Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Słabe odpalnie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tu nowy więc za wszelkie błędy przepraszam. Otóż posiadam Renault Scenic II z 2004 roku silnik 1,5 dci 101km.

Od pewnego czasu auto zaczęło słabo odpalać, ale działo się tak tylko na zimnym silniku. Gdy raz zapaliłem to później wszystko było ok.

Po odpaleniu auto chodziło chwilę nierówno i przy wyższych obrotach na "trójce" wyświetlał się komunikat check injection.

Oddałem auto do warsztatu i okazało się że była jakaś nieszczelność w układzie paliwowym.

W pierwszy dzień po odebraniu auto jeździło dobrze aż tu nagle to samo. Powiem jeszcze że raz pali dobrze a raz słabo.

Nie wiem od czego zacząć jeden z mechaników powiedział że wtryski są do roboty a drugi zaprzeczył i stwierdził że są w granicach tolerancji.

A z tym odpalaniem stało się po planowaniu głowicy i wymianie rozrządu.

Macie jakieś pomysły???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś pomysły???

Użyć opcji szukaj, bo już są posty o tych problemach. Do sprawdzenia czy przypadkiem nie cofa się paliwo w przewodach paliwowych. Potem wtryski. Wymiana lub regeneracja. Proponuje sprawdzić także czy przypadkiem nie ma opiłków w układzie paliwowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy w scenicu rozrząd się nie ustawia sam??

Żartujesz chyba z tym samo ustawiającym się rozrządem? Jeżeli nie były używane blokady podczas wymiany paska rozrządu i pompy to potem hece mogą być z rozrządem (nie zgadzają się otwarcia i zamknięcia zaworów z czasem pracy tłoków).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisze Clip.Gdy zawor RGR się nie domyka to jest taki problem .Wyczyścić nie wpinać wtyczki .I pojeżdzić.Zawor EGR żle mi się wpisało.

Edytowane przez marekwodniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra spróbuje zrobić tak z tym zaworem i chyba pojadę pod clipa

 

Dodano: 28 lis 2015 - 17:44

Dzisiaj wpadłem na pomysł żeby sprawdzić gruszkę z zaworkiem zwrotnym. I fakt jest taki że gruszka jest cały czas miękka a powinna chyba być twarda?

Czy może to być przyczyną słabego odpalania? ,a i dodam jeszcze że w przewodach do pompy jest dużo powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może to być przyczyną słabego odpalania? ,a i dodam jeszcze że w przewodach do pompy jest dużo powietrza.

Tak to jest główny problem. Przy silniku diesla nie może być powietrza w przewodach paliwowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zastanawiam się czy nie jest winny filtr paliwa, bo znalazłem stary i w nim jest jakaś kulka, a w nowym z filtrona nie ma nic takiego. Czy to może być przyczyną ,że mi gruszka nie twardnieje?

Przyznam że wymieniałem na nową i nic nie pomogło, pompuje na zasilanie i powrót pompy czy to poprawnie? Bo mi się wydaje że powinna pompować tylko na zasilanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!