Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z tylną półką w Megan 2 CC


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kolejny z moich problemów, mam ich trochę i mam nadzieję że je rozwiążę. Otóż chodzi o tylną półkę. Jak otwiera się dach to tylna półka powinna się położyć i tylna klapa na nią się zamyka. NO i tu jest problem ponieważ tylna półka się nie zamyka, muszę ją ręcznie przytrzymać i wtedy jest ok. Jak się zamyka dach to wszystko jest ok Problem jest w otwieraniu. Ma ktoś pomysł na to, bezpieczniki w skrytce sprawdziłem sprawne. Coś jeszcze muszę zobaczyć, jak tak to co i gdzie to jest ? Przepraszam ale to moje pierwsze auto z rodziny Renault.

 

Dodano: 12 cze 2015 - 19:20

Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?

 

Dodano: 14 cze 2015 - 20:23

Panowie rozumiem, że każdy chciał mi odpowiedzieć i serwer padł :)

Uprasza się administracje o nie blokowanie wydajności serwera bo taki natłok odpowiedzi jest że serwer chyba nie daje rady :)

 

Dziękuję za wszelką pomoc i jak zawsze wychodzi że fora to "kółko różańcowe" (nie chce obrazić wiernych) które pomocą wspiera się nawzajem. A przeglądając forum można natrafić na wiele postów bez odpowiedzi, po czym sądzić można to co ja teraz. Wspieracie się wzajemnie a nowi użytkownicy niech pojadą do ASO. Oczywiście za ten wpis dostanie mi się i od admina jak i od użytkowników. Tak wiem, wiem również że nikt tu nie siedzi i nie musi odpisywać. Ale sądząc po Waszych pogawędkach to często tu jesteście, tylko problem odpisać osobie która jest nowa i potrzebuje wsparcia. Osobiście jestem właścicielem kilku portali,więc wiem jak to wygląda od strony technicznej. Panowie pomagają sobie nawzajem i często tu są patrząc po wpisach. Piszę to ponieważ chyba nikt z Was nie chciałby być zlany. A myślę, że wielu osobom przydałoby się to, kiedy chciałby coś naprawić i zrobić a reszta miała by go w dupie. Serdeczne dzięki, za okazaną pomoc i miłe przywitanie. Społeczność warta poznania w realu.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego widzę, że jesteś z tych "niecierpliwych". Masz megankę w wersji cabrio, a to auto jednak w Polsce niszowe i nawet ASO z naprawami dachu sobie nie radzi. I najchętniej by cały mechanizm wymieniała na nowy za dużą kasę, nie dając gwarancji że będzie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

epaweld proponuję czasem zastanowić czy czasem z siebie nie robisz ..... (wstawić odpowiednio)

Nie zrozum źle ale jeżeli nikt nie odpisze nie znaczy że nikt ci nie chciałby pomóc ale może nikt z tych osób co tu zaglądają i czytały temat może po prostu nie znają odpowiedzi na twój problem (proponuję przyjąć też takie rozwiązanie)

Jak nikt nie jest w stanie pomóc to może zajrzyj na jakieś forum cabrio, bez-dachowców etc... może z takim problemem tam prędzej pomogą.

Więcej luzu :notacrook:<piwko>

 

 

Miernik w dłoń i sprawdzasz napięcia na przewodach w instalacji dachu (tej półki), może czujnik (jeśli jest takowy) sprawdzający ułożenie półki źle działa... nie miałem do czynienia z cc więc to są moje domysły i gdybania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: fajnie, że forum działa bo myślałem że jakieś blokady są :)

 

Po drugie: Ja mam myślę dużo luzu :)

 

Napisałem to bo wiedziałem że to sprawi że ktoś napisze coś :) cokolwiek.

Piszecie mi że jakby ktoś wiedział to by odpowiedział - Macie racje.

Ale jakby przyjąć zasadę którą spotyka się na każdym forum - Jak czegoś nie wiesz zanim napiszesz zapytanie użyj szukajki :)

To należałoby przyjąć zasadę, że skoro nie wiesz jak mi pomóc napisz to, podsuń jakąś myśl. Ja widząc że trafiłem na miejsce gdzie nikt mi nie pomoże, nie tracę czasu na czekanie bezproduktywne. A tak to wygląda na coś takiego, widzę posty, brak odpowiedzi od kilku tygodni. Więc sądzę, że do tej pory to ten człowiek już dawno to naprawił i więcej tu nie zajrzy. Nie miałem do tej pory styczności z takim autem, jestem handlowcem z doświadczenia :) wiem do czego służą mierniki i jak się odkręca różne części ale chciałbym żeby ktoś mną pokierował, by nie przewozić auta na lawecie bo go nie uruchomię. Jest to chyba oczywiste. Rozumiem że większość z Was również nie jest alfą i omegą w innych dziedzinach, bo nie jest to możliwe. Czy są tu tacy, co znają się na wszystkim ;) ?

Edytowane przez epaweld
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!