Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wyciek oleju z silnika w dwu letnim samochodzie (przebieg 40 tyś. km).


sebastian_wifi

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj odebrałem auto, silnik wyczyszczony i uszczelniony. Ogólnie wszystko wygląda OK. Zalecili abym co jakiś czas patrzał pod maskę kontrolnie i jak się coś zacznie dziać to szybko do serwisu ze względu na kończącą się gwarancję.

Cztery dni później jak zajrzałem pod maskę to wszystko znowu było w oleju :( Pojechałem do nich po raz kolejny (3 raz z tym samym) i zostałem wtedy już potraktowany jak należy - obejrzeli wszystko jeszcze raz, podrapali się po głowach i sami od siebie dali auto zastępcze (Renault Fluence z 2016 roku :)). Silnik od nowa rozłożyli, uszczelnili a potem jeszcze testowali auto jeżdżąc. Ogólnie auta nie miałem 3 dni, ale miałem zastępcze więc nie było problemu, byle dobrze zrobili. Tym razem tak uszczelnili, że uszczelniacz aż wyszedł śrubami, ale po miesiącu jazdy i zrobionych 2000 km sucho wszędzie jak na nowym silniku :-) Także ostatecznie można uznać, że wszystko zakończyło się dobrze na całe szczęście, bo ogólna gwarancja na pojazd już mi się skończyła.

 

Od siebie dodam, że w rodzinie Scenic II z tym silnikiem też się poci od nowości, ale nic nie było robione z tym nigdy a na liczniku już ponad 100 tyś km. No i oczywiście obyło się bez dolewek oleju także myślę, że z tym da się jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Czołem Panowie

też mam dwu latka aktualnie po przebiegu 50k, i również borykałem się z poceniem. Na uszczelnieniu byłem raz, 15k temu jeszcze na gwarancji.vUszczelnienie polegało tylko na podklejeniu śrub pokrywy. Dziś odkręciłem cewki i zdziwiłem się, zobaczyłem że dwie skrajne świece stoją chyba w oleju.

Chciałbym podejrzewać fabryczny uszczelniacz ale by to tak mogło wyjść z fabryki?

Raczej jest to odparowany zgęstniały olej i gdyby taki scenariusz był, to w planie mam jakoś wyczyścić to i obserwować.

Podejrzewam, że mógł dostać się z miejsca styku pokrywy z głowicą.

W te lato pojeździłem po ciepłych krajach i autko popracowało nie mało i może wpłynęło to dodatkowo na ten stan.

Nie wiem od kiedy to jest. Cewki pierwszy raz ściągałem.

Czy coś takiego zauważyliście kiedyś u siebie?

Wrzucam poniżej fotki.

post-82139-0-71013800-1475658940_thumb.jpg

post-82139-0-61072900-1475658951_thumb.jpg

post-82139-0-43238400-1475658959_thumb.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!