Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Alarm fabryczny - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie od dnia finałów futbolowych ME alarm fabryczny w mojej Megance włącza się od czasu do czasu, na zasadzie widzimisie. Zjawisko występuje nieregularnie - o ile w czasie meczu musiałem kilkukrotnie fatygować się w celu uciszenia wyjca, to później zdarzyło się to może kilkanaście razy (wliczając przypadki kiedy nie byłem świadkiem i tylko potrójne piknięcie przy otwieraniu informowało o tym że alarm był w akcji).

 

Zauważyłem że na krótką metę pomaga otwarcie maski i pogrzebanie przy zamku (do którego podpięty jest zdaje się kabel czujnika otwarcia) - z tym że wcześniej czy później zabawa zaczyna się na nowo. Z tego co widzę to zamek (czarny element zamocowany do pasa przedniego) jest trochę skorodowany (!), a z kolei na zaczepie przy masce (pałąk w kolorze nadwozia) lakier w jednym miejscy odbity (prześwituje goły metal).

 

Pytanie jest takie czy to może być przyczyną i warto bawić się w zaprawki lakiernicze, czy też sprawdzić (i jak) podłączenia elektryczne przy zamku, czy po prostu grzać do elektryka (to ostatnie o tyle słabe że zjawisko występuje albo nie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

jak wzbudzić w celu sprawdzenia alarm w renault fluence? mam diodę (w przycisku zamykania auta od środka) która po zamknięciu auta, która świeci się ciąglym światłem przez 2 minuty

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Problem z alarmem z pierwszego posta wątku rozwiązany, po wizycie w ASO.

Czujniki OK, CLIP nic nie wykazał, powodem włączania się alarmu była najprawdopodobniej poluzowana jedna z nakrętek na wyjściach z akumulatorza. Się zobaczy - póki co auto nie wyje nocami.

 

Przy okazji - podawany w instrukcji do mojego alarmu (fabryczny) sposób na wyłączenie czujników we wnętrzu nie działa.

W serwisie powiedzieli mi, że zamiast cztery czy pięć razy naciskać start/stop, muszę dwukrotnie włożyć i wyjąć kartę. Dopiero wtedy czujniki się nie aktywują po zamknięciu. Ciekawostka.

Zapewne nie zaszkodzi też trzy razy splunąć przez lewe ramię ;)

Pytanie dlaczego dostałem lewą instrukcję albo lewy alarm pozostało bez odpowiedzi.

Edytowane przez wred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!