Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mechanizm elekt. szyb megane 1


Rekomendowane odpowiedzi

Powinien, ja kupowałem na szrocie silniczek z linkami i prowadnicami od nowszej wersji i wszystko pasowało. Jakbyś przypadkiem potrzebował to mam dobry silniczek szyb na przód od strony kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mudule silniczka pod tą metalową przykrywką gdzie są linki chrobocze najpierw nie chciało przesuwać ślizgacza więcej jak 5 cm i blokowało pewnie linka się tam jakoś "zblokowała" , jak trochę podważyłem tą blachę zrobiło się tam troche luzu i zadziałało aż za dobrze tak że nie upilnowałem i nowy ślizgacz się połamał (testowałem bez szyby). Dostać się tam nie mogę bo śrubka gwiazdka uszkodzona. Szukam całego wsadzam i montuje :) A widze że w okolicy mam kilka ofert ale lift, dlatego pytam. Ewentualnie silniczek z linkami i ślizgacz by mnie poratował bo reszta ok. Nie wiedziałem że to takie tanie, tak to bym się nie męczył z tym. Plus posiadania starego popularnego auta że przynajmniej tanie części, tylko mogło by się rzadziej coś psuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Minęło trochę czasu, mechanizm od lifta założony i działa jak należy. Chciałbym zrobić jeszcze porządek z szybą pasażera. Tam mam nieco inny problem. Otóż cały czas było tak że działał przycisk po stronie kierowcy choć w dół było zawsze opornie trzeba było parę razy poklikać, natomiast guzik po stronie pasażera działał tylko w górę. Obecnie już w ogóle nie mogę opuścić szyby pasażera ani z panelu kierowcy ani pasażera. Na razie majstrowałem przy przycisku po stronie kierowcy , rozebrałem przeczyściłem ale nadal nie działa. Przycisk na 100% sprawny podłączyłem na chwilę do szyby kierowcy i działa. Czy są jakieś przekaźniki odpowiadające za szyby ? gdzie je znaleźć ?

Edytowane przez sejang
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem co kolega wyżej, mogę tylko u pasażera opuścić szybę ale podnieść już nie za to u kierowcy mogę opuścić i podnieść. No to wymieniłem cały przycisk i działało może z niecałe 2 miesiące i znów powtórka czyli tylko w dół a w górę już nie działa. Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swój przełącznik rozebrałem w drobny mak i przeczyściłem w benzynie, dość łatwo go rozebrać przydatna penseta przy wkłądaniu styków spróbuj swój przeczyścić może u Ciebie pawelosek to coś pomoże. U mnie styki więc odpadają bo również sprawdzałem ten przełącznik podłączając pod szybe kierowcy i działa. Nie dotykałem się przełącznika który jest po stronie pasażera, może go też przeczyszczę i sprawdze. Chciałbym by choć jeden działał tak by dało się opuszczać szybę pasażera :)

Edytowane przez sejang
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc przeczyściłem przycisk no i zadziałał ale raz chodził niemrawo później spoko no poobserwuje jak znów będzie cuda robił to rozkładam ręce xdd. Drugi przycisk też wyczyściłem i tak samo tylko że gorzej chodzi że w dół spuszcza a w górę jak kilka razy powciskam to wtedy idzie. Pewnie 3 wcisk kupię i pogra z 2 miesiące i znów pewnie będzie to samo xdd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mnie dopadło teraz to że od strony kierowcy szyba pasażera nie działa no masakra... Czy tam wilgoć tak łatwo się dostaje?

 

Edit:

 

Teraz znów działa mi szyba pasażera z jednej i drugiej strony gdy zrobię trasę 10-15 km. Czy to może być problem z akumulatorem? Bo tyle wiem że po nocy napięcie spada do 12,10V no i ogólnie światła przygasają w środku.

Edytowane przez pawelosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nowy akumulator tzn. ma kilka miesięcy nie był używany zimą. Tak jak przeglądam sieć to klakson (który u mnie nie działa -głośnik oczywiście sprawny to by było za proste hehe) i szyby to jakieś fatum starych meganek. Natrafiam na informację o jakiś legendarnych przekaźnikach ale żadnych konkretów :) ..podobno znajdują się za bezpiecznikami w kabinie. U siebie mam zamiar rozebrać prawe drzwi i zobaczyć czy przypadkiem coś nie zaśniedziało we wtyku do silnika podnoszenia szyby przeczyścić i psiknąć jakimś kontaktem.

 

 

[edit]

Poradziłem sobie w końcu z szybą, usterka okazała się banalna przepalony bezpiecznik, niedawno sprawdzałem niemal wszystkie bezpieczniki bo szwankowały mi światła i ten klakson. Mam jakoś dziwnie ulokowane bezpieczniki i cały czas wydawało mi się że mam jeden bezpiecznik do obu szyb. Wyczyszczenie benzyną przycisku pasażera pomogło i działa góra dół.

Edytowane przez sejang
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!