Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II kombi 2.0


Damn

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego, to nie jest tylko moje zdanie, masz tam przykłady. W temacie chodzi mnie tylko o to, czy Ty jesteś świadomy zagrożenia.

Poczytaj jak inni płaczą po zakupie auta - to o czym to świadczy ???

Handlarz Cię olewa a Ty dalej się interesujesz autem -czy to normalne??

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo płaczą ci, którzy źle trafili. Nawet świetny serwis czasem nie jest w stanie wychwycić usterki. Ilu jest takich niezadowolonych w skali wszystkich kupujących w komisach? Andrzeju, każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Twoje szanuję, ale nie podoba mi się, jak wszędzie wrzucasz ten jeden link. Każdy, kto ma trochę w głowie, szuka auta z rodziny Megane/Scenic, trafi na to forum, znajdzie ten post i sam przeanalizuje całą sprawę. Znana jest prawda o handlarzach, jednak jeśli auto było dobrze eksploatowane, a jedynie przebieg zaważył na takiej cenie za naszą granicą... To w przypadku tego silnika nie ma to wielkiego znaczenia. Decyduje dla mnie ogólny stan auta i jego dalsza żywotność. Dla mnie temat zamknięty i nie bierz tego jako atak na siebie. Jednak poczytaj z boku, jak wyglądają Twoje posty - trochę jak opętany manią to wypisujesz wszędzie, gdzie się da.

Gdy cena jest zdecydowanie za niska, polecam unikać auta, z tym się zgodzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena moim zdaniem jest adekwatna do wyposażenia, jeżeli wszystko tak jak gostek pisze. Zastanawiają jeszcze te felgi... Na Twoim miejscu, jak Ci zależy, zapłaciłbym jakiejś firmie z okolicy, żeby podjechała i zrobiła kompletny przegląd auta. Podejrzewam, że szybko w takim wyposażeniu 2.0 dCi nie znajdziesz, a silnik w porównaniu do 1.6 benzyny to niebo i ziemia, wiem bo czasem jeżdżę ojca megane 1 1.6v. Inna sprawa, że może już warto dołożyć do Megane 3 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane III w dobrej wersji będzie ciężko. Z zakupem auta chcę się zmieścić w 20 kafli, a powyżej tej kwoty wymiany.

Wolę osobiście podjechać i zobacz. Z domu rodzinnego, w którym będę od jutra, mam 200 km, to już jak dla mnie niedużo. Jednak zraził mnie handlarz i nie kupię od kogoś takiego auta. A nie mam zamiaru ani jechać 200 km (łącznie 400 km) po VIN lub płacić 250-450 zł za sprawdzenie auta, kiedy gość może mi podać VIN i już dzięki niemu mógłbym ocenić, czy jest sens jechać (historia wypadkowości i km).

Kurczę, przypomniało mi się, że półtora roku temu brałem pod uwagę jeszcze Fiata Croma. Obecnie ceny poszły w dół i z 1.9 JTD 150 KM jest w zasięgu. A to klasa wyżej. Przyjemne autko. Jechałem w biedniejszej wersji i mimo wszystko mnie przyciągał. Jedyne co, to brakowałoby bezkluczykowego dostępu... Coś za coś. Szersze nie jest (na szerokość to jest to samo co MII i na tym mi zależy - patrz: poznańskie parkingi), a dodatkowe 25 cm na długości mnie nie przerażają.

Edytowane przez Damn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale spełniałby moje wymagania, w środku jakościowo też dużo lepiej w Cromie niż w Megane II... I łatwej o lepsze wyposażenie. :)

 

Dodano: 07 gru 2016 - 22:12

Cena poszła w dół o tysiąc złotych. Coś jest z nim nie tak. Brak VINu, brak sprzedaży super wyposażonej Meganki, jedynej takiej w ogłoszeniach w Europie... To mówi samo za siebie. :) Ja już kupiłem autko, temat można zamknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!