Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Meganka traci moc i chyba nie pracuje na wszystkich cylindrach


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Panowie potrzebuje pomocy. W przeciągu trzech ostatnich dni moja meganka dziwnie się zachowuje.

Kiedy rano ją odpalam wszystko gra i chodzi. Jednak po jakimś czasie zaczyna wariować.Traci moc, szarpię silnikiem jakby pracowała na 3 cylindrach. Jednocześnie śmierdzi jakby odpalał kosiarkę spalinową.Dzisiaj postanowiłem sprawdzić to z kolegą, który jest trochę bardziej obeznany w tych sprawach. Przyjechałem do niego i wszytsko było git, postanowiłem więc zostawić włączony silnik i poczekać. Po około 10 minutach zaczęło się.Grzebaliśmy,oglądaliśmy przez kolejne 15 minut nic się nie zmieniło. Zniesmaczony wsiadłem i miałem wracać z tymi objawami do domu gdy naglę przy cofaniu dałem mu ok 3tys obrotów zaskoczył i dojechałem normalnie do domu.Świece były wymieniane w okolicach grudnia. Kable są dociśnięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że przy zakupie czyli 1,5 roku temu. W takim razie rozumiem, że kable do wymiany najprawdopodobniej będą ? Tylko jakie polecacie bo przy świecach nie ma zbyt wiele miejsca żeby je wcisnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wydaje mi się, że ta sytuacja ma miejsce częściej kiedy samochód jest rozgrzany. Czy to by oznaczało, że bliżej tutaj do wymiany cewki niż kabli ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś megane I coupe 1.6 Podobne objawy ustały po wymianie cewek, ale koniecznie obie. Wymieniłem z białym złączem, a za miesiąc znowu to samo i wymieniłem cewkę z czarnym złączem :D Sprawdź jeszcze wężyk podciśnienia z kolektora ssącego do czujnika który jest na ścianie grodziowej- u mnie był pęknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wężyk podciśnienia to objawia się dodatkowo kontrolką na desce rozdzielczej, problem u mnie przerabiany kiedyś. Faktycznie jego uszkodzenie to dławiący się silnik, ale sterownik po chwili przechodzi w tryb awaryjny i podnosi obroty na jałowym. Cewka to według mnie niezły trop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!