Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana Silniczka Krokowego


bartlomiej84

Rekomendowane odpowiedzi

W przestrzeń mogę włozyć ręke ale nie śrubokręt.

Trzeba się zaopatrzyć w odpowiedni śrubokręt.

Poza tym śrubki są w systemie TORX więc standardowym kluczem imbusowym TORX wykręcisz i przykręcisz śrubki bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie pięknie tylko że ktoś już kiedyś musiał w aucie wymieniać silniczek bo zamiast łebków torx mam zwykły krzyżak...

Odległość łebka śruby do blachy nad nią wynosi jakieś 7 cm.Tak więc kiepsko to wygląda jeśli chodzi o próbe bez odkręcania podszybia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, dla mnie to też nie problem. Mam mały śrubokręt krzyżakowy, ok 5 cm dł. (kupisz w każdym markecie budowlanym za ok 5 zł) i zestaw bitów z odpowiednią pokrętką 1/4 ".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak jest to problem. Łebki śrub są tak zjechane, że krzyżak się na nich obraca.

Zaatakuje z innej strony, a przy okazji wyczyszcze przepustnicę. Czy do demontażu przepustnicy muszę zdjąć podszybie?

Czy tak da rade ją wyciągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Przepraszam że odgrzebuję temat ale mam mały problem.

Po wymianie silniczka obroty się ustatkowały po ok 10 min na poziomie 750 rpm wiec myślałem że wszystko jest ok.

Rano odpalam samochód i znowu obroty na poziomie 1750 rpm.

Czy to oznacza że silniczek jest uszkodzony?

Przed awarią na zimno miał obroty na poziomie 1050 rpm :/

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Postanowiłem podpiąć się pod temat z moim problemem może ktoś podpowie o co biega.

Mam Renault Megane Scenica rocznik 1997 z silnikiem 1.6 90 KM.

Problem jest taki: moja Renia zaczęła świrować na biegu jałowym tzn. zawieszała się w okolicy 1500 obr. pomyślałem że to silniczek krokowy.Niestety czyszczenie nie pomogło więc wymieniłem na nowy a ona swoje.Czasem nawet gorzej niż przy starym potrafi zawisnąć na 2000, co najdziwniejsze zaraz po zapaleniu (na ciepłym silniku)potrafi stanąć na 750 żeby zaraz po ruszeniu zawisać co chwila na 1500 i tak w kółko zapalisz jest git ruszasz i po chwili zawieszka.Dodam że już nawet filtr powietrza wymieniłem na nowy i kicha. Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Ps. Dodam że wymiany dokonałem wg instrukcji kolegów z powyższego tematu.

 

Dodatkowa obserwacja : dziś w trakcie jazdy do Wrocławia nie tyle zawisała co falowała sobie na luzie od 1500 do 1750 obr.

Edytowane przez tomisakis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Mam identyczne objawy w K7M702. Krokowiec wymieniony,przepustnica umyta, czujniki pomierzone, zawory ustawione, MAP podmieniony i brak efektu.

Po odpaleniu na zimno trzyma 1200 obr, po zagrzaniu obroty spadają do 800. Problem zaczyna się w trakcie jazdy - obroty najpierw rosną do 1200, potem losowo - albo zacinają się na 1500, czasem 2000, a czasem jest dobrze.

Jeśli obroty się zatną i obciaże np. dmuchawą silnik, to po chwili spadna na 1200 i przez jakis czas tak zostaje.

Czasem buja obrotami w zakresie 1500-2000. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika jest ok do momentu kiedy auto zacznie jechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!