Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane II kombi


sebek77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów.

Przymierzam się do zakupu megane II w kombi początkowo myślałem o silniku 2,0 benzyna z racji tego ,że moja rodzina liczy sobie 5 osób,ale kolega z pracy ma sedana z silnikiem 1,6 i mówi że ten silnik też daje radę.Trochę poczytałem o zakupie auta tutaj na forum i bardziej się zestresowałem zakupem auta.Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o motoryzacje a czytając na forum na co jesteście w stanie zwrócić uwagę postanowiłem poprosić forumowiczów o pomoc przy zakupie auta.Na zdjęciach większość samochodów wygląda fajnie a pomimo tego widzicie rzeczy,które dla mnie nie były widoczne,Mój budżet na zakup auta to 15-16 tys.Byłoby ekstra gdyby udało mi się kupić auto blisko miejsca zamieszkania,ale nie wykluczam zakupu z innych rejonów polski.Oto propozycje z okolic Dolnego Śląska-proszę o wasze opinie:?

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-16v-klimatronik-instalacja-lpg-ID6yijM5.html

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-16v-115-km-klimatr-alu-navigacja-zadbany-ID6yeXWD.html

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-16v-klimatr-alu-zadbana-ID6ydZZJ.html

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-120tys-serwis-115km-klimatronik-lif-ID6y6VxT.html

słyszałem opinie,że dobre auto to po rodzinie lub od znajomych mam pecha bo nikt taki nie sprzedaje auta,ale jeśli macie panowie jakieś inne sugestie to ja poproszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - jak chcesz gaz i auto na dłużej, to nie lepiej samemu zakładać instalację?

2 i 3 - modele sprzed liftingu.

4 - drogo i malutki przebieg jak na niemieckie drogi.

Nie masz daleko do Niemiec, więc nie lepiej poszukać jakiegoś auta już tam? Skoro takie auta kosztują tam ok. 15 tysięcy, to jak to jest, że handlarz sprowadza takie, picuje i sprzedaje za tyle samo lub mniej? A gdzie zysk i koszty sprowadzenia? Nie daj się nabrać...

Poza tym, jeśli jeździsz w 5 osób, to mimo wszystko 2.0 lepiej się spisze, a do tego ma lepsze wyciszenie i 6. bieg, którego w 1.6 brakuje. Ja często jeżdżę w 4 osoby, da się wyprzedzać itd., ale to nadal nie to samo, co jak się jedzie samemu. :)

Skoro masz 15 tys. to szukałbym 2.0 po lifcie. Nawet za 12-13 tysięcy taki model znajdziesz, ale musisz być cierpliwy.

Pod względem blachy, wypadkowości etc, niech się znawcy wypowiedzą. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam megane III ale w spadku małżonce zostawiłem megane II grandtour 1.5 dCi z 2006r. Przejechałem tym autem 250tys i naprawdę poza drobiazgami nic się nie działo. Zatem wbrew pozorom i opiniom silnik 1.5 Dci na 6-cio biegowej skrzyni, o mocy 105km nie jest zły. Żona jeździ nadal tym autem i bardzo sobie je chwali :) Spalanie w trasie (Częstochowa - Bielsko) raz udało się osiągnąć na poziomie 3,8L/100km!!!! W mieście to auto pali do 6,5L max (w zimę), średnia około 5,4L. Blachy po 10ciu latach zdrowe (garażowany od dwóch lat dopiero). To tak w telegraficznym skrócie :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacje gazową wole założyć na własną ręke,niż kupować samochód z założoną instalacją(chyba,że będzie to auto z pewnych rąk)to były ewentualne propozycje z moich rejonów,skorzystam z rady i rozejrze się po niemieckiej stronie za autem.Co do diesel-a to ponoć jeszcze większa loteria jak z autami benzynowymi sam nigdy nie miałem diesel-a ale dwaj koledzy z pracy posiadali i pomimo,że dbali non stop mieli z nimi problemy.Obaj posiadają teraz benzynowe meganki-dlatego i ja zainteresowałem się tym modelem.Wracając do kupna auta za granicą nie zabardzo wiem jak do tego podejść-na co zwracać uwagę kogo i czego się wystrzegać.

 

