Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mycie silnika i problem z pracą silnika


PiotrWN

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

to chyba mój pierwszy post tutaj ;)

Jestem na razie zielony jeśli chodzi o mechanikę dopiero się w to wkręcam.

Samochód to Renault Grand Scenic z 2004 roku, z silnikiem 2.0 benzyna 135KM.

Mam taki problem... kupiłem auto, wydawało mi się że jest wyciek oleju tylko z uszczelki miski olejowej (i to się zgadza) tylko mechanik powiedział, że to jest pikuś gorzej, że wyżej też pojawia się olej ... ale nie o tym w tym temacie... w celu wychwycenia, gdzie dokładnie jest jeszcze wyciek silnik został umyty i zmieniony został olej (poprzedni właściciel wlał 5W40 ... ) na 5W30.

No i problem zaczął się jak tylko wyjechałem, przy obciążeniu silnika (dodawaniu gazu) tracił moc i nim trzęsło - prawdopodobnie jeden cylinder nie palił. Wróciłem, auto zostało "przedmuchane" powietrzem pod ciśnieniem i problem rzeczywiście znikł.

Przynajmniej na chwilę ... 3 godziny później używałem samochodu i znów to samo ... Dziś rano było dobrze, ale teraz jak wracałem do domu po rozgrzaniu silnika problem znów wrócił, tylko tym razem silnik pracował na trzech cylindrach nie tylko przy dodawaniu gazu, ale ciągle... pojawił mi cię chceck engine i komunikat chceck emissions ... czy to może być dalej "niewyparowana woda" po myciu silnika i się tym nie przejmować, czy może coś w układzie zapłonowym?

Jeśli tak to byłbym wdzięczny gdybyście mi podpowiedzieli co i jak mogę sprawdzić we własnym zakresie.

 

Z góry dzięki wielkie za rady ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach