Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy temu...

Witam mam ten sam problem !!! ale zauważcie że problem nie dotyczy tylko samochodów z LPG zasilane benzyną też to maja, w serwisach jak to w serwisach podpinają kompa nic nie ma to nie ma. Rozwiązał możne ktoś ten problem ????? Ps. w załączniku umieściłem komunikat z w/w problemem

 

Może należy wystąpić do Renault grupowo o rozważanie problemu

post-91335-0-39387700-1483542583_thumb.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

mam taki sam problem jak opisane powyżej. Samochód gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania i redukcji biegu.

Widzę, że wielu z Was ma ten problem od jakiegoś czasu.

Czy z biegiem czasu udało Wam się go rozwiązać?

W sobotę jadę do elektryka, ale zakładam, że komputer nic nie pokaże tak jak i u Was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie,

Ja również miałem ten problem zaraz po założeniu instalacji LPG.

U mnie też zazwyczaj silnik gasł przy dojeżdżaniu do skrzyżowania a czasami na postoju. Tak jak niektórzy tutaj zauważyłem, że dzieje się to w momencie załączania się klimatyzacji.

Lekko zmodyfikowałem mapę wtrysków i już nigdy -prawie dwa lata - problem się nie pojawił.

Mam LPG KME Nevo podłączoną pod OBD.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Właśnie mi żona zameldowała, iż przy dojeżdżaniu do skrzyżowania na wciśniętym sprzęgle wywaliło "ESC wyłączony" i samochód zgasł. Od wyruszenia na zimnym silniku minęło może 1-2 kilometry. Temperatura zewnętrzna iście letnia. Klimatyzacja włączona. Gazu nie mamy. Dodatkowo rano mam takie objawy z falującymi obrotami:

Falujące obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falujące obroty mogą być od klimatyzacji. Ostatnio zrobiło się ciepło. Sprawdzałeś obroty na wyłączonej klimie? Zresztą jak na moje to za bardzo one nie falują ale to inna bajka ;-)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u Ciebie wskazówka drga na początku zaraz po odpaleniu na ssaniu? Mamy w sumie bliźniacze samochodu i przebieg podobny więc przygody możemy mieć te same :)

Może jestem wyczulony ale wydaje mi się, że nie powinna się tak gibać. To ewidentnie tylko na ssaniu przy pierwszym odpaleniu z rana. Gdy drga wskazówka czuć, że auto dawkuje trochę więcej paliwa i mam delikatne drgania na plecach i kierownicy. Przy postoju i na luzie. W czasie jazdy wszystko ok, nic nie drga. Później np. w ciągu dnia tego nie ma ale nie o tym.

Martwi mnie to zgaśnięcie samochodu bo co jak się to zdarzy przy prędkości na zakręcie? Zero hamulców, wspomagania. Na sobotę umówię się w ASO. Ciekawe co powiedzą na jedno i na drugie. Zgrałem film wrzucony przez kolegę trochę wyżej i go zaprezentuję. Sytuacja była prawie że identyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

 

U mnie to samo się dzieje. Silnik bez instalacji lpg. Gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżować w momencie wciskania sprzęgła, redukcji biegu przy włączonej klimatyzacji. Natomiast bez klimatyzacji w tej samej sytuacji oczywiście silnik pracuje ale obroty spadają nieraz do poziomu mniej więcej 550 obr po czym po 2 sekundach podnoszą się do prawidłowych 950 obr/min. Auto jest po czyszczeniu przepustnicy poza ASO natomiast bez adaptacji. Zasugerowano mi adaptację na CLIPie i to podobno rozwiąże problem. W tych silnikach jak się dowiedziałem po czyszczeniu przepustnicy musi być zaadaptowana przez CLIP bo inaczej całe czyszczenie jest bezsensowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnosta w ASO stwierdził, że zgaszenie się auta z zimnym silnikiem na wyciśniętym sprzęgle może być winą zawalonej przepustnicy, która może się zaklejać. Przechwycili i zrobili adaptację. Mam nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie,

mam dokładnie te same problemy.

1. Falujace obroty na starcie (oraz czasami przy zatrzymaniu na skrzyzowaniach)

2. Bład ESC i gaścniecie silnika przy dojezdzie do skrzyzowan tuż na początku jazdy i UWAGA! (ten sam blad i gasniecie silnika przy 120km/h na obwodnicy!)

3. Do tego ściaganie kierownicy w lewo.

Moj samochod spedzil okolo 2 miesiace w serwisie. ASO wspolpracowalo z producentem, ale nie zdolali ustalic powodow. Miedzy innymi zostal wyczyszczony silnik, ale nadal nie naprawilo to problemow 1 i 3. Co do 2 nie jestem w stanie sie wypowiedzieć, bo od tego czasu zrobilem samochodem z 500km, a usterka wyskakiwala kilka razy w roku. Sprawą zajmowala sie rowniez Warszawa, ale nie przynioslo to zadnego rezultatu.

 

Z tego co tutaj widze, wyglada to na wada fabryczna lub konstrukcyjna. Prawdopodobnie jesteśmy zdani sami na siebie. Jezeli ktos z was mialby jakies pomysly piszcie smialo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co odpukać ale u mnie się nie powtórzyło. Czytałem też trochę i wychodzi na to, że faktycznie minimalne falowanie na zimnym podczas ssania to normalna sprawa.

Swoją drogą ciekawe, że @Yoselone masz ten sam problem w 1.2 co my w 1.6. To przecież dwa zupełnie inne silniki.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!