Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kodowanie/dodawanie nowej karty Megane/Scenic II


Rekomendowane odpowiedzi

Temat wydzielony z innego.

Uznałem, że warto to zrobić skoro można to wykonać MaxiEcu.

P_r_z_e_m_o

 

 

Mam pytanie do użytkowników maxiecu, czy ktoś próbował praktycznie dopisać dodatkową kartę do megane II 1.4 PH1 2003r? Podobno oprogramowanie od pewnej aktualizacji to umożliwia, ale to tylko teoria. Jeśli ktoś miał okazję tym sprzętem tego dokonać, niech wypowie się w tej kwestii.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w megane,

ja dopisywałem nową kartę w grand scenicu II 2005.

Czas to kilka min,

maxiecu + mpm-com.

Potrzebna czysta - nowa karta i stara

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Piotr_21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr_21 dziękuje za odpowiedz odnośnie dopisywania dodatkowych kart. Mam jeszcze pytanie odnośnie całej procedury, ponieważ w przypadku clip-a potrzebne są kody, a jak wygląda to w przypadku maxiecu ? I jeszcze jedna sprawa czy interfejs mpm-com + ddt2000 daje więcej możliwości niż zwykły kabel kkl, czyli czy będzie komunikacja po can-ie, która wymagana jest w przypadku meganeII ph I, czy niestety pozostają tylko dedykowane kable?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W grand scenicu II ph 1 maxiecu odczytał kody sam :)

Jedyne co miałem to Maxiecu renault + MPMCOM i czystą nową kartę.

Z tego co czytałem to ddt2000 i kkl nadają się bardziej do Scenica I

Nie wiem może ktoś bardziej obeznany się wypowie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MaxiEcu radzi sobie z kartami do SC II/M II ale tylko PH1. Z PH2 nie wyciaga pinu. Trzeba mu podać go samemu, a tego nie ma skąd wziąć.

To czy to jest zwykła karta czy HF nie robi różnicy. Procedura jest ta sama.

 

Karty czyste HF mam ja jak by co. Pamiętajcie że używanej HF nie da się dopisać ani żadną metodą wyczyścić. Wymiana transpondera niczego nie wnosi w tym przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr_21 pytanie odnośnie karty- czy kupowałeś gotową kartę "wyczyszczoną" czy może transponder + lutowani w jakiejś sprawnej używce. I jeszcze jedno maxiecu + mpm-com w wersji dla renault (cena 450zł) czy to jest wersja full dla tej marki, czy może jest okrojona w stosunku do wersji full dla wszystkich Marek (1350zł).Dzięki za konkretne odpowiedzi, ponieważ chcę "zainwestować" w ten sprzęt diagnostyczny i mieć możliwość dodania dodatkowej karty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie dostałeś czystą kartę z HF

Nie kupowałem (wiem, ze ciężko dostać), na razie pytam czy jest sens w ogóle jej szukać, jeżeli samemu nie da się tego zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi-cha-el

Kupiłem nową kartę na znanym portalu aukcyjnym - chińszczyzna ale w znośnej jakości i niewiele droższa niż u przyjaciół z Chin :)

Maxiecu + mpm-com w wersji dla renault (cena 450zł) to jest wersja full dla tej marki + OBD2 dla reszty - sam taką kupiłem

Na razie dopisałem kartę, zmieniłem język licznika i skasowałem błąd hamulca :)

 

mireczek01

Ja też nie znalazłem z HF a potrzebowałem 2 to kupiłem zwykłą

Z tego co wyczytałem to nie powinno być problemu z dopisaniem nowej karty z HF warunek jest 1 powinieneś mieć nową kartę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pany man problem i to wielki karta nie zapala samochodu, ale autopilot tak. Czy da się zakodowane kartę clipem żadnej karty?

 

Dodano: 07 cze 2017 - 22:03

Winna byla cewka, pękł zwój i po wymianie wszystko wróciło do normy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam wszystkich. Czy jest możliwe kodować karty renault scenic ii w programie maxiecu lub sdprog? jeśli tak, to jaki interface używać? Dzięki kolegom z góry. 

Przeniosłem tam gdzie już jest o tym pisane - proszę używać wyszukiwarki przed napisaniem posta - mireczek01

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!