Dodano: 24 mar 2016 - 16:39

Damn masz racje to są rzeczy,które mnie też zastanawiają dlatego zwróciłem sie do was o pomoc-coś musi być na rzeczy,że po sprowadzeniu do Polski auto kosztuje tyle samo co po drugiej stronie granicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie po niemieckiej stronie musiało kosztować wg mnie góra 2 tys. euro, żeby był sens wozić je tutaj, robić i sprzedawać za 12-14 000 zł. Zapewne wykasowane są wszystkie błędy, a jakiś czas po zakupie wyjdzie sporo kwiatków. Nie ufam i nie zaufam. Siostra kupiła sprowadzonego z Holandii Scenica I z silnikiem 1.6 107 KM, dała 7 200 PLN, co już wskazywało, że będzie to dosyć sensowne auto, jednak cewki i świece były do wymiany. Obecnie okazuje się, że hamulce z przodu są do wymiany, a także jest luz na którymś kole przednim + łożysko czy coś tam z tyłu piszczy czasem. Oczywiście auto przeszło przegląd na cycuś glancuś... Rozbraja mnie takie podejście "niezależnych" serwisów co do sprawdzania auta. Jednocześnie nie ukrywajmy, że nie wierzę w przebieg 198 000 km w 15-letnim Scenicu z Holandii, czy 120 000 km w 9-letnim Megane z Niemiec. Vany czy kombice w 95% przypadkach nie są kupowane, aby jeździć po mieście, a 13 000 km to ja jako 23-latek zrobiłem w 8 miesięcy i nie uważam wcale, że dużo jeżdżę. A kombi wziąłem dla wygody i jakby się miała rodzina zrobić i powiększyć, by nie szukać na szybko większego auta. Zdarzają się rodzynki, ale... Nie w tych cenach i handlarze na takie auta nie patrzą, a bardzo często takie auta sprzedawane są po znajomości. Handlarze kupują najtańsze auta, które są praktycznie złomami, picują je, ew. co trzeba to najtańszym kosztem zrobią, wrzucają czasem bieżnikowane oponki na zachętę, albo zjechany drugi komplet jako opony zimowe, który ponoć jest w świetnym stanie (!!!), czyszczą wnętrze itd. Nie wspomnę, że najtaniej jest im kupić powypadkowca za 500 euro i w Polsce go zrobić na "bezwypadek". Oczywiście przebieg też dostaje nowe życie - 150-190 000 km. :)

Do każdej oferty musisz podejść indywidualnie, ja się nie bałem przebiegu 240 000 km w MII z polskiego salonu i o to, że silnik miałby nie dać rady, też się nie boję. Jednak pamiętajmy, że to są prawie 10-letnie auta i tak czy inaczej w każdej chwili jakaś część może zacząć się kończyć i będzie nas czekać droższa naprawa. Plus samodzielnego sprowadzenia auta z Niemiec: na 99% oryginalny przebieg, bo tam nie cofają raczej liczników. Kupno MII z 1.6 czy 2.0 z przebiegiem nawet 300 000 km nie oznacza, że silnik zaraz wyzionie ducha. Czasem może być wszystko w lepszym stanie, bo auto robiło jednorazowo po 30-50 km bez gaszenia, a nie 1,5 czy 3 km, co dla silnika nie jest aż tak zdrowe. No i niemieckie drogi nie niszczą tak zawieszenia. Ja bym wolał na Twoim miejscu chociaż spróbować szukać auta w Niemczech. Jak widziałem kiedyś, to bardzo często jest tam wszystko ładnie opisane.

 

Dodano: 24 mar 2016 - 18:53

po sprowadzeniu do Polski auto kosztuje tyle samo co po drugiej stronie granicy.

Tyle samo? Kosztuje w Polsce więcej, żaden handlarz za darmo nie przywiezie Ci auta. :D

 

Dodano: 24 mar 2016 - 19:12

Link - lubię ten fanpage, akurat MII się trafiła. :)

Edytowane przez Damn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To miałem na myśli gdzie tu zarobek-chodziło mi o to ,że auto po sprowadzeniu(czyli z prowizją+kosztami transportu itp)jest podobna do ceny po niemieckiej stronie.

Link - lubię ten fanpage, akurat MII się trafiła. :)-to jest zdecydowany powód dla którego nie chce kupować auta od handlarza(mam nadzieje,że nie będę musiał)wolałbym od osoby prywatnej.

Rozglądam się co nieco na niemieckich stronach motoryzacyjnych-ale znam dwie:mobile.de oraz autoscaut24.de macie jakieś inne propozycje ?

 

Dodano: 26 mar 2016 - 22:44

O dwu litrowe meganki tak samo ciężko u naszych sąsiadów jak i u nas-ofert sprzedaży jeden sześć jest nawet sporo ale 2,0 jest niewiele.Mam pytanie odnośnie kupna auta z zagranicy-załóżmy ,że znalazłem interesujący mnie samochód jadę tam z kimś kto zna język i kupuję-co dalej? Orientujecie się może co i jak muszę załatwić,żeby wrócić tym autem do kraju,no i co u nas muszę pozałatwiać-wiem,że tłumaczenie dokumentów ale co jeszcze? Nigdy nie sprowadzałem auta z zagranicy więc kompletnie nie mam pojęcia co zrobić po ewentualnym kupnie.

 

Dodano: 26 mar 2016 - 22:57

A co panowie sądzicie o tym?

http://ww3.autoscout24.de/classified/284760921?make=60&model=1965&utm_medium=ret&utm_source=criteo-de&utm_campaign=nonconverters-mobile&utm_content=m-vm-search-de&utm_term=m-detail

 

Dodano: 13 kwi 2016 - 18:07

Drodzy forumowicze,gdybym jednak zdecydował się na większe auto to co bardziej byście polecili: grand scenica czy espace?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!