Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światło pozycyjne prawe nie działa (postojowe)


Rekomendowane odpowiedzi

MEGANE II PH I

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Witam,

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Mam problem z prawym światłem pozycyjnym (postojowym) - Nie świeci.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Wymieniłem żarówke i zmieniłem bezpiecznik. Niestety to nie pomogło. Zmierzyłem kostkę przy samej żarówce i wychodzi 0.26 V.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Lewa strona świeci ok, więc wtyk bezpiecznika eliminuje. Tył również ok.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Proszę Was o pomoc gdzie szukać problemu...

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Pozdrawiam,

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź.

Zapoznałem się z tym wątkiem i sprawdziłem wszystko według jego opisu.

Niestety to nie to.

Kostka jest w idealnym stanie, nic nie jest nadpalone (Jak na zdjęciu), styki również ok.

post-89458-0-62942900-1498725899_thumb.jpg

Dziwi mnie jedna rzecz - mierząc kostkę przy samej żarówkę pozycyjnej która nie świeci, mam wskazanie 0.23 V potem rośnie i za 3 minuty jest 0.37 V i rośnie.

post-89458-0-34189700-1498725972_thumb.jpg

Może to jakiś złamany przewód? Gdzie proponujecie jeszcze szukać?

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czarnej kostce zobacz na pinie 1 i 2 czy jest napięcie. Pin 1 i 2 są od świateł pozycyjnych (pin 1 jest od strony środka modułu - zewnętrzny jest 12) Jak masz normalne napięcie na nim to znaczy, że uszkodzona jest wiązka (idzie bezpośrednio do świateł) lub złączka przy reflektorze. Tak, że ewentualnie odłącz złączkę od reflektora i zobacz czy na niej jest dobre napięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mireczek01 sprawdzę jak radzisz z tym że mam pytanie do Ciebie:

-mierząc pin przykładamy jedną sondę miernika do danego pina a drugi do masy (czyli gdzie najlepiej by nie zrobić zwarcia)?

-zmierzyć wiązke, czyli tą dochodzącą do całej lampy? jak ją wypiąć? kostka samego pozycyjnego wskazuje 0.37V i rośnie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mierząc pin przykładamy jedną sondę miernika do danego pina a drugi do masy

Tak

czyli tą dochodzącą do całej lampy?

Tak, sprawdzić jakie jest na niej napięcie, lub sprawdzić czy nie ma przerwy na wiązce między "czarną" kostką, a kostką w lampie, mierząc jej rezystancję.

Natomiast jak się ją wyjmuje (kostkę w lampie) to szukaj, może trzeba będzie np. wyjąć akumulator, itp. Ja je wyciągałem jak miałem zdjęty zderzak i reflektory, to nie było problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź.

W takim razie przemierze to na pinie + minusowa klema akumulatora.

Piszesz że może trzeba wyjmować akumulator-może źle się wyraziłem, jest to przeciwna strona tj. od pasażera.

Pytałem jak wypiąć kostke bo nie chciałbym jej wyrwać czy wyłamać z gniazda. Wiem że dostęp jest od nadkola (okrągła klapka nad kołem) lecz wszystko trzeba robić na "wymacanie".

W mierniku mam funkcję mierzenia przerwy więc skorzystam z tego i dam znać o efekcie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!