Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Słabe odpalnie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tu nowy więc za wszelkie błędy przepraszam. Otóż posiadam Renault Scenic II z 2004 roku silnik 1,5 dci 101km.

Od pewnego czasu auto zaczęło słabo odpalać, ale działo się tak tylko na zimnym silniku. Gdy raz zapaliłem to później wszystko było ok.

Po odpaleniu auto chodziło chwilę nierówno i przy wyższych obrotach na "trójce" wyświetlał się komunikat check injection.

Oddałem auto do warsztatu i okazało się że była jakaś nieszczelność w układzie paliwowym.

W pierwszy dzień po odebraniu auto jeździło dobrze aż tu nagle to samo. Powiem jeszcze że raz pali dobrze a raz słabo.

Nie wiem od czego zacząć jeden z mechaników powiedział że wtryski są do roboty a drugi zaprzeczył i stwierdził że są w granicach tolerancji.

A z tym odpalaniem stało się po planowaniu głowicy i wymianie rozrządu.

Macie jakieś pomysły???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś pomysły???

Użyć opcji szukaj, bo już są posty o tych problemach. Do sprawdzenia czy przypadkiem nie cofa się paliwo w przewodach paliwowych. Potem wtryski. Wymiana lub regeneracja. Proponuje sprawdzić także czy przypadkiem nie ma opiłków w układzie paliwowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy w scenicu rozrząd się nie ustawia sam??

Żartujesz chyba z tym samo ustawiającym się rozrządem? Jeżeli nie były używane blokady podczas wymiany paska rozrządu i pompy to potem hece mogą być z rozrządem (nie zgadzają się otwarcia i zamknięcia zaworów z czasem pracy tłoków).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisze Clip.Gdy zawor RGR się nie domyka to jest taki problem .Wyczyścić nie wpinać wtyczki .I pojeżdzić.Zawor EGR żle mi się wpisało.

Edytowane przez marekwodniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra spróbuje zrobić tak z tym zaworem i chyba pojadę pod clipa

 

Dodano: 28 lis 2015 - 17:44

Dzisiaj wpadłem na pomysł żeby sprawdzić gruszkę z zaworkiem zwrotnym. I fakt jest taki że gruszka jest cały czas miękka a powinna chyba być twarda?

Czy może to być przyczyną słabego odpalania? ,a i dodam jeszcze że w przewodach do pompy jest dużo powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może to być przyczyną słabego odpalania? ,a i dodam jeszcze że w przewodach do pompy jest dużo powietrza.

Tak to jest główny problem. Przy silniku diesla nie może być powietrza w przewodach paliwowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zastanawiam się czy nie jest winny filtr paliwa, bo znalazłem stary i w nim jest jakaś kulka, a w nowym z filtrona nie ma nic takiego. Czy to może być przyczyną ,że mi gruszka nie twardnieje?

Przyznam że wymieniałem na nową i nic nie pomogło, pompuje na zasilanie i powrót pompy czy to poprawnie? Bo mi się wydaje że powinna pompować tylko na zasilanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!