Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 lift 3 - spora zmiana wyglądu za kilka zł


dreq02

Rekomendowane odpowiedzi

[Cenzura]. sprawa z tymi czerwonymi paskami we wnętrzu, które zrobiłem, już parę osób pytało jak to zrobiłem itd, że ładne... także spoko. Myślę, że czerwone zaciski to żadna wiocha na takim samochodzie i to czarnym lakierze z wstawkami czerwonego w środku. Co innego wyglądałoby to na jakimś złomie za 2 tyś, ale nie mi to oceniać, kto jak lubi. Planuje tego jak drequ dodał zdjęcie z paskami felgi, dodać do o koła tylko, obkleić specjalną listwą do felg (nie taśmą z allegro) myślę, że będzie się to super komponować, jak nie najwyżej ściągnę tą listwę z felg.

Co do malowania zacisków wystarczy ściągnąć koło, dobrze wyczyścić i odtłuścić zacisk, zabezpieczyć pozostałe elementy i można malować :)!

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema zmieniłem troszkę na kokpicie to taśmę teraz wygląda lepiej i początek z końcem wykończyłem.

Witam, jak udało Ci się zamontować pod listwę i kratkę tę gumę? Z tego co widzę jest tam znacznie mniejsza szpara niż przy drzwiach. Wyciągałeś listwę do montażu ? Jak udało Ci się uzyskać taki fajny efekt końcówek (schowałeś po prostu głębiej całą gumę przy końcówkach czy jakoś jest to ścięte nożykiem)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W schowku taką: http://allegro.pl/36-mm-led-c5w-6-smd-5050-zimna-c10w-zarowka-rurka-i6014873732.html

W bagażniku 1x taką i 2x na postojowe (prawy i lewy reflektor): http://allegro.pl/postoj-led-w5w-6x-5630-smd-g2-can-renault-megane-i5507364794.html

W reflektorze dzienne 2x (prawy i lewy reflektor): http://allegro.pl/p21w-led-dzienne-drl-5-x-cob-cree-ba15s-12v-24v-rs-i6597979865.html

Chyba jest kontrola, w każdym bądź razie założyłem z CAN'em diodę na boczek drzwi a i tak żarzyła w czasie jazdy, więc zastosowałem opornik 1k na każdą z lampek i wszystko gra.

 

Co do zamontowania pasków pod listwę i pod kratkę, to ściągałem listwę ozdobną i kratki nawiewu z grubsza (ale nie całkiem, tylko troszkę, żeby się szpara większa zrobiła) to przycisnąłem listwą i kratkami po kolei, i sobie rozplanowałem po całości żeby ładnie wyglądało, lekko przydusiłem. Jak już było ładnie to na zakładamy już jak na stałe, ale boki troszkę zostawiamy. Zrób sobie większy pasek żebyś mógł dociąć z jednej i z drugiej strony. Ten pasek co wciskasz w szparę nacinasz, żeby się ładniej mógł zgiąć w odpowiednim miejscu i docinasz taśmę mniej więcej żeby nie wystawała jak ją wciśniesz pod listwę jak widać na fotce. Jak coś to pytaj, lepiej nie potrafię się wysłowić, pociągła mnie wyobraźnia, gdy to robiłem :D

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z diodami LED, bo z zwykłymi żarówka i się nic nie dzieje ;P. Jak wsadzisz diodę led np w boczek drzwi albo podsufitkę to w czasie jazdy nie wygasi się, tylko będzie żarzyć około 20% swojej mocy. Jest to dość wkurzające podczas jazdy wieczorem/w nocy (nie wiem czy dzieje się to u każdego w Meganie, ale u mnie wystąpiło i z tego co czytałem u większości też). W tej sytuacji rozbierasz mechanizm światełka tzn odpinasz ten plastik, w który wsadzasz diodę i lutujesz w blaszki ➕ do ➖ opornik 1k, dzięki czemu diody nie żarzą, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? to nie wiem i w sumie to nie ważne, nawet jak jarzy delikatnie to nic nie szkodzi bo mnie nie rozprasza, a pobór prądu jest szczątkowy, jeżeli tak rzeczywiście jest. Możesz sprawdzić wyciągając mechanizm lampki, inaczej się nie da hehe :P

