Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane nie odpala - cewka?


Rekomendowane odpowiedzi

Tak tak to paliwo po zapachu poznaję choć nie dam sobie ręki uciąć. Wcześniej na cylindrze nr 1 oprócz paliwa świeca miała na sobie osad jakby z oleju albo mieszanki paliwa i sadzy... Zawory nie regulowałem od kiedy ją mam więc zrobię i to :P Ale nieco się poprawiło jak wymieniłem jedną ze świec na starą. Teraz widać że pracują już cylindry 1 3 i 4 bo świece na nich są ładnie osmolone i suche:P wcześniej na 1 i 2 mokre. Teraz tylko 2 mokra a i ap ropo cylindra 2 to przy wyciąganiu świecy zaczął się wydobywać biały jak dym papierosowy albo jak przy wybieraniu papieża DYM ;/ śmierdzi inaczej niż ten ze spalin benzyny... Potem zauważyłem że spaliny mają identyczny kolor a w zbiorniczku od płynu chłodzącego nie ma nic płynu. Wcześniej dolewałem go co dwa 3 miechy ostatnio 1L. Czyżby uszczelka pod głowicą??? Oby nie ;/ Koszty takiej naprawy będą duże;/

Edytowane przez fiku15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biały dym nie jest niczym niezwykłym przy niskich temperaturach i wilgotnej pogodzie, po lekkim rozgrzaniu silnika nie powinien się już pojawiać. Jeśli jednak jest cały czas to zazwyczaj jest to efekt dostawania się płynu chłodniczego do komory spalania. Niebieski dym to olej się spala. Jak brakuje Ci płynu to nieciekawie to rokuje...Poszukaj czy nigdzie nie ma wycieku, dolej do zbiorniczka i obserwuj. Jak znika i fizycznie nie widać wycieku to zazwyczaj jest to uszczelka pod głowicą. Możesz sprawdzić też czy spaliny nie dostają się do płynu obserwując czy nie ma bąblowania w zbiorniczku lub zwyczajnie powąchać wnętrze zbiorniczka. Tu gdzieś na forum ludzie pisali jak inaczej można sprawdzać przedmuchy w głowicy.

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest coś takiego, płyn zmienia barwę jak jest problem. Ktoś tutaj pamiętam, że pisał też o jakimś sposobie z butelką chyba, ale to musiałbyś dobrze poszukać na forum, bo ja nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ok:) Dzięki za pomoc już teraz:) mam nadzieję że to nie to:P ale spr i dam znać:)

pozdro

 

Dodano: 25 mar 2016 - 10:17

No i już wszystko wiem. Sprawa wygląda tak: jakieś 1,5 roku temu mechanik wymieniał mi panewki("kolega") nie dość że auto było u niego miesiąc to wcale jakoś lepiej nie jeździło... Ale co z tego wynika? Właśnie ta sytuacja jaką mam teraz-autoryzowany mechanik od RENAULT prowadzący swoją działalność powiedział mi że koleś nie dokręcił wszystkich śrub od "klawiatury"z czasem poluzowały się i stąd mam efekt, dodatkowo źle ustawił rozrząd- był przesunięty o dwa "ząbki". Jestem wkurzony mega! Niestety taki stan spowodował że prawdopodobnie jest coś nie tak z dolnym wałem silnika, kompresją w 1 cylindrze i młoteczkiem z 1 cylindra. Remont silnika przewyższa wartość auta:( Nie wiem co mam robić ??! Myślę nad przekładką silnika.... Ceny widzę od 400-800zł/ przekładka z jakieś 300-400;/ Gdzie znaleźć coś wartego uwagi bo nie chce kupić kolejnego padła które zaraz trzeba będzie remontować.... macie jakieś propozycje:? Silnik Megane I 1996 K7M 1.6e 90KM.

 

znalazłem coś takiego:P

http://allegro.pl/renault-megane-scenic-clio-1-6-8v-silnik-kompletny-i6067967731.html

Edytowane przez fiku15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!