Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

opuściły mi się drzwi od strony kierowcy i dzisiaj wymieniłem zawias na nowy(uzywany). Zapłaciłem 40zł, poświęciłem 20 minut i drzwi chodzą jak nowe.

 

Przy okazji stwierdziłem, że skoro grzebię przy drzwiach to poprawię drzwi pasażera, bo przy zamykaniu wydają dziwny pogłos. Sprawdziłem na początku czy wszystko jest dokręcone. Było dokręcone. Sprawdziłem czy nigdzie się nie ociera- wszystko było ok. W końcu poluzowałem ten metalowy trzpień dokręcony do karoserii, przestawiłem go lekko w dół, zamykam drzwi i nagle upragniona cisza. Drzwi zamykają się jak w nowym aucie. Myślałem, że dobrze ustawiłem trzpień, więc go dokręciłem. Zamknąłem drzwi i zamiast ciszy pojawił się ten okropny pogłos. Poluzowałem leciutko trzpień i znów upragniona cisza. Jak dokręciłem to znów hałas. Zobaczyłem, że pod tym trzpieniem uklepała się oryginalna uszczelka i teraz przypominała wyglądem kartkę papieru. Myślałem, że w tym tkwi problem. Wyciąłem dwuwarstwową uszczelkę na wymiar z dętki rowerowej i założyłem pod trzpień. Nie dokręcałem do końca i dźwięk był cudowny dla uszu. Dokręciłem do końca i znów pojawił się pogłos. Nie mogę dojść do tego, który element wydaje ten dźwięk i jak się tego pozbyć.

 

Na tym filmie trzpień jest odkręcony i kilka razy zamykam drzwi, później dokręcam trzpień i znów zamykam drzwi (pojawia się wtedy taki nieprzyjemny odgłos). Niestety film nie do końca oddaje ten dźwięk. Na żywo on brzmi okropnie.

 

Dodatkowo wrzucam zdjęcie bez trzpienia, żebyście zobaczyli jak to wygląda. Czytałem tutaj, że nie można odkręcać do końca bo ta część w środku upadnie na dół i nie będzie można dokręcić. Nic z tych rzeczy. W środku jest metalowy element chyba dospawany, który się elastycznie odgina, ale nie przesuwa. Dodatkwo mam pytanie, czy jest możliwość dostania się do "wnętrza" tego słupka od strony środka samochodu?

post-20235-0-51043300-1440182603_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Również mam problem z głośno zamykającymi się przednimi drzwami. Tylne zamykają się jak w nowym samochodzie, a przednie trzaskają jak w polonezie. Strasznie mnie to irytuję i nie potrafie sobie z tym poradzić. Rozwiązałeś może już ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyregulowałem na zawiasach najlepiej jak się dało i jak się nie zamyka z całych sił do jest dobrze, aczkowliek ten pogłos nadal wystepuje. Zamykają się niestety tak jak na 29 sekundzie filmu a powinny jak na 2 sekundzie, ale nie mam pojęcia dlaczego przy dokręcnym trzpieniu jest ten pogłos.

 

Po wymianie przedniego zawiasu i tak jest dużo dużo lepiej niż było wcześniej. Wczesniej wstyd było zamykać na parkingu i czasami podnosiłem lekko za klamkę, żeby nie trzaskało o ten trzpień :)

Edytowane przez matpio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Odkopuję temat a zarazem polecam każdemu, komu przeszkadza głośny dźwięk zamykanych drzwi.

 

W moim przypadku drzwi kierowcy wydawały "metaliczny" dźwięk przy zamykaniu ale za sprawą kolegi "matpio" odkręciłem metalowy trzpień i dorobiłem nowe uszczelki. Trzpienia nie dokręcałem na maxa .Dzięki temu pozbyłem się nieprzyjemnego dźwięku przy "trzaskaniu/zamykaniu" drzwi.

 

Polecam każdemu, komu dokuczają drzwi, a dokładniej dźwięk ich zamykania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nie. Czas pokaże ;-) a śruba przy trzpieniu jest tylko poluzowana o obrót/pół obrotu klucza.

Jeśli przeszkadza ci dźwięk to dla porównania poluzuj tylko ten trzpień. Bez wymiany uszczelki. Powinieneś usłyszeć różnice ;-) a jeśli nie usłyszysz różnicy to zawsze możesz dokrecic te śruby które poluzowałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocno jest wtedy poluzowany? Ostatni raz zaglądałem tam gdzieś we wrześniu, gdy próbowałem u mechanika wyregulować drzwi po próbie włamania i nie pamiętam, jak to mocno luzuje o jeden obrót. Da się ruszyć wtedy palcami ten trzpień?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie nie jest mocno poluzowany. Minimalnie się "rusza" przy poruszaniu nim. Najlepiej jak sprawdzisz na swoim aucie. Trudno to opisać :-P musisz próbować metodą prób i błędów

Edytowane przez grzechoo8813
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Odkopuję temat a zarazem polecam każdemu, komu przeszkadza głośny dźwięk zamykanych drzwi.

 

W moim przypadku drzwi kierowcy wydawały "metaliczny" dźwięk przy zamykaniu ale za sprawą kolegi "matpio" odkręciłem metalowy trzpień i dorobiłem nowe uszczelki. Trzpienia nie dokręcałem na maxa .Dzięki temu pozbyłem się nieprzyjemnego dźwięku przy "trzaskaniu/zamykaniu" drzwi.

 

Polecam każdemu, komu dokuczają drzwi, a dokładniej dźwięk ich zamykania

Masz może jakieś zdjęcie jak u Ciebie to wygląda? Jak dorobić tą uszczelkę? Od tamtego czasu nie poradziłem sobię z trzaskaniem tych drzwi, a jest to dla mnie irytujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz może jakieś zdjęcie jak u Ciebie to wygląda? Jak dorobić tą uszczelkę?

Wygląda jak fabrycznie ;-) Fotek z wymiany nie mam.

A dorabiałem uszczelkę ze starej dętki, miałem pod ręką taką od taczek czy czegoś takiego ;-)

Ten trzpień który wcześniej odkręciłem od samochodu przyłożyłem do dętki i wyciąłem na jego kształt na stole nożykiem tapicerskim. Później zostaje tylko zrobić dwie dziury na śruby mocujące.I tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, dzięki. W weekend się za to zabiorę i zdam relację czy coś w ogóle pomoże.

 

Dodano: 19 lut 2016 - 16:23

Zrobiłem dzisiaj tą uszczelkę i z drzwiami pasażera udało się to świetnie drzwi zamykają się tak jak powinny nie ma żadnych nieprzyjemnych dźwięków. Tylko nie mogę sobie poradzić z drzwiami kierowcy bo one wydają taki metaliczny pogłos przy zamykaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!