Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane I Problem ze skrzynią Biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś moją renią byłem w szkole, wracałem stanąłem na czerwonym świetle trochę się zagapiłem i wskoczyło zielone i ruszyłem agresywnie delikatnie z piskami opon, dolatuje do następnego skrzyżowania czerwone zauważyłem że mocno drży kierownica i wprowadzała plastiki w wibracje przez co był dziwny dzwięk zaświeca sie zielone próbuje wrzucić 1 bieg a tu kicha po 20 próbie nic zamiast 1 bieg to wskakuje 3, żeby nie blokować ruchu ruszyłem z 2 biegu zjechałem na parking ale dalej ten sam problem i okazało sie że 1 bieg mam tam gdzie wsteczny żeby go wbić muszę podnieść ten guzik od wstecznego i delikatnie w lewo i dopiero wchodzi 1 bieg, a wsteczny jest parę minimetrów dalej ale ciężko go wbić, skrzynia nie zgrzyta biegi wchodzą normalnie tylko ta 1 jest na biegu wstecznym a 3 na biegu 1, reszta biegów działa normalnie, proszę o pilną pomoc ponieważ nie mam czym dojeżdźać do szkoły a tak nie chce bo sie poje że może skrzynia sie uszkodzić ;/

a i czego są te wibracje na kierownicy przenoszące sie po całym wnętrzu , otwarłem maskę to silnik normalnie działa i nim nie rusza...

Pisze dlatego że nie znalazłem podobnego tematu...

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia

Używaj zdań :!:

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogło by być to mam głupie pytanie ale ten silnik jest jakis dziwny nwm gdzie jest skrzynie begów przeważnie skrzynia idzie pod spodem w strone tyłu a tu nie ma nic takiego jedynie widze drążek od spodu od zmiany biegów i idze pod spód jak by koło miski olejowej 0.o pierwszy raz takie cos widze

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia

Używaj zdań :!:

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic w tym dziwnego. Tak jak piszesz skrzynia biegów byłaby ustawiona przy napędzie na tylne koła, wtedy też silnik byłby inaczej umiejscowiony w komorze bo wzdłużnie. W samochodzie z przednim napędem, a więc chociażby w tej Megance, masz silnik ustawiony poprzecznie więc skrzynia biegów jest i w innym miejscu samochodu. Jak otworzysz maskę to skrzynię masz po prawej stronie silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemo dobrze wiem tylko chodziło mi o to że dziwnie wygląda ta skrzynia i taka malutka jak silnik z Simsona ;D

 

Pojechałem do wujka na warsztat i podniosłem auto w górę. Okazało się, że 2 przednie poduszki zerwane a tylna na granicy wytrzymałości i silnik trosze się cofnął i przesunął, przez co pewnie mam 1 bieg na wstecznym a 3 bieg na 1 ;X

 

Dodano: 24 maj 2015 - 01:03

Witam Zmieniłem dziś poduszki wszystkie 3 skrzynia działa normalnie nie ma wibracji jak przedtem na Luzie i wolnych obrotach ale po wymianie pojawiły sie wibracje od 2,5 rpm tak mocne i tak głosne że można ogłuchnąć o co chodzi ? poduszki zmienione więc dlaczego wibruje ? poduszki kupowałem francuskie najdroższe firmy nie pamiętem jutro napisze tylko zobacze nie opakowanie ale płaciłem 260 zł za wszystkie zamienniki mieli po 130 zł ;3

 

Maraft1 Poduszka tylnia akurat była dobra od strony pasażera rozdzieliła sie na w częsci a od kierowcy trzymała sie ale rozwaliła sie do połowy ;3 ale i tak zmieniłem wszystkie

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ułożyły sie dobrze dodatkowo nie były dokręcone na maxa tylko poluzowane i przejechane 300 m żeby sie ułożyły i potem dokręcone a silnik wgl nie ma wibracji, dzis doszedłem że wibracje są po srodku auta u rozchodzą sie po aucie mysle że wydech pękł bo już miał dziurke a teraz sporo głosniej chodzi, w poniedziałek pojade do wujka na warsztat i podniosę auto w górę i zobaczę co tam wali całą robotę ;/

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

 

Wie kolega co to kropki i przecinki?? Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wibracje masz tylko podczas jazdy czy na postoju jak deptasz pedał też się pojawiają? Jak tylko podczas jazdy to mogą być jeszcze niedokręcone/poluzowane sanki, sam to przerabiałem, hałas potworny w pewnym zakresie obrotów i ciężko dojść do tego, że to właśnie one.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słychać jest też jak sie stoi na biegu jałowym i doda sie gazu i zaczyna się tak od 2-2,5k obrotów ale nie tak głosno jak podczas jazdy ale już problem rozwiązany, silnik był podnoszony przy zmianie poduszek i wydech pękł na środkowej gruszce przez co było głośno i przenosiły sie wibracje po kabinie ;) wydech pospawany i cisza ;d

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Oczekujecie odpowiedzi to miejcie szacunek dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!