzieli, że prawdopodobnie wybierak też do wymiany

3. prawy próg był malowany - właściciel się wyparł na wszystko co mógł

4. czujnik wypadku w prawych, przednich drzwiach pokazywał niewykasowywalny (wypadkowy) błąd - trzeba by rozebrać drzwi aby się do niego dostać i zobaczyć o co chodzi

5. podświetlanie tylnej tablicy całkiem do wymiany ( podobno w tych reniach to normalne)

6. do wymiany wiązka przy tylnych światłach - w sumie nie powiedzieli dlaczego

7. silnik mocno wypracowany (nie był oszczędzany)

Jak właściciel odszedł i zostałem sam z Panem z salonu to powiedział, że na dzień dobry aby autko doprowadzić do stanu odpowiedniego to koszt ok. 5k zł. i powiedział, że na moim miejscu zdecydowanie poszukałby innego egzemplarza (pomimo, iż wcześniej mówiłem, że w razie jak go kupie to chciałbym, żeby mi Oni go doprowadzili do odpowiedniego stanu -> co w sumie mógł zinterpretować jako potencjalny zarobek a tego nie zrobił). Tak więc właściciel stwierdził, że może opuścić do 27,5k co zwaliło mnie z nóg jak to usłyszałem (27,5 + 5 = 32,5 tys.)). Tak więc zrezygnowałem i teraz jestem szczęśliwy z tego co mam :mrgreen: .

Nie jestem w żaden sposób fachowcem ale sam kupowałem nie dawno więc zerkam na rzeczy, które potencjalnie mogłyby coś ukrywać. POLECAM czujnik lakieru bo bez tego to słabo można się czegoś dowiedzieć jak się nie jest ekspertem. I zawsze oglądaj samochód z kimś :!:

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też uważam tak , jak Art_cole , wolę auto kupić od firmy.

W dużych firmach tak nie kombinują z licznikami jak prywatni użytkownicy, wszystkie naprawy są robione w ASO , a nie w garażu u " Pana Henia" .

W firmach też auta jeżdżą na pewniejszych paliwach , większość firm ma paliwowe karty flotowe .

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co sądzicie o tej ofercie http://otomoto.pl/C36485074.html

VIN: VF1KZ0B0642608018

 

Czy jest ktoś ma forum kto może sprawdzać historie w ASO, zapłacę bo mi nie padadza jeśli nie mam dowodu rejestracyjnegoDodano: 15 kwi 2015 - 08:57no i stało się, autko zakupione http://olx.pl/oferta/renault-megane-2011-CID5-ID9JVi7.html w dużej mierze przeważyło to że uatko jest jeszcze przez rok na gwarancji lub do 80tyś co dla mnie jest wystarczające. Dzięki wszystkim za rady i chęci pomocy.

Edytowane przez gophfer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!