Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpaleniem po kilku godzinnym postoju.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie.

Posiadam Megane 2 1.5dci 86km KM, mam problem z odpaleniem auta po kilkugodzinnym postoju. Wczoraj sprawdziłem błędy na kompie i wykazało mi 3:

DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia, nieciągły na poziomie maksimum

DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia, nieciągły Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego

DF010 - Czujnik położenia EGR, obecny powyżej maksymalnego poziomu ( EGR mam zaślepiony )

 

Tak jak powyżej ciężko odpala po kilku godzinach postoju, dodam że w lipcu był wymieniany silnik na nowy (stary zerwany pasek rozrządu). Autko nie traci na mocy, spalanie od 4 do 4.5 litra niezmiennie. Wtryski regenerowane, układ zasilania wyczyszczony, bak wyczyszczony, wymienione wszystkie filtry oraz świece. Czasami przy jeździe objawy jakby auto się dławiło, jakby za małe ciśnienie paliwa. Trwa to od kilku sekund aż nawet do 5 minut.

Nie wiem czy czasem regulator na pompie CR nie leci w kulki, słyszałem że na pompie może łapać lewe powietrze przez jakieś oringi.

Na komputerze ciśnienie na pompie w czasie samego włączonego zapłonu 4 bar po odpaleniu na biegu jałowym 230, tyle ile jest zadane.

Co do EGR pewnie walnięta część elektryczna po pokazywało skoki napięcia.

Jeśli ktoś z forumowiczów miał podobny problem prosił bym o kilka wskazówek do usunięcia objawów

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie domknięty EGR robi takie problemy. Wyjmij go, rozpołów przecinakiem na część elektryczną i mechaniczną. W części elektrycznej jest bolec, który otwiera część mechaniczną. Zeszlifuj ten bolec Egra. Wyczyść aby był zamknięty. Część elektryczna będzie pracować ale grzybki w nim będą zamknięte. Mam tak już ze 2 lata. Błąd w kompie będzie ale to nie przeszkadza. Jak byś kupował EGRa to tylko Pierburga.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z EGR rozumiem ale jaka przyczyna że tak ciężko odpala

 

Dodano: 07 wrz 2016 - 15:40

Sprawdzałęm teraz gruszkę co jest na przewodzie paliwowym zaciąga dużo powietrza czy to może być przyczyna tych błędów ???

 

Dodano: 08 wrz 2016 - 15:08

Zamykam Temat .

Pompa i wtryski do regeneracji ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!