Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Palący się bezpiecznik sprężarki klimy w UPC


Rekomendowane odpowiedzi

Witam po dlugiej przerwie, otóż stałem się posiadaczem Megane II Z CLIMATRONIC i od czasu zakupu borykam się z problemem nie działającej klimy. Otóż tak Czynnik R134a jest, Presostat sprawdziłem i jest Ok, sprężarka klimy nie zatarta itp. ( cewka sprawna, podpieta na krótko dziala i wtedy leci zimne powietrze) i w końcu doszedłem do bezpiecznika nr4 (10A) w UPC który odpowiada za włączenie klimy i niestety za każdym razem jak włożyłem dobry bezpiecznik i odpaliłem auto to bezpiecznik ulegał przepaleniu. Dodam jeszcze że jak ustawiłem miernik na tzw. Przejście (czyli miernik piszczy jak są że sobą zwarte probniki) i wpialem sie nim w kostke(pomarańczowy i czarny przewod) sprzezarki to jest tak jakby zwarcie bo miernik piszczy ale jak odepne brazowa dużą i szarą małą kostke od UPC to zwarcia nie ma. Więc moje pytanie brzmi, czy spotkał ktoś się już z takim problemem ?

Edytowane przez XxxCinuxxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy UPC jest w porządku, wyjmij kazda wtyczke przeczysc styki. Zobacz czy wtyczki nei sa popalone.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać że wtyczki duża brązowa, mała brązowa I mała niebieska były zzieleniałe i po oczyszczeniu wszystkiego dalej jest to samo (po odpaleniu auta bezpiecznik się przepala). Dodam jeszcze że w/w gniazda kostek zostały wylutowane z UPC i ponownie zalutowane i niestety bezpiecznik nadal ulega przepaleniu. Zamówiłem inny UPC o takich samych numerach ( jutro, a w zasadzie dzisiaj ma przyjść) i zobaczymy czy podmiana cos pomoże. A co do wtyczki sprężarki to jak ja sprawdzałem miernikiem to miała zwarcie nawet jak była odlaczona od sprężarki. Sama cewka sprężarki ma opór ok. 4,3Ohm.( te dane akurat zapomniałem podać w poprzednim poscie)

Edytowane przez XxxCinuxxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do wtyczki sprężarki to jak ja sprawdzałem miernikiem to miała zwarcie nawet jak była odlaczona od sprężarki.

I co z tym zrobiłeś?

Usuń zwarcie i dopiero wkładaj bezpiecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko gdzie szukać tego zwarcia skoro jak już pisałem to po odlaczeniu dużej brązowej i małej szarej kostki z UPC to zwarcia nie ma a jak tylko wepne te wtyczki z powrotem to zawrcie jest ( wydaje mi się że gdzieś w UPC jest uszkodzony jakis element który powoduje zwarcie). A nie mogę nigdzie znaleźć schematu UPC żeby zobaczyć z czym połączony jest bezpiecznik nr.4 (10A). Możliwe że jest połączony z którymś przekaznikiem na cewce którego jest uszkodzona dioda i ona może być winna całemu zamieszaniu. Ale bez schematu to raczej marne szanse na znalezienie sprawcy.

 

Dodano: 14 lip 2017 - 17:06

Po wymianie UPC Klima ruszyła a także teraz idzie bez problemu odpalić auto na biegu przy wcisnietym sprzęgle(przed wymiana UPC nie dało się odpalić na wcisnietym sprzegle) czyli coś tam musiało być nie tak z tym moim UPC, ciekawe co by jeszcze nie działało na starym UPC jak bym dłużej pojeździl. Ale znalazłem 2 numery miesięcznika AutoElektro w których są wszystkie schematy elektryczne do Megane II I chyba kupię o z czystej ciekawości spróbuje naprawić stary UPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!