Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Temat jak przesledzilem dobrze znany. Megi czasem odmawia współpracy. Pierwszy objaw jakiś rok temu zgasla w czasie jazdy naprawila się od samego patrzenia.

Ponowne zgasniecie tydzień później i odpalila jak poruszyłem podstawą przekaznikow w komorze silnika.

I było dobrze do wtorku. Zgasla w czasie jazdy i nic nie pomagalo. Wczoraj rano wziolem kontrolke i sprawdzam zasilania. Na obydwu bezpiecznikach 7.5A zasilanie jest. Jeden przekaznik poprzez kontrolke zadziałał i pokazało się zasilanie wtryskow. Megi nie odpalala bo pompa nie pracowała. Dotykam do drugiego przekaźnika kontrolka wszystko zadziałało jak ręki odjal . Myślę brak styku więc przeczyscilem odpalala jak złoto cały dzień. Wieczorem pojechałem do pracy zgasilem i za chwile chciałem ja przestawić zamilkla na amen. Żadne ruszanie żadna kontrolka nie pomagają.

 

Co ustalilem na teraz .

Jak zasile poprzez kontrolke do masy to jeden przekaznik się załącza ten od wtryskow. Drugi chyba od pompy nie i na nim nie ma plusa tylko chyba masa ale nie miałem czasu sprawdzić dokładnie. Natomiast na bezpiecznikach 7.5A na jednym jest a na drugim z żółtymi przewodami mam wrażenie jak by nie za każdym razem było.

 

Ktoś może na pomysły gdzie dalej szukać ? Czy w takiej sytuacji winny może być bezpiecznik przy aku? Na przekaznikach zasilanie jest tylko sterowania nie ma.

Może ktoś mi jakiś schemat udostępnić i trochę pomocnej wiedzy ?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia,5.10 - Caps Lock

Kolega miej szacunek dla osób które czytają ten bełkot.

P_r_z_e_m_o

Dodano: 10 lis 2016 - 11:00

Kolego musisz mi chwilowo wybaczyć bo siedzę w pracy zagotowany na Maxa i pisze z telefonu który żyje swoim życiem i poprawia pisownię nie wiadomo jakimi regułami

 

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam podobny problem, ostatnio jadąc ekspresówką podczas jazdy samochód przestał reagować na gaz, gdy wrzuciłem luz, całkowicie zgasł i już nie zapalił, gdy byłem holowany do domu próbowałem go jeszcze odpalić na "popych" auto na biegu pracowalo, ale znowu bez jakiejkolwiek reakcji na gaz. Sprawdzałem akumulator i jest ok, alternator też, miesiąc temu wymieniłem cewki. Gdy teraz próbuje go odpalić świecą mi się wszystkie kontrolki, rozrusznik kręci i słuchać strzał w tlumiku przez krótką chwilę, ale silnik nie chce załapać. Dodam, że moje auto to Megane Coupe 2000 1.6 16V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzony i dziala jak trzeba, konsultowalem auto z mechanikiem ktory stwierdził, że to wina rozrządu ale jakoś wierzyć mi się nie chce. Nie wiem czy to ważne, ale miałem sporo wilgoci koło klamry minusowej akumulatora.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak strzela z tłumika , to może być jednak rozrząd. Przy przestawionym, za wcześnie otwiera się zawór wylotowy i zapłon mieszanki nie skończy się w cylindrze, tylko w tłumiku. Naprawiaj jak najszybciej, bo za chwilę może być tylko gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy mechanik stwierdził, że to jednak nie wina rozrządu... Nie mam pojęcia co to może być, immobiliser w porządku, bezpieczniki w kabinie też. Zastanawiam się czy to być może nie wina akumulatora, bądź bezpieczników przy nim, co sądzicie?

 

Dodano: 04 sty 2017 - 15:22

I jeszcze jak ktoś by wiedział od czego są te bezpieczniki to byłbym wdzięczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie w Megi Ale ale w Mondeo miałem podobny objaw jak padło ładowanie i pod koniec pojemności aku silnik jeszcze palił Ale reakcji na gaz nie było.

 

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się z czymś takim w Lagunie I przed liftem z silnikiem 2.0 8V strzelała , prychała z rury czarniawy dym. Jak się okazało, przyczyną był uszkodzony gumowy wężyk idący do czujnika ciśnienia bezwzglądnego (czy jak to tam się fachowo nazywa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!