Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Olej w obudowie filtra powietrza oraz dziwny dzwięk przy odpalaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

 

Mój samochód to Renault Megane I ph II 1999r 1.4 75KM

Mam do Was dwa pytania.

 

Pytanie pierwsze:

1. W obudowie gdzie mieści się filtr powietrza pojawił mi się olej. Pojawił się już jakiś czas temu ale w mniejszej ilości, powycierałem, umyłem obudowę i zapomniałem o temacie. Kilka dni temu udałem się na urlop i zrobiłem autem łącznie 1200km po powrocie sprawdziłem jak wygląda obudowa od środka. Zastałem tam taki widok jak na zdjęciu. Dodam tylko że nigdy nie pojawił się żadne komunikat o zbyt małej ilości oleju. Czy ktoś z Was wie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Może ktoś miał podobną sytuację i udało mu się ją zdiagnozować?

 

Pytanie drugie:

2. Jeszcze przed wyjazdem chyba nawet na dzień przed podczas odpalania silnika pojawił się dziwny dzwięk. Trudno jest mi go opisać dlatego postanowiłem to nagrać (chodzi tutaj o dzwięk od 0:03 do 0:04s - link do filmiku:

) Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna?

 

Dziękuję bardzo za pomoc.

Pozdrawiam

post-18769-0-81960700-1471258429_thumb.jpg

post-18769-0-80326800-1471258471_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapchana odma, przedmuchy silnika(Zużycie silnika duże)....

 

Myślę że wymiana odmy to nie będzie jakiś duży koszt i problem (chociaż mogę się mylić)

"zyżucie slinika duże" przebieg niecałe 220tys auto nie było nigdy zajeżdzane, robiona była uszczelka pod głowicą jakiś czas temu od tamtej pory z silnikiem nie ma problemów.

 

Jedyne co jeszcze jest problemem to co jakiś czas ubywa płynu w chłodnicy, nigdzie nie widać wycieków. Auto jest garażowane i ewentualne wycieki były by widoczne na podłodze w garażu, środek auta też suchy. Na tą chwilę nie zlokalizowałem miejsca gdzie płyn może uciekać. Jakieś pomysły? A może oba problemy mają ze sobą związek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to uszczelka pod głowicą masz do wymiany....o ile ubywa do końca.

 

Nie ubywa do końca. Nie widać też żadnych wycieków na silniku (przy poprzedniej wymianie objawem było "mleko na korku oraz wycieki w miejscu uszczelki) teraz tego nie ma. Więc czy aby na pewno uszczelka do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!