Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Trzęsie po uruchomieniu


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Z góry przepraszam jeśli powielam temat ale patrzyłam na inne wątki i nie znalazłam nic podobnego pewnie dlatego że po prostu nie znam się na bolączkach samochodowych. Problem mam z Renault Megane Coupe 1.6 16V 2000r. Kupiliśmy ją ok miesiąca temu i wszystko niby było dobrze. Pojechaliśmy Z Olsztyna do Lubawy i pod samą Lubawą coś zaczęło stukać, klekotać. Gdy stanęliśmy to na luzie auto zaczęło całe się trząść a po ruszeniu prawie bez mocy i straszny "klekot". Auto wróciło na lawecie. Dziś mechanik sprawdził cewki i są dobre. Powiedział że sprawdzi też ciśnienie w silniku. Mówił że świece są mokre. Jutro ma sprawdzać wtrysk. Jeśli nie wtrysk to mówi że być może będzie trzeba remont silnika zrobić. Inny mechanik z opisu "objawów" powiedział że rozrząd mógł się przestawić. Może ktoś z Was miał coś takiego i mógłby coś podpowiedzieć bo póki co to nie wiem czy nie zmienić mechanika bo ten na razie sprawdza auto z doskoku metodą prób i błędów. Czy jest opcja że komputer wskaże usterkę ? Czy jeśli to silnik do remontu to powiedzcie czy warto w tych modelach wyłożyć kasę ? Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego że facet Ci tłumaczy chaotycznie.... konkretnie po 1) ciśnienie na tłokach czy było mierzone? , po 2)sprawdzenie rozrządu - czy dobrze ustawiony bo mógł przeskoczyć , po 3) iskra na świecach po 4) paliwo czy dochodzi i czy wtryskiwacze są sprawne.Jeżeli się okaże że silnik został uszkodzony bo np. przeskoczył pasek rozrządu i jest duże spustoszenie to remontu nie warto robić tylko kupić używany silnik z gwarancją - są na all....o .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wtrysk jest ok a ciśnienia brak na dwóch tłokach. A co do mechanika to właśnie dzisiaj zabieram samochód do innego fachowca.

 

Dodano: 15 cze 2016 - 16:07

Mechanik będzie wyciągał głowicę która prawdopodobnie jest do wymiany ( brak ciśnienia na dwóch tłokach ). Takie mam pytanie czy może być głowica od innej meganki 1.6 16V czy musi być z coupe ?

 

Dodano: 23 cze 2016 - 16:05

No i okazało się, że głowica do regeneracji za ok 600 zł. Najgorsze, że już raz była regenerowana :-( Fachowiec powiedział, że przy dobrych wiatrach może nawet 120 tysi przejedzie tylko olej wymieniać co 12 tyś i nie katować samochodu. W każdym razie jeśli u kogoś też wystąpią takie "objawy" to niech liczy się z tym, że to głowica

 

Dodano: 01 lip 2016 - 15:29

No i po dwóch tygodniach odebrałam moją renię....zapłaciłam 1900 zł

Regeneracja głowicy 566 zł

Robocizna 500 zł

Reszta to śruby, uszczelki, olej, zaślepki, świece, filtr oleju, dodatkowo rozrząd.

I to nie wszystko jeszcze muszę wymienić poduszkę bo cały silnik lata i czuć lekkie trzęsienie oraz sondę w tłumiku i tak się zastanawiam czy się nie przejadę na zakupie tego auta

Edytowane przez kasia1979
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!