Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 2 DUOLIGHT jak podłączyć ???


Rekomendowane odpowiedzi

Witam was serdecznie drodzy forumowicze. Mam megane II po lifcie rocznik 2007 .

I szukaliśmy dziś z kolegą pod maska plusa po zapłonie, żeby podłączyć światła led duolight w miejsce oryginalnych halogenów. 

Namęczyliśmy się z montażem trochę, ale jest już wszystko ok :-).  Tylko nie wiemy, gdzie pod maska znaleźć ten plus po zapłonie ???

 

Proszę o pomoc 

 

W późniejszym czasie wstawię real foto :-)

 

Zdjęcia poniżej :rolleyes:  Odkręciliśmy tą osłonę plastikowa, lecz dalej nie wiemy jak dostać się do tych bezpieczników pod spodem :mad:

 

 

meg0.jpg

meg1.jpg

meg2.jpg

Edytowane przez megane2828
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc tez mialem podobna sytuacje.

Probowalem ta skrzynke bezpieczników wymontowac ale nie dalem rady.

Bez wyjecia akumulatora i oslony oraz odpiecia komputera nie wyciagniesz tego bo blokuje oslona akumulatora.

trza odkrecic 4 sruby od oslony akumulatora i wtedy mozesz probowac to wyjac .

 

Ja niestety w serwisie musialem zlecic wykonanie tej uslugi :-(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie otóż dziś miałem chwilkę czasu i zamontowałem te światła i problem z głowy <piwko>

Trzeba się podpiąć do jednego z kabelków do skrzynki bezpieczników ja to zrobiłem i działa tak, że  ja zapale silnik, to światła się świeca :applause:

Trzeba odkręcić 3 śruby od obudowy akumulatora i odłączyć wtyczki od komputera potem dwie śruby jedna od komputera druga od obudowy akumulatora.

Wyjąć komputer i odchylić obudowę i wtedy można wyjąć tą skrzynkę bezpieczników ^^

Trochę nam zeszło jakieś 2h, ale były drobne problemy techniczne... :!:

Edytowane przez megane2828
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Ja już trzeci raz próbuję i nie daję rady. Odkręcam akumulator, obudowę wraz z komputerem i obudowę z bezpieczników. Widzę to co na zdjęciach pokazał w pierwszym poście megane2828. Ostatnio odkręciłem kluczem 13 tą śrubę co jest przykręcony gruby czerwony przewód zasilający, ale nie chciała wyjść ta szufladka. Czy ktoś to próbował już wyciągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odważyłem się dzisiaj i udało się wyciągnąć. Dużo roboty, ale w razie czego na drodze lepiej być już po tych przejściach. Po kolei: odkręcamy klemy od akumulatora (kluczem 10). Odkręcamy stopę akumulatora (13). Wyciągamy akumulator. Odkręcamy podstawę (3 x torx 30), i jedna śruba na klucz 10. Odkręcamy śrubę trzymającą komptuer do podstawy akumulatora (klucz 8). Od komputera odlączamy trzy elektryczne wtyczki. Wyciągamy komputer i podstawę akumulatora. Kable idą na bok. Górną obudowę bezpieczników odkręcamy 2 x Torx 30. I zawsze do tego momentu dochodziłem, bo bałem się. Ale... Teraz odkładamy na bok białą złączkę elektryczną. Odkręcamy kluczem 13 czerwony gruby przewód. I mocno, zdecydowanie acz delikatnie ciągnięmy szufladkę. Wychodzi bez łaski. Obracamy szufladkę (półkę) i mamy bezpieczniki na wierzchu.  Tu nie ma zatrzasków jak w wersji PH I. Ja sprawdzałem bezpiecznik nr 1 bo nie mam tempomatu i świeci mi się kontrolka ESP. Niestety bezpiecznik był dobry. Muszę szukać dalej przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!