Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Świece zapłonowe do Megane III ph III 1,2 Tce 130KM H5F 404


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukałem i szukałem na własną rękę aż w końcu musiałem zadzwonić do serwisu, wygląda na to ze do Megane III ph III z 2014 roku jest tylko przeznaczona jeden rodzaj świec zapłonowych, w hurtowni po podaniu informacji na temat samochodu nie udzielili mi informacji :( bo nie mieli żadnej świecy do tego autka. Z tego co się dowiedziałem numer oryginalny na świece serwisowe to:

22 40 191 33R, wrzuciłem to na katalog Inter Cars i wyskoczył mi tylko jeden typ świec: ILKAR7J7G 91121 http://e-katalog.intercars.com.pl/?utm_source=intercars.com.pl&utm_medium=searchBoxWidget&utm_term=TecDoc&utm_campaign=searchBoxWidget#/produkty/3317301816161-ILKAR7J7G___________91121-swieca-zaplonowa,scr_dItems.html

 

czy rzeczywiście nie ma więcej świec do tego silnika? czy ktoś już kupował świece innej firmy jak np Boscha? Na stronie Boscha wyskoczył mi też tylko jeden typ świecy : http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0242135517?returnPage=http%3A%2F%2Fwww.bosch-automotive-catalog.com%2Fpl%2Fvehicle-info%2F-%2Fvehicle%2Fequip%2FREN%2F3850%2Fc9e2glb4ub2rjked51ajfuq3cqblhkgm%3FautoLoad%3D1.

 

 

Proszę o pomoc pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie chcesz kupić oryginalnych? Czy chcesz tańsze? Komplet na allegro 130zł z przesyłką oryginalnych. ILKAR7J7G to jest zamiennik, ale wychodzi drożej niż oryginały. Zresztą na oryginalnych, które robi NGK, jest symbol ILKAR7J7G.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chce kupić oryginalne, myślałem o świecach tak do 70 zł. za sztukę, nie chce się bawić w podróby i nie chce oszczędzać zbytnio na dobrych świecach, czyli kolego mówisz że oryginalne NGK to ILKAR7J7G ?

Własnie pisałem z Panem z swiecezaplonowe.pl i proponował mi 26 zł. za sztukę i dziwne to jest że o polowe tańsze niż w Inter Cars czyżby chińczyki?? tego nikt nie wie puki nie kupi. Jakiego pochodzenia są świece czy na opakowaniu jest napisane made in Japan?? czy też na świecach?? w serwisie powiedzieli mi że maja świece za 67 zł. za sztukę ale wiadomo jakia w serwisie panuje polityka i ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak kolega ze zdjęciami renówek przesłał to są oryginalne do mojego autka, w serwisie powiedzieli mi że świece są takie same jak do Clio czy Captur 0,9 Tce, z tym własnie numerem seryjnym. A chciałem kupić jakieś lepsze i nie wiem czy zamiennik

NGK ILKAR7J7G ( mam nadzieje że też oryginalny produkt a nie chińczyki) sprawią się lepiej, chciałem dostać podwójna platynę ale nie wiem czy niklowe świece są przystosowane do wyłącznie do silników zagazowanych, bo podobno mniej ciepła przepuszczają czy coś w tym stylu. Świece od 1,4 podobno nie są do 1,2. Ogólnie dziwna sprawa z tymi świecami że tylko 2 rodzaje pasują, oryginał i zamiennik NGK. Bo z tego co widzę to NGK ILKAR7J7G właśnie są siwcami oryginalnymi hehehehe tylko pudełko jest inne jak się kupuje w Serwisie czy w Hurtowni.