Lutownica na pewno w co drugim domu się znajduję, na pewno jakiś Twój znajomy posiada i bez problemu to zrobisz czy też Ci pomoże ten ktoś, tak nie wiele, a efekt super :)! pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego blake, nawiązując do tematu. Dałem Ci pomysł na środek ty musisz dać podpowiedź. Chodzi o kedre czerwoną w boki drzwi. Jak Ty to tam wepchałeś? O ile w przód (bo miękko) jakoś to wchodzi ale trudnoooo to tył twardy już nie da się. Podważyć bardzo nie ma jak. Luzowałeś tapicerkę? Z tyłu jakie są śruby? w środku za klamką i drzwi od zamka i tyle widzę. Bez ściągania chyba nie pójdzie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przycinałem na każde jedne drzwi połowę tej 'tasiemki' co ma wchodzić w dziurkę bo za szerokie były żeby tam to wlazło. Mały płaski śrubokręt, sprawne rączki i wlazło :D

Wkładasz po kolei śrubokręt i podważasz chyba w górę lub w dół, już nie pamiętam. Tworzy Ci się luka i drugą ręką musisz po troszkę to wpychać i do końca, wiem żmudna praca, ale coś za coś.

Jak już wlazło z 3 centy to dodatkowo przyciskałem czymś okrągłym i jechałem po tym przy ciskając, żeby ładniej weszło i było w miarę równo i tak po kolei w kółko.

Wiem, ciężko to idzie i można łatwo coś zniszczyć, dlatego lepiej ściągnąć boczek i będzie raczej luźno.

 

Dodano: 25 cze 2017 - 19:01

Zapomniałem dopisać o śrubach coś nawiązałeś to pewnie w celu ściągnięcia boczku tylnych drzwi, to jedna jest w klamce za zaślepką, druga jest z boku tapicerki koło śrub od zamka, a dołem nie ma żadnej.

Pierwsze sobie ściąg mechanizm el. otwierania/zamykania szyby i kostkę od tego, następnie odepnij kostkę od podświetlenia drzwi (jeśli posiadasz), potem się zabierz za śruby, no i na końcu rwanie całego plastiku :P

Edytowane przez blake
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej rozbierz, nic nie popsujesz to prosta sprawa :P Jak utniesz to będzie git, spróbuj nie ucinać i może wejdzie jak podegniesz te plastiki, wsadź płaski śrubokręt w tą płaską linię w miarę daleko i delikatnie do góry lub w dół (nie pamiętam czy dól czy góra) i zrobi się przestrzeń, tylko musisz co kawałeczek tak robić np co 3 cm i wsadzasz pasek i tak do końca. Najgorsze jest wykończenie tego na początku i końcu bo tam ciężko mi troszkę było, próbuj dasz radę na pewno !!

Edytowane przez blake
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W schowku taką: http://allegro.pl/36-mm-led-c5w-6-smd-5050-zimna-c10w-zarowka-rurka-i6014873732.html

W bagażniku 1x taką i 2x na postojowe (prawy i lewy reflektor): http://allegro.pl/postoj-led-w5w-6x-5630-smd-g2-can-renault-megane-i5507364794.html

W reflektorze dzienne 2x (prawy i lewy reflektor): http://allegro.pl/p21w-led-dzienne-drl-5-x-cob-cree-ba15s-12v-24v-rs-i6597979865.html

Chyba jest kontrola, w każdym bądź razie założyłem z CAN'em diodę na boczek drzwi a i tak żarzyła w czasie jazdy, więc zastosowałem opornik 1k na każdą z lampek i wszystko gra.

 

Co do zamontowania pasków pod listwę i pod kratkę, to ściągałem listwę ozdobną i kratki nawiewu z grubsza (ale nie całkiem, tylko troszkę, żeby się szpara większa zrobiła) to przycisnąłem listwą i kratkami po kolei, i sobie rozplanowałem po całości żeby ładnie wyglądało, lekko przydusiłem. Jak już było ładnie to na zakładamy już jak na stałe, ale boki troszkę zostawiamy. Zrób sobie większy pasek żebyś mógł dociąć z jednej i z drugiej strony. Ten pasek co wciskasz w szparę nacinasz, żeby się ładniej mógł zgiąć w odpowiednim miejscu i docinasz taśmę mniej więcej żeby nie wystawała jak ją wciśniesz pod listwę jak widać na fotce. Jak coś to pytaj, lepiej nie potrafię się wysłowić, pociągła mnie wyobraźnia, gdy to robiłem :D

 

dzięki za rady, paski pod listwę i kratki było łatwiej zamontować niż na drzwi. Wystarczyło ściągnąć listwę i kratki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!