Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Zaloguj się, aby obserwować  
maly_man

CB radio. Jak i gdzie zamontować w Megance radio i antenę

Recommended Posts

Witam wszystkich! Mam pytanie. Może ma ktoś na posiadaniu CB radio w Megance Kombi?

Ja mam rocznik 2001 i planuję zakup, ale za cholerke nie wiem gdzie to ustrojstwo upchnąć. Może ktoś coś podsunie? Radzili mi już, że z boku w okolicach nóg pasażera, ale to chyba zły pomysł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ktos zawsze zawadzi :/ niestety... a myslales o podlokietniku? wsadzasz, przykrecasz do scianki od strony pasazera, akble wypuszczasz w tunel centralny, do anteny albo przez bagaznik albo przez slupek B nad podsufitke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie da rady... Już o tym myślałem. Podłokietnik jest nieoryginalny. W ogóle to jakaś ciasnota w Megi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:/ wybacz myslalem o MII... a po lewej stronie kierownicy pod konsola? tam gdzie bezpieczniki? pare razy zawadzisz kolanem, ale szybko sie przyzwyczaisz wsiadac i nie bedzie problemu.

 

ja mam patent ze jak cos chce zamontowac dolozyc, to bobie z tektury model (na wielkosc) i przyklejam tam gdzie bym to chcial, i sprawdzam czy nie przeszkadza i jak by bylo z funkcjonalnoscia, nic nie kosztuje a daje lepszy poglad niz dywagacje na forum. :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, zdaje się że to jedyne miejsce. Jak piszesz będę się wkurzać jak zahacze kolanem ale zdaje się że innego miejsca nie znajdę.

 

Dzięki za dobry pomysł z tekturowym modelem. ajlepsze pomysły to te najprostsze. Nie wpadłem na to. A napisałem na forum, bo pewno znalazłby sie ktoś kto takie ustrojstwo w Megi I ma.

 

Jeszcze raz dzięki! Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na liscie dyskusyjnej PIKUR'a proponuje zapytac, tam sporo osob ma i CB i MI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście widziałem zamontowane cb w miejscu popielniczki tzn od panelu nawiewu była odcięta popielniczka z tyłu puszczone były wszystkie kable, facet powiedział że to nawet zdrowiej bo bez palenia trzeba się obejść a jak ktoś z nim jedzie to też nie pali no i w ten sposób zniknął problem wędzenia samochodu. Wszystko było zamknięte estetyczną obudową zrobioną we wlasnym zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaha, nie powiem , ciekawe, czyli wycięta popielniczka + zapalcznika? Hmm dobry pomysł mi poddałeś teraz. Tego pod uwagę nawet nie brałem. Też się zapędzam do montowania CB, mam w garażu starą Onwę, z batem 1.5m. Hmmm nie powiem, ciekawy pomysł..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się rozglądam po swoim kombiku to ciężko znależć jakieś inne sensowne miejsce takie żeby można było to w miarę wygodnie obsługiwać bez cyrkowych wygibasów. Przede wszystkim należy widzieć drogę, niekoniecznie tą do nieba..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypomina mi to tekst wysłany przez moją "malutką" gdy raz dorwała się do kompa na minutę, ale w świat poszło :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jakiś gryps :mrgreen:

No to ja się chyba zaczęnę bawić w CB - dostałem od znajomego z pracy CV2000 DNT.

Jest to jakieś germańskie cudo. Muszę to rozpracować. Narazie nie mam anteny coby to podłączyć i zobaczyć czy coś zbiera. Tak na "sucho" to dziła i wygląda OK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam kolejne pytanko - mianowicie chodzi mi o CB radio w Megane II, a konkretniej czy orientuje się ktoś (a może ma ktoś) czy na rynku są CBradia o wymiarach takich, aby dało się go wcisnąć pod fabryczne radio we wnękę? Bo czytałem na innych postach propozycje ulokowania go w schowku.

Pozdrawiam :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam CB ulokowane w tej wnece jest to Midland Alan 100 plus i pasuje bardzo dobrze wrecz jest dopasowane do tej wneki i zostaje troche miejsca po bokach. Z tym ze jest maly problem musisztam taki plastik wystajacy zza ta atrapa ucioc bo bedzie troche wystawac. I bedziesz miec maly problem aby przeciagnac kabel za deska i wyciagnac go nad pedalami.

 

http://www.allegro.pl/item166053499_cb_mid..._vat.html#photo to jest link zebys sobie zobaczyl jak wyglada radio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...