 

Dodano: 09 lut 2017 - 20:02

Co mnie dziwi i czy możne mi ktoś wytłumaczyć :

 

Jeżeli świeca oryginalne posiadają dane:

 

świeca zapłonowa

odkłócony, 5 kOhm

Położenie elektrod [mm]4

świeca zapłonowa 1 elektroda masowa

świeca zapłonowa

Elektroda środkowa irydowa

Rozmiar klucza14 mm

Gwint zewn. [mm]12,0

świeca zapłonowa z płaskim gniazdem uszczelki

Długość gwintu [mm]26,5

 

A na np.Stronie Boscha

Nazwa Świeca zapłonowa, irydowa

 

Formuła typu VR 7 SI 332 S

Pozycja iskry 4 mm

Odstęp między elektrodami 0,70 mm

Podziałka gwintu 1,25 mm

Długość gwintu 26,5 mm

Rozmiar klucza 14,0 mm

Rodzaj przyłącza Łeb DIN/SAE nierozłączny

Rezystancja odkłócania / nagaru 6 kOhm

kąt dokręcania 90 °

moment dokręcenia 23 Nm

 

porównując nie ma różnicy ale.... co możne się stać ozywając świece irydowe Boscha do LPG kiedy ja nie mam LPG , Bosch pisze ze są to własnie świece do mojej Meganki....tylko że z instalacja LPG.

Edytowane przez darekgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje w tych twoich porównaniach najważniejszej cechy świecy którą jest wartość cieplna świecy. Chyba za bardzo poważnie podszedłeś do tematu. Silnik był konstruowany z konkretnymi świecami i kup te co producent uznał, że będą najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i chyba tak zrobię kolego, innej opcji nie ma, są tylko i wyłącznie te świece z numerem 22 40 191 33R :

Mój odnośnik

albo jak coś to te:

Mój odnośnik

Ale z tego co widzę to jedno i to samo, czyli jak bym chciał coś lepszego to bym nie dostał, jeden rodzaj i koniec.

A już myślałem że kupię coś fajnego z lepszą iskrą co by mieszanka się dobrze wypaliła.

No i temat świec się w tym momencie kończy co do mojej Megi. Pozdrawiam Ciebie i odwiedzających.

No chyba że.... ktoś coś znajdzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat dziś po południu dam pojazd do serwisu,żeby świece rano wymienili. Kupiłem na iparts.pl po 34 zamiast w serwisie po 70. ILKAR7F7G. Z waszych linków wychodzi na to,że w pudełkach renault i tak powinno być powinno to samo, nawet z logo na izolatorze. Czyli niebezpieczeństwo podróby jest w każdym przypadku. Miał ktoś pecha trafić na podróbę ? Różne rzeczy można wyczytać,np. irydowych nie ma podróbek . Ciekawe czy jest w tym ziarno prawdy. Swoją drogą co kilka dni przejeżdżam koło gliwickiej fabryki NGK ale tam chyba świec zapłonowych nie robią, a szkoda, może na naszym rynku podróby byłyby łatwiejsze do odróżnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze nie wiem czy kupie z neta świecę czy tez porostu pójdę do hurtowni i wezmę od razu, ale podejrzewam że przejadę się do hurtowni i kupie w Inter Cars tam będę miał pewność że nie kupie bubla z allegro albo czegoś innego, kupiłem trochę rzeczy z Inter Cars i się nie zawiodłem wszystko oryginalne było jak do tej pory a nie chińczyki (np. żarówki OSRAM zaklejone hologramem i Made in Germany ) nie warto tez zbytnio oszczędzać na autku bo z tych oszczędności można sobie narobić kłopotów i sie okaże że dostaniemy niby to oryginalne z neta a w środku chińczyk. Jeszcze nie zamawiałem ze stronki z oryginalnymi częściami Renault:

http://www.renault-czesci.pl/RENAULT-MEGANE_Megane-III-2008-2015_ZESTAW-SERWISOWY_SILNIK-1-2-TCE-H5F(2,1261,).aspx ale na pewno zamówię filtry kabiny i powietrza, bo cena jest bardzo fajna.

Edytowane przez darekgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NGK to podrabiają, ale jeszcze dodatkowo żeby pakować w opakowania od renault to za dużo roboty (o wiele mniejsza sprzedaż bo tylko kupują właściciele renault). Dlatego podrabia się te których schodzi najwięcej, do najpopularniejszych modeli. Sam zobaczyłeś jakie te twoje świece są "niszowe" dlatego uważam kupuj najtańsze i będą oryginały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!