Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupno Megane CC na Śląsku - wspomożcie


szymonkr

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

krótkie motoryzacyjne przedstawienie siebie: od zawsze jeżdżę japończykami (honda, toyota). Jakiś czas temu wypożyczyłem Megane CC i... stało się. Autko zrobiło na mnie mega wrażenie i uznałem, że to dobry moment aby o czymś tak sympatycznym pomyśleć. Niestety - im więcej czytam, oglądam, rozmawiam tym bardziej dociera do mnie, że zakup sensownego auta graniczy z cudem. Przejrzałem już sporo tematów z forum w których pojawiają się negatywne opinie o autach, które oglądałem (lub miałem obejrzeć). Pozostało mi zatem zdać się na Wasze eksperckie opinię - co niniejszym czynię :).

Zerknijcie proszę na poniższe ogłoszenia czy auta te - na pierwszy rzut oka - warte są uwagi. Wiadomo, że najlepiej jechać i sprawdzić ale nie zawsze jest tak, że człowiek może wyrwać się z pracy i zdążyć do komisu:


  •  
  • Renault w Auto Komis Pan Samochodzik - od sprzedawcy dostałem VIN VF1EM0U0639626529 (ale nic specjalnego na jego podstawie nie znalazłem). Sprzedawca twierdzi, że robiony prawy błotnik. CC wygląda ładnie, ale o samym komisie znalazłem same negatywy i tym samym jestem w kropce.
  • 2.0T Auto-Salon Roman Kandzia - tutaj VIN jest w ogłoszeniu ale nie do końca jestem przekonany, że to oznacza bardziej uczciwą ofertę.
  • Poraj PHU MAS CAR - co prawda ogłoszenie jest widoczne od dłuższego czasu (i wolałbym kupić coś na polskich blachach) - ale może ten będzie warty uwagi.
  • 1.6 Katowice z gazem
  • 1.6 Bochnia

 

Może - przy okazji - Wasza opinie pomoże także innym poszukującym. Mi akurat forum pomogło, bo dzięki koledze p2pier być może ustrzegłem się od wpadki z Megane CC 2.0 Sosnowiec. P2pier - dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A szukasz tylko w benzynie? Zobacz na ogłoszenia tutaj na forum, zawsze mogą być pewniejsze od ogłoszeń handlarzy. Ten jeden model który dałeś link ma malowaną środkową konsolę pod kolor karoserii- bordo czy czerwień. Po VIN też możesz posprawdzać co nie co, choćby kilometry czy się zgadzają. Najważniejsze w CC jest to czy dach dobrze pracuje i wszędzie dolegają uszczelki. Jest dużo rzeczy do sprawdzenia, więc najlepiej podjechać z osobą także posiadającą takie auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. Tak - szukam tylko w benzynie (ewentualnie + gaz ale nie jest to super krytyczny warunek). Sprawdzałem ogłoszenia na forum bo to rzeczywiście lepsze niż otomoto czy moto.gratka. Znalazłem ogłoszenie dodane przez: gromu (mega wyglądające auto) ale to powyżej budżetu przeznaczonego na ten cel. Chociaż samo auto - bajka :).

 

Próbowałem dowiadywać się o przebiegach po VINie ale w Katowicach za każde sprawdzenie żądają po 100 i nie dają żadnego dokumentu, więc muszę tylko wierzyć na słowo. Na szczęście w Krakowie udało mi się dostać info że nie warto nawet jeździć oglądać co niektórych (nie wrzucałem ich do wykazu). Ale nie chciałem zbytnie korzystać z uprzejmości tego miłego pana, bo pewnie też powinien za to skasować :). A VIN dekodery na sieci to raczej pomyłka niż sensowna pomoc :(.

 

Dodano: 20 maj 2015 - 19:44

Informacja odnośnie obejrzanego samochodu - być może komuś się przyda

2.0T Auto-Salon Roman Kandzia - tutaj VIN jest w ogłoszeniu ale nie do końca jestem przekonany, że to oznacza bardziej uczciwą ofertę.

 

Maska pokrywy silnika - pomiędzy błotnikiem a maską odległość taka, że można spokojnie uznać, że komuś składanie auta nie poszło najlepiej :)

Osłona drążka zmiany biegów - przykręcone plastiki na 3 wkręty (raczej te tańsze). Uwaga - można się zaciąć jeśli przejedzie się ręką po osłonie. Takiego patentu jeszcze nie widziałem :).

Radio fabryczne - raczej wciśnięte niż fabrycznie przykręcone - ale z to działa :).

 

Według sprzedającego auto krajowe od lekarza (od kiedy to lekarz jest wyznacznikiem dbania o auto), nie było serwisowane w ASO tylko u mechanika niedaleko komisu (ot taki zbieg okoliczności). Auto według komisu śmiga pięknie ale po powyższych oględzinach uznałem, że jazda próbna nie ma sensu.

 

Oczywiście mogę się mylić co do auta bo ekspert motoryzacyjny ze mnie średni.

Edytowane przez szymonkr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedział cenowy dałeś różny, ta którą ja rzucę jest jeszcze droższa, ale stylizowana na RS. Auto od znanego mi Mrenias, jego kilka aut było u TeDego w TVN Turbo.

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-najpiekniejsza-w-kraju-ID6y5aZl.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!