Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Strzał pod maską i wyłączenie silnika (STOP)


mg1500

Rekomendowane odpowiedzi

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Chciałbym teraz coś nowszego, bo do wydania mam 30-50 tysi. Chciałbym również sprawić sobie pierwszy automat, ale kompletnie nie wiem co kupić. Co istotne - abym się czuł tak samo komfortowo jak w Megance dwójce. Trójka jest dla mnie za mała, a czwórka ma krzeszła zamiast siedzeń, więc odrzuciłem ją na starcie. Aktualnie najbliższy jestem zakupowi Corolli z 2012-2014, ale nie ma u mnie w mieście żadnej na sprzedaż, abym mógł zobaczyć jak tam działa automat. Rozważam również markę Hyundai, Mitsubishi, choć nie przekonało mnie jeszcze żadne (po opisach/video dostępnych w internecie). Stąd było moje pytanie - na co Wy się przesiedliście po Megankach. Chciałem jeszcze sprawdzić Citroena C5, ale okazuje się, że nie produkują go od zeszłego roku. Nie oczekuję dużo - wygodnego siedziska dla 180 cm człowieka. wygodnej kanapy z tyłu, podłokietnika i dużo miejsca z boku przy drzwiach, bo duszę się jeżeli coś mnie ogranicza z lewej strony. Plus jakieś ciekawe dodatki typu tempomat, podgrzewanie szyby/siedzeń i dobra klimatyzacja, bo w mojej Megance w lato zaczęło kopcić z wydechu jak dałem na 3-kę i postałem w korku w upalne lato. Coś się widocznie rozszczelniało, ale widocznie trafiałem na głąbów mechaników, bo nie dali rady tego zdiagnozować. Sedan w zupełności wystarczyłby mi, a może Corolla tak mi się spodobała, bo nawet linię ma podobną do Meganki :)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz 30-50 tys to wybór jakiś jest. Po Megi szukałem jakiegoś VANA ( mam 2 dzieci) + dość często wożę teściową, listwy deski meble krzaki czy inne takie. Duże i wygodne ma być. Myślałem nad Scenikiem, C4 Grand Picasso, Toyotą Verso.

Scenikiem jeździłem bo kuzyn posiada takowego 1,5 dci mi się podobał, ale moje ładne pól kategorycznie go odrzuciła bo się nie podoba. Później przymiarki do C4 GP tylko dostać coś z 2,0 HDI i manualną skrzynią ciężko ( 90% z pół automatem który ponoć najlepszy nie jest), a silnik 1,6 hdi co by nie pisali nie nadaje się do tego samochodu... to po prostu nie jedzie. Inna sprawa że większość tych samochodów ma po 150 tys przebiegu rozsypany fotel kierowcy pruje się materiał i wysypuje gąbka.. wstyd i żenada. Toyota nawet się nie przejechałem bo środek się mi nie podobał i miała śmieszny bagażnik. szukałem szukałem i za 29 tys kupiłem Forda S-MAX 2,0 tdci z 2008 roku, zawsze się mi podobał tylko był poza zasięgiem cenowym,krótko się znam z tym autem ale jestem w nim zakochany :D . Trzy rozdzielone fotele z tyłu sa na tyle daleko że dzieciaki nie mogą się okładać w czasie jazdy, dodatkowo można dość mocno je wychylić więc w pozycji pół leżącej dzieciaki zasypiają i spokój. 3 osoby z tyłu bez problemu się mieszczą . Do samochodu włażą elementy o długości 2800 mm i to bez układania ich po przekątnej na desce rozdzielczej. MA tez wady: Nie mogę jeździć na zimny łokieć bo nie sięgam łokciem do drzwi (mam 175 wzrostu), nie mam co przerabiać w aucie bo w zasadzie wszystko co powinno być jest- ( brak świateł do jazdy dziennej ale jestem w tracie zbierania materiałów do przeróbki i tez będą). Niestety nie mam młodszego bo w rocznikach 2010/2011 można bez kosztów lub przy minimalnych ( piwko dla jakiegoś klubowicza) zmienić moc silnika z 140 na 163 lub 180 KM. Taki bajer program jest w sterownikach silnika i trzeba tylko przełączyć mapę.( Mondek tez tak ma)Tak że z swojej strony polecam S-Max, ale jeżeli chcesz mieć komfort to polecam auto segmentu D , Laguna, Mondek.. te auta naprawdę płyną.

Edytowane przez Obiboc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!