Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Na stacji kontroli wyszło, że mam luz na lewym drążku przy wejściu do maglownicy, sam drążek jest w porządku czy trzeba oddawać maglownice do regeneracji czy da się coś z tym zrobić u mechanika?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie tak albo drążek jest dobry albo ma luz? Jeśli ma luz to na "jabłuszku" i wtedy jest do wymiany i maglownicy nie ruszasz. A jeśli jest dobry to maglownica do regeneracji.

"Jabłuszko" to rodzaj przegubu, który jest częścią drążka kierowniczego tuż przy maglownicy. Jego zadaniem jest umożliwienie ruchu drążka wraz z ruchem koła.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połączono posty

 

No to na tzw jabuszku jest dobry, drążek on jest gdzieś dalej ale tylko słychać stuki przy skręcaniu w lewą stronę i tylko jest wyczuwalny po lewej stronie.

 

Edit.

Czy da się jeszcze gdzieś kupić całkiem nową, nie regenerowaną maglownice do megane 1 ze wspomaganiem, bo wszędzie jak dzwonie po sklepach to mówią, że to jest regenerowane i trzeba im oddać swoją starą

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rozbite (owal) prowadzenie listwy zębatej i stąd te stuki. Jedyna możliwość naprawy to tylko demontaż i oddanie do specjalistycznego zakładu zajmującego się naprawami przekładni kierowniczych. Wszelkie garażowe próby napraw będą kończyły się niepowodzeniem.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

To już mam jakąś sensowna diagnozę. Teraz tylko zostaje znaleźć nową przekładnie ale to będzie problem, bo ich nie ma albo po regeneracji, które nie wiadomo ile wytrzymają, bo różne opinie czytałem.

 

Dodano: 15 sty 2016 - 10:23

Jestem świeżo po regeneracji maglownicy w warsztacie w Katowicach na warszawskiej i po założeniu jej na auto ale to już w innym warsztacie byłym ASO renault czuje że kierownica mi ciężej chodzi i nie chce za bardzo wracać po skrecaniu do poziomu 0 tak jak by ją coś przytrzymywalo,czy ktoś ma pomysł co to może być? Przekładnia to trw a autko to megane coupe 1.6 16v ze wspomaganiem

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!