Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.4 16 V dziwne dławienie


CareK

Rekomendowane odpowiedzi

Czujnik owinięty, filtr paliwa zmieniony, a szarpanie jak występowało tak występuje co jakiś czas. Dodatkowo zauważyłem zależność, że jak trzymam gaz i się rozpędzam to gdy nagle puszczę gaz, to tak dziwnie szarpnie autem i już jedzie na samym silniku samochód, podobnie jak nagle wcisnę gaz, to też szarpnie i przyśpiesza. Dodatkowo jak wczoraj zapaliłem to zaraz po zapaleniu zgasł 2x, a jak cofałem z parkingu na ulicę i chciałem jedynkę wrzucić również zgasł. Powoli zaczynam mieć tego wszystkiego dość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czytam test Megane w dodatku do Auto Świat- nie śmiejcie się wiem że to obciachowe pismo tłumaczone na żywca z Niemiec gdzie golf jest bardziej komfortowy niż Renault Vel Satis i szybszy od Murcielago,ale zauważyłem pewną rzecz-opisują podobny problem a wręcz ten sam-serwis wymienił wszystko-cewki,przewody,świece,filtry i nic ..Po rozebraniu auta do dokumentacji po zakończeniu testu okazało się że to pękniecie przewodu podciśnienia...Mój kolega miał podobny problem ale w Mazdie mx3 i okazało sie że to tez był ten werzyk:)

 

[ Dodano: 2009-07-28, 16:37 ]

Hmmm jak widzę podobno ten silnik nie ma przewodu podciśnienia...Sąsiad tez miał podobną przypadłość, mechanik sprawdził mu cewki-jedna była dziurawa-oczywiście marki Sagem...reszta była Denso:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Co zostało zrobione:

- wymieniony filtr powietrza (był strasznie zapchany),

- wyczyszczony silnik krokowy,

- wyczyszczone gniazda cewek,

- podciągnięta linka od pedału gazu (żeby wyżej brało).

 

Po tych operacjach (miały miejsce w lipcu) dławienie oraz gaszenie się samochodu ustało, do dzisiaj nie miałem żadnego z tych objawów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam wszystkich mam podobny problem z moja meganka. jest to megane coupe 2.0 16v. ma zalozony LPG. silnik zimny odpala chodzi chwilke na ssaniu pozniej obroty spadaja i silnik zaczyna sie dlawic paliwem na gazie sa takie same objawy. w czasie jazdy przy obrotach ok 2000 tys. dzieje sie tak samo dopiero jak wcisne gaz do spodu auto zaczyna jechac ale po chwili znow sie zalewa. wymienilem swiece silniczek krokowy sonda lambda tez sprawdzona przeczyscilem przepustnice wymienilem filtr powietrza i nic to nie pomoglo. czy to moze byc przestawiony rozrzad albo zaplon?? auto wogole sie nie nadaje do jazdy po miescie bo caly czas sie zalewa. prosze o pomoc i z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!