Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Transmiter, adapter czy nowe radio


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam nie lada dylemat. Mam w samochodzie standardowy odtwarzacz na kasety ale chcialbym miec mozliwosc posluchania czegos swojego np. z Mp3. Nie wiem na co sie zdecydowac, mam do wyboru:

 

Najtansza opcja:

-kaseta Adapter do kupienia na alledrogo za ok. 5zl

 

Opcja posrednia:

-tansza: standardowy transmiter FM do kupienia za ok. 50zl

-drozsza: transmiter Fm z wbudowanym dyskiem twardym 1GB za ok 100zl

 

Opcja najdrozsza:

-wymiana standardowego odtwarzacza na nowy obslugujacy MP3

 

Zastanawia jeszcze mnie tylko to czy w 1 i 2 opcji jest mozliwosc sterowania z pilota przy kierownicy i wyswietlania tekstu na desce rozdzielczej. Do ostataniej opcji to wiem ze trzeba zakupic odpowiednie urzadzenie ktore umozliwi przesyl danych na wyswietlacz i daje mozliwosc sterowania z pilota.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O adapterze to zapomnij.....mam taki na kasete i jakośc dzwieku jest tragiczna. Jesli chodzi o transmitery to nie miałem okazji testowac.Jesli wymienisz radio na takie z mp3 to bedzie problem z oryginalnym wyswietlaczem.Z tego co wiem to jest mozliwosc dokupienia przejscowki jednak nie do każdego modelu radia.Innym rozwiazaniem jest montaż zmieniarki CD koszt to około 100-150 zł na allegro. Moze wiecej ..... Zerknij na ta strone : [ciach]tudio24.prv.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem i adapter i był w miare, teraz mam transmiter z czytnikiem kart SD i powiem Ci że nie jest najgorzej ale najlepiej też nie, chociaż za takie pieniądze myślałem że będzie gorzej, tak więc póki co dla mnie wystarcza transmiter, wg mnie najgorsza sprawą jest to że przy temperaturze poniżej lub około zera wszystko wraca do ustawień fabrycznychi jeszcze jeden minus to to że jest dośc spora ilośc szumów które przy przełączaniu piosenki i ogólnie przy słuchaniu nie sprawiają najlepszego wrażenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukas.s, Przerabiałem i jeden i drugi wynalazek, zakończyło sie na zmieniarce. Jeździ sobie ustrojstwo pod moim fotelem, i ma magazynek na 10 płyt. Zakupiłem od kumpla używaną SONY (takie tez mam radio i brak wyświetlacza na konsoli) z kabelkami za 80 zł i chodzi świetnie. Fakt- nie potrafi czytać Mp3, bo to starszy model, ale to mi nie przeszkadza. 10 CD to prawie 800 minut muzy. Polecam to rozwiązanie. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerobiłem wariant z transmiterem ( takim za 20 zł) i było tak sobie (to w czasach jak miałem golfa), teraz ma radio w megi z otwarzaczem MP3 i jest ok, ale mam wejście liniowe do podłączenia innego sprzętu -sprawdz moze i ty masz ( a jak nie masz to zdolny elektronik znajdzie odpowiednie ścieżki w radiu i podepnie takowe wejscie i przełącznik - tak by mozna wszystkiego słuchać (radio zmieni się w wmaczniacz).

Ta ostatnia opcja jest fajna jeśli mamy sprzęt który jest integralną częścią deski i orginałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mati18, tu się zgadzam, takiego zestawu dało się słuchać ale jak pisałem, mam SONIAKA, a on ma tzw. "miękką mechanikę". Po tygodniu zaczął ignorować kasetę- adapter i cały czas ją wywalał. Załączanie grajka także było niewygodne, Mp-playera trzeba było włączać i wyłączać oddzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie sam jestem zaskoczony bo jak wrzucam zwykłą kasete to jest szum i dźwięk jest badziewny, a jak slucham przez adapter to jest ładny czysty dźwięk. Wiadomo, że jeśli radio będzie podkrecone na max a w odtwarzaczu glośność na minimum (lub na odwrót) to jest szum ale to jest takie w miare normalne. Jak jest dobrze ustawione to gra pięknie i nie zamierzam kupować radia na MP3 :?: Może to zależy też od radia, moje jest całkiem niezłe i ma sporo bajerów - Kenwood 4x45W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze dwie opcje mozna sobie darowac. Kaseta juz byla wyjasniona, z transmiterem tez bywaja problemy, mi sie przytrafily zaklocenia od zasilania caly czas. Teraz sensowne radia z mp3 mozna kupic za smieszne pieniadze. Jesli moze byc uzywane to ja bym atakowal w alpiny albo clariony. Jesli koniecznie ma byc nowe i w miare tanie to jvc kd-g 431 jest calkiem znosne. I jeszcze tak gwoli wyjasnienia radia samochodowe NIE MAJA 45W. Te magiczne 45W to jakas moc muzyczna czy max czyli tak na prawde moge sobie powiedziec ze moje radio ma 1000W mocy hydrobulbulacji. Nie znaczy to zupelnie nic. Radia samochodowe jesli wycisna z siebie 17W RMS to jest bardzo dobrze. Tym bardziej, ze na przyklad jakikolwiek wzmacniacz ktory ma przy 4ohmach 50W rms kosztuje czesto wiecej niz radio z mp3, bluetooth, czytnikiem kart, tosterem i calym stosem smiecia ktorego sie nie uzywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zgadzam się z tobą odnośnie mocy - coś mi sie obiło o słuch. Ale wybacz nie znam się tak na tym i ja posługuje się taką skalą. I niech to będzie nawet moc muzyczna czy moc "hydrobulbulacji" - :?: wiem że jeśli jest więcej to jest lepiej i o ile radio ktore ma tej mocy 15W nie wydoli z siebie wiele to radio na którym pisze "45W","50W","55W" gra całkiem przyzwoicie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kfadratowy z ta moca to sie zgadza i wiem o tym (kiedys duzo siedzialem w sprzecie Car-Audio) i z tego co czytam to chyba poki co kupie sobie ta kasete adapter, 5zl + przesylka to jeszcze nie majatek a za miesiac moze dwa wstawie sobie nowe radyjko. W kazdym badz razie dzieki za wyjasnienie mojej sprawy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mati18, tu się zgadzam, takiego zestawu dało się słuchać ale jak pisałem, mam SONIAKA, a on ma tzw. "miękką mechanikę". Po tygodniu zaczął ignorować kasetę- adapter i cały czas ją wywalał. Załączanie grajka także było niewygodne, Mp-playera trzeba było włączać i wyłączać oddzielnie.

 

Do miękiej mechaniki sony dobrze jest kupić kasetę-adapter sony. Ja coś takiego miałem w skodzie. Działało super po podłączeniu discmana. Nowa kaseta miała na głowicy folię zabezpieczającą. Dzwięk był stłumiony, ale po jej zerwaniu było ekstra.

Zwykłą (bezfirmową) kasetę-adapter mój odtwarzacz wyrzucał.

 

[ Dodano: 2008-04-06, 19:50 ]

Teraz mam problem jak podłączyć w scenicu do oryginalnego radia cd np. mp3. Czy w kostce jest jakieś wejście audio lub na zmieniarkę. Może ktoś to przerabiał albo wie coś na ten temat?

post-8179-1207502820_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!